Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä tulkitset 'lähdetään viideltä'?

Vierailija
12.06.2024 |

Jos sanon miesystävälle, että sopiiko, että lähdetään viideltä, niin kun kello on 5, minä laitan takin ja kengät ja sitten odottelen kun mies päättää että pitääkin vielä syödä/käydä suihkussa/ajaa parta/tms ennen lähtöä.

Mies on lojunut sohvalla sen ajan kun minä olen tehnyt noita vastaavia. Suht tuore suhde ja mietin, että onko mun kommmunikoinnissa jotain vikaa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen vätys. Mitenköhän tuon armeija-aika meni...

Vierailija
22/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielenrauhalle tärkeää olla täsmällinen, ja pidemmän päälle en voisi olla tuollaisen ihmisen kanssa. Tai sitten me ihan oikeasti mentäisiin paikkoihin eri matkoja ja hän saisi myöhästellä yksinään. :D

Koska jokainen normaali ihminenhän tuon siis tulkitsee just noin, että lähdetään viideltä tai ihan viimeistään aletaan pukea niitä ulkovaatteita silloin viideltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden viideltä ja mies saa jäädä keskenään syömään yms. Tämä siis, jos olisin tuossa aloituksen tilanteessa. 

Vierailija
24/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähän ADHD ja sen kanssa täytyy olla oikeasti hereillä, kun sovitaan tärkeistä asioista. Selkeä katsekontakti, pieleen menee jos jostain keittiöstä huutelee. 

Vierailija
25/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa kellonaikoja väillä 17.00-17.59

Vierailija
26/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijassa opetetaan vain kiireellä odottamaan, miksi sitä enää jatkaa kun ei siellä ole ? 

Vierailija
27/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kumppani ei ole ihan noin paha, mutta olen oppinut sanomaan lähtöajat siten, että siinä on jouston varaa (jos esim. pöytävaraus klo 18, en sano sitä ratikkaa mikä on perillä lähimpänä tuota, vaan sanon yhtä aikaisemman tai jos autolla lähdössä tapahtumaan jossa oltava klo 18 ja matka vie 30 min + parkkipaikanhaku sanon, että pitää lähteä viimeistään klo 17.00).

Vierailija
28/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on vähän ADHD ja sen kanssa täytyy olla oikeasti hereillä, kun sovitaan tärkeistä asioista. Selkeä katsekontakti, pieleen menee jos jostain keittiöstä huutelee. 

Niinkuin lasten kanssa toimitaan...

Vierailija
29/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos työvuorosi alkaa viideltä, tulet paikalle kuudelta eli 17.59? 

Vierailija
30/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeijassa opetetaan vain kiireellä odottamaan, miksi sitä enää jatkaa kun ei siellä ole ? 

armeijassa tiedetään että homma menee perseelleen jos sanotaan että viideltä ruokailu olkaa silloin valmiita.

Vierailija
31/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis pätee vain kotioloissa. Kaikkihan sen tietää.

Vierailija
32/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan lähtemättä mihinkään miehen kanssa juuri tuon takia. Mieluummin menen yksin.

Sitten se valittaa, kun ei koskaan mennä yhdessä mihinkään. Niin, miksiköhän?

Ei jaksa keskustella asiasta, menettää hermoja, hoputtaa ja huutaa enää, kun sillä ei ole mitään vaikutusta ollut. 

Yli 30 vuotta yhdessä

Vierailija
33/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suihku ja partakone on ollut varattuna ja mies ei ole voinut tehdä toimenpiteitä ennen viittä? 

Vierailija
34/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin lasten kanssa toimitaan...

Juuri näin, neurotyyppien kanssa joutuu toimimaan toisin kuin ei neurotyyppisten. 

Vierailija
35/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suihku ja partakone on ollut varattuna ja mies ei ole voinut tehdä toimenpiteitä ennen viittä? 

naiset olettaa että mies on jo aamulla tehnyt kaikki tarvittavat toimenpiteet ja voi varata vapaasti kylpyhuoneen/vessan lähtöön asti.

Vierailija
36/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on niitä aikaoptimisteja, et sä mahda mitään.

Vierailija
37/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei ollut väärinkäsitys (ymmärtänyt että aletaan tekemään lähtöä klo 5), niin ei taida olla kovin säntillinen.

Näiden kanssa kannattaa sopia asiat niin, että sanoo tuntia aiemman ajan. Pitää nähdä/saapua/herätä tms. klo 11.30, jos 12.30 on oikea aikataulu. 

ADHD:t ei saa aikaiseksi välttämättä, hankala ryhtyä toimeen/jäänyt jumittamaan. 

Vierailija
38/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis pätee vain kotioloissa. Kaikkihan sen tietää.

Lapsen kevätjuhla alkaa klo 17 ja sinä menet paikalle klo 17.59, kun juhla on jo päättymässä?

Vierailija
39/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy lähtöön ei ollut hänelle tärkeä? 

Tunnustan. Kun meno ei ole tärkeä, eikä pidä olla jossakin tiettynä ajankohtana olen vätys aloittamaan lähtötoimenpiteitä. Inhoan ns kellottamista, kun ei ole pakko. 

Vierailija
40/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat takin (+ 17 asetta) ja kengät vaikka toinen ei ole tehnyt elettäkään lähteäkseen? Aloitus taitaa olla yhtä totta kuin Salatut elämät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi