Isot rinnat harmittaa. Muita?
Isot rinnat harmittaa. Ikävää, kun estää työn teon siis henkilöllä jolla ne on. Hankaa käsiin. Käsiä ei saa yhteen ja lollot sattuu kävellessä, kun hylskyy, jopa istuessa. Omaa alapäätään ei nää pesulla ja paitoihin ei mahdu, tai ainakin ne paljastaa navan.
Kommentit (41)
En tykkää yhtään. On niin vaikea löytää vaatteita, jotka ei korostaisi rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Löysät ja hylskyvät lollotissit ovat megaturnoff.
50+ alkaa iho löystymään.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää, kun ei mahdu paidat ja jakut kunnolla kiinni. Painoindeksi 20 ja rintsikkakoko 75E. Ylimääräinen paino tulee ensimmäiseksi rintoihin ja vatsaan. Kun vaate istuu rinnoista, niin muuten on muodoton teltta. Olispa siro 75B kuten vielä kolmikymppisenä. Nyt olen tälläinen rintava täti.
Mulla oli isot jo nuorena. Olet lihonut niin rinnat on suurentuneet
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttava oli isorintainen ja hän hyvin usein kirosi selkä/hartia kipuja
Mitenkään isorintaisten ongelmia vähättelemättä, selkä- ja hartiakipuja on kyllä ihan kaiken kokoisilla.
Liian isot on rumat. Vain karvaperse-rekkamiehet unelmoi valtavista lolloista. M29
Ap:lla on vatsa eikä rinnat se, joka estää alapään näkemisen. Muuten kyllä allekirjoitan sen, että enemmän isoista rinnoista on haittaa kuin mitään iloa.
Ihanko totta? No isorintaisilla on ne samat selkävaivat kuin muilla JA rintojen tuoma lisärasitus. Ei taida pienirintaisella kipeytyä hartiat niihin pureutuvien rintaliivien olkaimien takia?
Tää ketju houkuttelee satavarmasti sen valtavista roikku-utareista ja kirjastotädeistä haaveilevan ikisinkkuneitsyen paikalle 😑
Vierailija kirjoitti:
Joo. Minulla on 70f ja tekevät koko olomuotoni tanttamaiseksi vaikka olen ihan hoikka ihminen (172/59). Rintani jotenkin sijaitsevat hieman alhaalla, eli vaikka olisi kuinka hyvät ja tukevat rintaliivit niin minulla on jotenkin raskas silhuetti. Tykkään juoksulenkeistä, mutta en ole vielä löytänyt urheiluliivejä, jotka oikeasti poistaisivat hölskymisen ja kivun. Kun ikää tulee niin aina vaan enemmän ja enemmän roikkuvat vaikka mitä tekisi. Plääh.
N49
Kuulostat unelmanaiselta!! M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää, kun ei mahdu paidat ja jakut kunnolla kiinni. Painoindeksi 20 ja rintsikkakoko 75E. Ylimääräinen paino tulee ensimmäiseksi rintoihin ja vatsaan. Kun vaate istuu rinnoista, niin muuten on muodoton teltta. Olispa siro 75B kuten vielä kolmikymppisenä. Nyt olen tälläinen rintava täti.
Mulla oli isot jo nuorena. Olet lihonut niin rinnat on suurentuneet
Aivan. Mieluummin ottaisin lisäkilot takapuoleen ja reisiin kuin rintoihin ja vatsaan. Ennen olin alipainoinen ja nämä lisäkilot eivät sinänsä haittaa, kunhan olisivat sijoittuneet toisin.
Minua eivät isot rinnat harmita
Tykkään leipoa ja imeskellä niitä.
Yleensä minulla alkaa jäpöttämään.
T. Ripa55
Vierailija kirjoitti:
Liian isot on rumat. Vain karvaperse-rekkamiehet unelmoi valtavista lolloista. M29
Mitenkähän isoista sä puhut?
Onpa lapsellista kommenttia tässä ketjussa. Liian isot rinnat ovat lääketieteessä ihan perusteltu leikkausaihe. Jos rinnat haittaavat ison kokonsa vuoksi, voi halutessaan hakeutua arviointiin, että pienennetäänkö niitä.
Leikkuriin liian isot meijerit. Niin itsekin aion tehdä jos eivät painonpudotuksen ohessa pienene. Ylipainoa ei kyllä ole kuin n. 10 kg, eli saa nähdä.
Juu... rv34 ja rinnat on kasvaneet 5 kuppia raskausaikana... 75G tällä hetkellä ja jos vielä kasvaa niin en saa Cubuksesta enää liivejä vaan on mentävä johonkin kalliimpaan kauppaan mahdollisesti. Pidin paljon enemmän rinnoistani ennen raskautta, paidat ja mekot istui nätisti.
Isorintaiset harmittelee ja pienirintaiset itkee itsensä uneen toivoen isompia rintoja.
Olisikohan jossain keskustelupalstaa vain naisille?
Vierailija kirjoitti:
Minua eivät isot rinnat harmita
Tykkään leipoa ja imeskellä niitä.
Yleensä minulla alkaa jäpöttämään.
T. Ripa55
Kiva kuulla, että tykkäät isoista rinnoistasi. Minusta isot rinnat, ja ylipaino ylipäätään, on iso turn off. Itse en pidä omista isoista rinnoistani eikä mua kiinnosta mitä tuntemattomat miehet niistä on mieltä.
sama juttu ison munan kanssa
t. 24cm
Joo. Minulla on 70f ja tekevät koko olomuotoni tanttamaiseksi vaikka olen ihan hoikka ihminen (172/59). Rintani jotenkin sijaitsevat hieman alhaalla, eli vaikka olisi kuinka hyvät ja tukevat rintaliivit niin minulla on jotenkin raskas silhuetti. Tykkään juoksulenkeistä, mutta en ole vielä löytänyt urheiluliivejä, jotka oikeasti poistaisivat hölskymisen ja kivun. Kun ikää tulee niin aina vaan enemmän ja enemmän roikkuvat vaikka mitä tekisi. Plääh.
N49