Isot rinnat harmittaa. Muita?
Isot rinnat harmittaa. Ikävää, kun estää työn teon siis henkilöllä jolla ne on. Hankaa käsiin. Käsiä ei saa yhteen ja lollot sattuu kävellessä, kun hylskyy, jopa istuessa. Omaa alapäätään ei nää pesulla ja paitoihin ei mahdu, tai ainakin ne paljastaa navan.
Kommentit (52)
Oho..ei mua ainakaan haittaa tissini. C/D-kuppi,miehet käy kuumana kun ne hyvät. Haluavat hyväillä, suudella ja imeä niitä. Ja miehiähän niillä saa,todellakin. Aina.
Ja yleensä miehillä alkaa heti ottamaan eteen,oltiin missä vaan ;).
Voin elää ihan normaalia elämää,eivät haittaa. Just kun kävin kaupungilla jätin rintsikat kotiin ja laitoin kireän topin päälle ja nautin miesten katseista!
Vierailija kirjoitti:
Oho..ei mua ainakaan haittaa tissini. C/D-kuppi,miehet käy kuumana kun ne hyvät. Haluavat hyväillä, suudella ja imeä niitä. Ja miehiähän niillä saa,todellakin. Aina.
Ja yleensä miehillä alkaa heti ottamaan eteen,oltiin missä vaan ;).
Voin elää ihan normaalia elämää,eivät haittaa. Just kun kävin kaupungilla jätin rintsikat kotiin ja laitoin kireän topin päälle ja nautin miesten katseista!
Kiitos tästä, Pena. Papukaijamerkki yrityksestä.
Miksi minua harmittaisi sun isot rintasi?
Harmitti. Kävin julkisella piennennyksessä ja otettiin kaksi kiloa tavaraa pois. Nyt on hyvä ja keveä olo, eikä jatkuvia kipuja tai epämukavuutta.
Voi kyllä. Näistä 75e halunnut eroon sieltä 14-15-vuotiaasta asti kun kasvoivat lopulliseen kokoonsa. Olisipa rahaa pienennysleikkaukseen.
Sepä on pallomahasilla ukoilla, et ei näe omaa napaansa eikä muniaan.
Tsirp tsirp sexywau bojoing kullini keulii :)
Asko 66
Ei haittaa. Itsellä on isot ja ne ovat osa minua. Vaatteita on vaikeampi löytää, koska niitä ei meille hoikemmille isorintaisille oikein ole (en siis ole langanlaiha). Ei ole selkäkipuja, eivät haittaa liikkuessa. Olen tottunut niihin, enkä haluakaan ajatella itseäni toisenlaisena. Kai se on joku ilmiö, että lehdissä ja palstoilla isompia rintoja parjataan.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Itsellä on isot ja ne ovat osa minua. Vaatteita on vaikeampi löytää, koska niitä ei meille hoikemmille isorintaisille oikein ole (en siis ole langanlaiha). Ei ole selkäkipuja, eivät haittaa liikkuessa. Olen tottunut niihin, enkä haluakaan ajatella itseäni toisenlaisena. Kai se on joku ilmiö, että lehdissä ja palstoilla isompia rintoja parjataan.
Kateelliset parjaa, otetaan huomioon että jotkut käy tunkemassa implantteja sisäänsä. Ainakin olen iso rintaisena enemmän kuin sinut itseni kanssa.😊 Ihan hyvä fiilis. Miksi pitäisi vihata itseään ja muut pikkutissiset naiset on kateellisia kun saa miehiä 😉! Ja heiltä tosiaan helposti doijoing!
Pikku tissien vihaleiri on uskomaton,no siksi kai plastiikkakirurgien klinikoiden ovi käy niin taajaa.
Isot tissit rox! Ainahan tissit on muodissa,kunhan ne on hyvät eikä kärpäslätkät😘.
Viimeksi tapailemallani miehellä seisoi leffateatterissa,harrastimme siellä seksiä. Hän hyväili tissejä ihasteltuaan ensin kaula-aukkoa ja hieroi minulle orgasmin,plus suuteli kaulaa jne. Seisokki oli kivikova, meidän oli pakko lähteä kesken näytöksen ;). Muut leffateatterissa eivät huomanneet onneksi orkkua tai muutakaan toimintaa :D.
Mun äiti sai julkiselta rintojen pienennysleikkauksen joskus 12v. sitten terveysongelmien takia. Jos sinulla on selkäkipuja ja tosiaankin haittaa jopa työntekoa niin mene lääkäriin kysymään saisitko pienennysleikkauksen.