Mitä te yksinäiset ootte tänään tehneet?
Itse heräsin, katsoin uutiset. Lähdin kaupungille. Kävin alennusmyynneissä. Tulin kotiin ja tein nakkikeittoa. Juuri söin sitä. Loppupäivänä ei mitään. Nää päivät toistuu vaan samalla kaavalla
Kommentit (37)
Lähes kaikki yksinäiset näköjään työttömiä, jotka notkuu vaan netissä tai tvssä..... Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki vaan työttömiä ja harrastuksena vinkua tukien tippumisesta ja rahanpuutteesta. Ottaa päähän.
Kukaan työtön ei kirjoita, että työhakemuksia tein....
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki yksinäiset näköjään työttömiä, jotka notkuu vaan netissä tai tvssä..... Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki vaan työttömiä ja harrastuksena vinkua tukien tippumisesta ja rahanpuutteesta. Ottaa päähän.
Ei työpaikkoja ole niin paljon, että joka päivä voisi tehdä hakemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ketjussa kukaan ole vinkunut.
Mutta onhan se kiva tuntea ylemmyyttä ja tulla se kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, kun avata palstan etusivu, niin vinkujia riittää. Eivät tässä ketjussa, mutta läpi palstan.... En tunne ylemmyyttä, vaan vi tu tusta näin veronmaksajana
Olen lomalla ja masentaa pahasti. Vapailla, varsinkin pitkillä pettymys elämään tulee niin voimakkaasti pinnalle kun ei ole mitään erityistä odotettavissa. Ei mitään hauskaa kumppanin, lasten tai edes ystävien kanssa. Vain minä jonka pitää keksiä koko ajalle jotain tekemistä ja yrittää olla tulematta hulluksi omien tunteiden kanssa. Liian pitkään jatkunut tämä yksinäisyys että yksin olemista osaisi enää yhtään nauttia. Sain eilen tietää etten päässyt hakemaani ammattikouluopintoihin, eli silläkään alueella elämässä ei ole tapahtumassa mitään uutta. Tänään vaan olin, nukuin ja itkin viiteen, sitten aloin siivota pitkästä aikaa. Olen miettinyt että pitäisi karsia tavaroita mutta en tiedä miten. kaikki tuntuu tärkeältä, kiinnostavalta tai tarpeelliselta, ei voi poistaa. Varmasti täytän elämäni tyhjiötä tavaroilla. Se tulee varmaan jatkumaan. Olen yrittänyt kamalasti kaikkea mutta mikään elämässä ei muutu. Tavarat on ainoa mitä elämässä on.
Vierailija kirjoitti:
Tosi yllättävää(kö?), että yksinäisyys tulee usein työttömyyden mukana. Ei ole enää työyhteisöä jonka kautta tapaisi ehkä uusiakin ihmisiä, ei ole enää varaa harrastaa ja käydä tapahtumissa ja osa vanhoista kavereista saattaa tässä vaiheessa jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, kun avata palstan etusivu, niin vinkujia riittää. Eivät tässä ketjussa, mutta läpi palstan.... En tunne ylemmyyttä, vaan vi tu tusta näin veronmaksajana
Tekoälyn myötä pyhä asemasi veronmaksajana tulee rapautumaan. Tervetuloa pohjalle.
Heräsin aamulla, menin töihin, kotimatkalla kävin kaupassa ostamassa ruokaa, leikkasin nurmikon, kävin suihkussa ja olen katsellut tv ja pelannu ps5 konsolilla.
M33
Vierailija kirjoitti:
Lorvinut ja leikkasin nurmikon, 1,5h ajoleikkurilla kurvailin.
Työnsin ruohonleikkurilla nurmikon, 17215 askelta. Nostan itelleni hattua.
Kävin töissä (sekin yksilösuorittamista), laitoin ruokaa, kävin salilla ja äsken tulin saunasta. Ihan mukava perus arkipäivä.
Nukuin koko päivän noin klo 11 - 20.00. Helle sotki unirytmin. Koitetaan rytmiä käännellä huomisesta lähtien. Päivä on nukuttu ja join just aamukahvit. Muut täällä menee nukkumaan ja minä aloitan päivän.
Käytin koiran korttelin ympäri. Tää on viihtyisää aluetta. Urheilukentällä juostiin vähän. Mietin johdatusta(en kuulu kirkkoihin mutta uskon). Sitten kävin ajelulla, ostin sushia ja jäätelön. Pidän vapaaviikkoa. Kävin salilla ja kirppiksellä. Pesin pyykkiä ja kävin lähikaupassa hakeen oluen ja karkkia. Tein munakasta iltapalaksi. Nyt mietin, mihinkä sitä lähtisi retkelle huomenna, kaipaan meren äärelle. Meri on vähän niinkuin ihmissuhteet, arvaamaton ja kuitenkin saavuttamaton. Ehkä saareen lähistölle.
Aamulla istuin koneella ja otin rauhassa. Sitten harvensin porkkanapenkkiä, nostin perunaa ja inventoin pakastimen sisältöä, että saa marjat mahtumaan. Iltapäivällä päikkäreiden jälkeen kävin katsomassa miten on tulossa mustikkaa, eikä kovin hyvin ole tänne tulossa. Jotain kuitenkin. Nyt katselen urheilua yöhön asti. Huomenna teen ruokaa ja ehkä siivoilen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin koko päivän noin klo 11 - 20.00. Helle sotki unirytmin. Koitetaan rytmiä käännellä huomisesta lähtien. Päivä on nukuttu ja join just aamukahvit. Muut täällä menee nukkumaan ja minä aloitan päivän.
Huomenta!
Oon juonnu kaljaa ja miettiny miksi naiset yliarvioi tasonsa parisuhdemarkkinoilla.
Nukuin lähes puoleen päivään, join aamukahvin ja surffailin netissä, ulkoilin luonnossa, söin, nukuin taas lisää, kävin kaupassa ostamassa herkkuja ja loppuillan katson sokerikoomassa telkkaria.
Olen työssäkäyvä nettoveronmaksaja, mutta kesälomalla arki on tätä.
Mä sain aamulla kauhean ahdistus/vitutuskohtauksen, piti ottaa rauhoittavaa lääkettä sen takia. Kävelin meren rantaan ja tuli parempi olo. Olen syönyt, kirjoitellut sähköposteja, surffannut netissä, käynyt Ikeassa ostoksilla ja kohta lähden kävelylle tai juoksemaan.