Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te yksinäiset ootte tänään tehneet?

Vierailija
12.06.2024 |

Itse heräsin, katsoin uutiset. Lähdin kaupungille. Kävin alennusmyynneissä. Tulin kotiin ja tein nakkikeittoa. Juuri söin sitä. Loppupäivänä ei mitään. Nää päivät toistuu vaan samalla kaavalla

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa. Siivosin. Katsoin itseä kiinnostavaa dokumenttia. Harrastin musiikkia. Kohta laitan ruokaa ja menen ehkä kävelylle. Ei multa tekeminen lopu edes iltapäivällä ellei henkinen virta lopu kesken.

Vierailija
2/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäpäivällä. Olen tehnyt töitä. Just nyt pidän tauon ja lähden tuohon läheiseen rantakahvilaan ainakin kahville ja jos jotain hyvää, niin sitten sitä. Siitä pari metriä laturille istuskelemaan ja katsomaan, mikä on silkkiuikkujen hautomisen tilanne. Jokohan alkaisi kuoriutumaan.

Sitten kaupan kautta kotiin ja jatkan töitä jonkun aikaa. Fiiliksestä riippuen 2-4 h. Todennäköisin on 3h. Emmerdalea nauhalta (varmaan 30 jaksoa katsomatta) ja ilta sitten yleisurheilua. 

Että näin täällä tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä. Nyt syön, sitten pieni päiväuni, sitten kävelylle pulloja ja tölkkejä keräämään. Nukenvaatteiden tekemistä. Instagramiin kuvailua. Juoksulenkille. Kahvihetki maitokahvilla ja siinä seurana hedelmiä ja marjoja. Viesteihin vastaamista eri some-systeemeissä. Kotijumppaa. Nukenvaatteiden viimeistelyä. Usein langattomat kuulokkeet korvilla ja kuuntelen Yle Areenaa tai jotain musiikkia.

Ja apua, minut kyllä tunnistetaan tästä XD

Vierailija
4/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kesäflunssa. Katsoin asuntoja poissa pk-seudulta. Laitoin ruokaa. Olisi harrastettavaa mutta on niin huono olo ja päätä särkee. Otin pillerin ja yritän pitää päätä pystyasennossa nuhatuotannon vuoksi. Kohta mentävä kauppaan ja ajattelin kuitenkin mennä kävelylle. Olen tehnyt aloituksia mutta mikään ei tänään ota tuulta purjeisiin. Tilasin ikkunanpesijän. Katsoin dokkaria. Eiköhän tämäkin päivä vaihdu illaksi. Toivon että olisin jussina kunnossa.

Vierailija
5/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäpäivällä. Olen tehnyt töitä. Just nyt pidän tauon ja lähden tuohon läheiseen rantakahvilaan ainakin kahville ja jos jotain hyvää, niin sitten sitä. Siitä pari metriä laturille istuskelemaan ja katsomaan, mikä on silkkiuikkujen hautomisen tilanne. Jokohan alkaisi kuoriutumaan.

Sitten kaupan kautta kotiin ja jatkan töitä jonkun aikaa. Fiiliksestä riippuen 2-4 h. Todennäköisin on 3h. Emmerdalea nauhalta (varmaan 30 jaksoa katsomatta) ja ilta sitten yleisurheilua. 

Että näin täällä tänään.

Millä lailla yleisurheilet? Käytkö juoksemassa? Punnerratko? Teetkö kyykkyjä? Nosteletko kahvakuulaa ja/tai käsipainoja?

Vierailija
6/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpsauttanu pari kertaa, kohta taas. Olen siis mies.

Vierailija
7/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt vähän edistää opiskelujani, juonut kahvia, katsellut Miami Vicea ja kohta pitäisi tehdä ruokaa sekä siivota.

Illemmalla sitten hieman urheilua ulkona ja telkkarista.

Vierailija
8/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä,  ja töissä edelleen. Illalla lähden fillarilla kiertämään Stadin rannikkoa, piipahdan kahville ja sitten kotiin suihkuun ja nukkumaan. Nautin!

Vierailija
9/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollu ja sieltä palailemassa. Oli kivaa juttua duunikaverin kanssa mikä nosti mielialaa.

Kotiin syömään välipalaa, selaan vähän nettiä ja otan sitten tirsat. Illalla toivottavasti lenkki kuten eilenkin. Jääkaapissa odottaa illalliseksi eilen tekemäni lihapata ja spagetti.

Vierailija
10/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että näin täällä tänään.

Millä lailla yleisurheilet? Käytkö juoksemassa? Punnerratko? Teetkö kyykkyjä? Nosteletko kahvakuulaa ja/tai käsipainoja?

Miten minun urheiluni otsikon aiheeseen liittyy.... En täysin nyt ymmärrä, mutta ei se mitään. Vastaan silti. En harrasta tällä hetkellä mitään noista. Aktiivisesti kylläkin ratsastusta; viimeksi eilen ja seuraava tunti perjantaina. Perjantaina tosin mennään maastoilemaan, kun on kevätkauden viimeinen tunti. 6. vuosi menossa.

Juoksuharrastusta mietin. Tosin vihaan juoksemista, mutta se olisi kyllä hyväksi. Tukisi myös tuota ratsastusta, kun meidän tunnit välillä aika rankkojakin, niin ei olisi ainakaan pahitteeksi. 

Ps. Ala-asteella olin kuulantyöntömestari. Revi siitä :D

Vierailija
11/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että näin täällä tänään.

Miten minun urheiluni otsikon aiheeseen liittyy.... En täysin nyt ymmärrä, mutta ei se mitään. Vastaan silti. En harrasta tällä hetkellä mitää

Argh... Nyt vasta tajusin. Hidas sytytys töiden jälkeen tai vielä yksi homma pitäisi tehdä.

Ihan penkkiurheilua. EM-kisat...

Vierailija
12/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli migreeni aamulla. Levännyt. Näin unta että ulkona oli hieno sää. Varmaan ollutkin. Pitäisi jaksaa kauppaan lähelle, heikko kunto nyt. En kestä oikein kirkasta, kaupassa osaksi silmät kiinni pitää mennä?

Vierailija
13/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istunut koneella, kuten aina. Katsellut oikeudenkäyntejä sekä dokumentteja sarjamurhaajasta.

Vierailija
14/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorvinut ja leikkasin nurmikon, 1,5h ajoleikkurilla kurvailin.

Vierailija
15/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli migreeni aamulla. Levännyt. Näin unta että ulkona oli hieno sää. Varmaan ollutkin. Pitäisi jaksaa kauppaan lähelle, heikko kunto nyt. En kestä oikein kirkasta, kaupassa osaksi silmät kiinni pitää mennä?

Aurinkolasit?

Vierailija
16/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 14:30 ja söin "aamupuuron". Vein linnuille ja oraville siemeniä ja pähkinöitä. Selasin nettiä ja aioin käydä kaupassa, mutta vesisade esti reissun. Kohta syön ranskalaisia ja lihapullia, jälkiruoaksi jäätelöä ja suklaata. Jossain vaiheessa katson jälkikäteen pikakelauksella mielenkiintoisimmat kohdat EM-kisalähetyksestä. Puoliltaöin syön taas jotain. Sitten selaan satelliittikanavan tarjontaa muutaman tunnin ja nukkumaan ryhdyn aamuviiden aikoihin.

Vierailija
17/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin kalassa verkot nostamassa mutta kalaa en saanut. Tuli kuitenkin aamulenkki tehtyä. Olen muuten makoillut kotona. Huomenna sama, aamulla kalaverkot nostamaan. Kalaa ei tule koska merimetsot syö kalaa todella paljon.

Vierailija
18/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kävin kalassa verkot nostamassa mutta kalaa en saanut. Tuli kuitenkin aamulenkki tehtyä. Olen muuten makoillut kotona. Huomenna sama, aamulla kalaverkot nostamaan. Kalaa ei tule koska merimetsot syö kalaa todella paljon.

Ryhdy metsästämään merimetsoja ruoaksesi.

Vierailija
19/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko päivän täällä sekä twitterissä. :(

Henkisesti vaikea irroittautua.

Vierailija
20/37 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sain paniikkikohtauksen enkä ole koko päivänä käynyt missään, en pääse ovesta ulos kun ahdistaa jumalattomasti.

Äitini kävi mun puolesta kaupassa 😑

Illemmasta vähän piristyin ja sain vähän keskeneräisiä projekteja eteenpäin.

Näin sisarta ja hänen perhettään.

Huomisen toive olisi aamu ilman paniikkikohtauksia tai itkuja että pääsisin lenkille ja sitten kuntouttavaan.

Tuppaa usko loppumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän