Miten sinä tulkitset 'lähdetään viideltä'?
Jos sanon miesystävälle, että sopiiko, että lähdetään viideltä, niin kun kello on 5, minä laitan takin ja kengät ja sitten odottelen kun mies päättää että pitääkin vielä syödä/käydä suihkussa/ajaa parta/tms ennen lähtöä.
Mies on lojunut sohvalla sen ajan kun minä olen tehnyt noita vastaavia. Suht tuore suhde ja mietin, että onko mun kommmunikoinnissa jotain vikaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa kellonaikoja väillä 17.00-17.59
Eli jos työvuorosi alkaa viideltä, tulet paikalle kuudelta eli 17.59?
Tämä siis pätee vain kotioloissa. Kaikkihan sen tietää.
Lapsen kevätjuhla alkaa klo 17 ja sinä menet paikalle klo 17.59, kun juhla on jo päättymässä?
Kyllä, lasten esityksien katsomiset ovat isompaa tuskaa kuin tv:n vaaliväittelyn seuraaminen ilman morfiinia.
Jos olet viideltä parta ajettuna ja takki päällä ja kengät jalassa niin sitten lähdet. Mies tulkoon perästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vain on tollasia nyhvääjiä, minä mukaanlukien. Aivan helvetin ärsyttävää, ja tuskin tulee oleellisesti muuttumaan. Yksi keino on sanoa miehelle että lähdetään puolelta (kun oikeasti pitää lähteä tasalta), mutta ei sekään kaikissa tapauksissa auta.
No eihän se mies eväänsä hetksuta puolta tuntian ennen, jos itse olen vielä suihkussa
Totta. Äkkää nopeasti pelin hengen ja saattaa alkaa entistä vetelämmäksi, kun tietää että pelivaraa on sitten varmaan jatkossakin.
Ahhahhaa!
Shakki ja Matti! Ketjun paras oivallus onkin tässä👍😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mies sanoi kun kysyit sopiiko lähteä viideltä?
eihän se KYSYNYT vaan käytti käskymuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa kellonaikoja väillä 17.00-17.59
tarkoittaako sinulle kellonaikojan 17.30-18.29 jos sanotaan "lähdetään puoli kuudelta." ?
Että viideltä laitetaan kengät jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat takin (+ 17 asetta) ja kengät vaikka toinen ei ole tehnyt elettäkään lähteäkseen? Aloitus taitaa olla yhtä totta kuin Salatut elämät.
Tuo on sellaista tietyn tyyppistä mielenosoittamista.
Eli dramaattinen saippuasarja kohtaus.
Kun lähdetään viideltä, niin ulko-ovi käy tasan 17:00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suihku ja partakone on ollut varattuna ja mies ei ole voinut tehdä toimenpiteitä ennen viittä?
naiset olettaa että mies on jo aamulla tehnyt kaikki tarvittavat toimenpiteet ja voi varata vapaasti kylpyhuoneen/vessan lähtöön asti.
Naiset olettaa että ihmiset osaa kommunikoida. Jos tarvii päästä ajamaan parta, pitää nostaa perse sohvalta, kävellä vaimon luo, ja sanoa että hei pitäis päästä ajamaan parta ennen lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Tiede on löytänyt tähän syyn aivojen hippokampuksesta, jossa tällaisia aika-asioita käsitellään. Joko hyväksyt miehen vikoineen ja puutteineen päivineen tai jatkat sitä täydellisen miehen etsimistä. Tosin silloin pitää olla itsekin virheetön.
:D Olipa huvittavan passiivisaggressiivinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Laitat takin (+ 17 asetta) ja kengät vaikka toinen ei ole tehnyt elettäkään lähteäkseen? Aloitus taitaa olla yhtä totta kuin Salatut elämät.
Ohis, mutta minua huvittaa aina, kun palstailijat olettavat että koko maassa on sama sää kuin heidän omalla paikkakunnallaan. Esimerkiksi täällä missä minä asun oli eilen +11 ja nytkin +13 vaikka aurinko paistaa.
Tuo on sellaista tietyn tyyppistä mielenosoittamista.