Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä tulkitset 'lähdetään viideltä'?

Vierailija
12.06.2024 |

Jos sanon miesystävälle, että sopiiko, että lähdetään viideltä, niin kun kello on 5, minä laitan takin ja kengät ja sitten odottelen kun mies päättää että pitääkin vielä syödä/käydä suihkussa/ajaa parta/tms ennen lähtöä.

Mies on lojunut sohvalla sen ajan kun minä olen tehnyt noita vastaavia. Suht tuore suhde ja mietin, että onko mun kommmunikoinnissa jotain vikaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tampio, kouluta sitä.

Vierailija
2/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies sanoi kun kysyit sopiiko lähteä viideltä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain on tollasia nyhvääjiä, minä mukaanlukien. Aivan helvetin ärsyttävää, ja tuskin tulee oleellisesti muuttumaan. Yksi keino on sanoa miehelle että lähdetään puolelta (kun oikeasti pitää lähteä tasalta), mutta ei sekään kaikissa tapauksissa auta.

Vierailija
4/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhdessä päätetty, että lähdetään kello viisi, niin siinä tapauksessa minä starttaa auton pihasta kello viisi ja jos mies ei ole valmis, niin saa tulla omin avuin perässä tai jäädä kotosalle. Jos valitsee jälkimmäisen, niin aika äkkiä vaihtuu erillisiin osoitteisiin, en jaksaisi elää tuollaisen kanssa, joka ei pidä yhdessä sovitusta kiinni.

Aikuisen ihmisen luulisi osaavan kellonajat. En voi sietää myöhästelijöitä ja tuollaista aikatauluista luistamista. Toki välillä tulee force majeure -tilanteita jolloin aikataulua joutuu muuttamaan lennosta, mutta tuo kuvaamasi ei kyllä ole sellainen. 

Vierailija
5/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se mies sanoi kun kysyit sopiiko lähteä viideltä? 

Joo, sopii

Vierailija
6/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin jäi epäselväksi mitä mies vastasi kun kysyit sopiiko lähteä viideltä. 

Vierailija
7/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet viideltä, oli mies valmis tai ei.

Vierailija
8/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on yhdessä päätetty, että lähdetään kello viisi, niin siinä tapauksessa minä starttaa auton pihasta kello viisi ja jos mies ei ole valmis, niin saa tulla omin avuin perässä tai jäädä kotosalle. Jos valitsee jälkimmäisen, niin aika äkkiä vaihtuu erillisiin osoitteisiin, en jaksaisi elää tuollaisen kanssa, joka ei pidä yhdessä sovitusta kiinni.

Aikuisen ihmisen luulisi osaavan kellonajat. En voi sietää myöhästelijöitä ja tuollaista aikatauluista luistamista. Toki välillä tulee force majeure -tilanteita jolloin aikataulua joutuu muuttamaan lennosta, mutta tuo kuvaamasi ei kyllä ole sellainen. 

Huh, siinä vasta justiina.

Vierailija
9/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Avainsanat toimivassa suhteessa on "yhdessä päätetty". Koskee myös aikatauluja. 

Vierailija
10/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain on tollasia nyhvääjiä, minä mukaanlukien. Aivan helvetin ärsyttävää, ja tuskin tulee oleellisesti muuttumaan. Yksi keino on sanoa miehelle että lähdetään puolelta (kun oikeasti pitää lähteä tasalta), mutta ei sekään kaikissa tapauksissa auta.

No eihän se mies eväänsä hetksuta puolta tuntian ennen, jos itse olen vielä suihkussa

Vierailija
11/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Avainsanat toimivassa suhteessa on "yhdessä päätetty". Koskee myös aikatauluja. 

Jep, mutta joku raja. :D

Vierailija
12/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot "jos sinulle sopii lähdetään viideltä"?

jos vastaus on myöntävä, lähdet viideltä riippumatta siitä tuleeko miehesi mukaan vai ei.

Toistettuna riittävän usein tämä keino tepsii.

Ellei, vaihda miestä.

Oman vaimoni kanssa olen päätynyt kompromissiin.

jos sovimme lähdöstä viideltä, puen ulkovaatteen päälleni vasta siinä vaiheessa kun hän seisoo ovella odottamassa minua, vaikka se tapahtuisi seitsemältä :-)

Vierailija
13/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se mies eväänsä hetksuta puolta tuntian ennen, jos itse olen vielä suihkussa

Totta. Äkkää nopeasti pelin hengen ja saattaa alkaa entistä vetelämmäksi, kun tietää että pelivaraa on sitten varmaan jatkossakin.

Vierailija
14/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede on löytänyt tähän syyn aivojen hippokampuksesta, jossa tällaisia aika-asioita käsitellään. Joko hyväksyt miehen vikoineen ja puutteineen päivineen tai jatkat sitä täydellisen miehen etsimistä. Tosin silloin pitää olla itsekin virheetön. 

Vierailija
15/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdetään viideltä muutaman minuutin viivellä vain. 

Vierailija
16/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulkitsen sen niin, että olen viideltä kengät jalassa ja takki päällä lähtövalmiina.

Vierailija
17/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdetään viideltä, niin klo 16:55 olen eteisessä, minulla on tarvittavat tavarat (vähän vaihtelee sen mukaan, minne ollaan lähdössä), etsin sopivat kengät ja tarvittaessa takin, vilkaiset peiliin sen verran, etten näytä aivan kamalalta ja sitten klo 17 avaan oven ja lähden. Jos mies ei ole mukana, niin ei sillä ole merkitystä. Olen hoksannut jo etukäteen, että ei tuo ole aikeissa tulla mukaan, koska rötväilee sohvalla. (tosin omassa elämässä noin ei olisi, jos sovitaan lähdöstä, niin mies olisi samassa aikataulussa kanssani).

Vierailija
18/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole missään tekemisissä.

Vierailija
19/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy lähtöön ei ollut hänelle tärkeä? 

Vierailija
20/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa siltä että nainen tekee päätökset ja mies sanoo joo joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän