Parisuhteen pelastus: jokainen pesee itse omat pyykit
Valitusta lukiessa/kuunnellessa en voi kuin ihmetellä; miksi te ette hoida itse omia pyykkejänne?
Säästytte paljolta riesalta ja kitkalta.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko käydä autokoulu uudelleen jos vetää auton kivetykseen ja hajottaa pakoputken niin usein että sen korjaamisen vaiva+tiheys on verrattavissa pyykinpesuun. Tai sitten korjauttaa se kerralla kuntoon ammattilaisella
Vaihda jo levyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään riitaa ollut vielä 25 vuoden aikana, minä olen aina pessyt pyykit. Yksi koneellinen tulee mun vaatteita viikossa, yhteen tulee sitten miehen ja poikien vaatteet (tummat), vaaleita tulee hyvin vähän, talvella ei juuri ollenkaan, kerran viikossa myös kalsarit ja pyyhkeet kuudenkympin pesuun. Sitten kun vaihdetaan lakanat, käyn ne pesemässä kauppareissulla itsepalvelupesulassa, puoli tuntia pesu, puoli tuntia kuivaus ja kustannus noin 10€.
Meillä kun ei ole tällä hetkellä kuivausrumpu käytössä, joten lakanoita ei saa mihinkään kuivumaan.
Tiskaamisesta on joskus ollut jotain sanomista. Mies tiskaa lähes aina.
ot
Lakanat saa muuten pieneen tilaan tarvittaessa kuivumaan, kun ripustaa kuin takin tukevalle henkarille ja ripustus jonnekin ylös. Jostain bongasin vinkin ja olen itse käyttänyt. Toki vatii sen, ettei ole ihan turhan tarkka siitä, että pitäisi kuivua sileäksi.
Kun mies ei tee mitään kotitöitä. Ei edes lumitöitä tai nurmenleikkuuta, ei putsaa viemäreitä eikä rännejä, ei hajulukkoja. Puusavottaankin pitää lähtee kaveriksi, niin tein päätöksen, että en enää pese hänen pyykkejään enkä viikkaile kaappiin. Ei ole tullut yhtään kertaa kyselyä eikä valitusta mieheltä. Kiltisti pesee itse pyykkinsä.
Ai niin, auton huolto kuuluu hänelle ja sehän vie vuodessa yhtä paljon aikaa kuin minun yhden viikon kotityöt.
Lapsikin on hoidettava niin eipä jaksa aikuista miestä palvella, kun ei sekään palvele minua.
Ja ai niin, käydään molemmat töissä ja mulla on isompi palkka.
Auttaa ja suosittelen jokaiseen lemmikkitalouteen.