Masked Singer Suomi kausi 6, 2024
Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria Veitola, Benjamin Peltonen, Jenni Poikelus ja Janne Kataja.
Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika Vikman, Sara Siipola, Kasmir sekä Konsta Hietanen.
Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…
Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.
https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi
Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (3024)
Ile on ihan liian väsyneen näköinen, ei voi juontaa ohjelmaa, näyttää, että nukahtaa seisaalleen! Muistaako hän ohjelman jälkeen, että oli juontamassa? Laittakaa mies nukkumaan.
Sampo Kaulanen on vissiin ainoa Helsingin ulkopuolella asuva julkimo, jonka MS-raati osaa nimetä.
Vierailija kirjoitti:
Kakka on Anniina Valtonen.
Kakka näyttää aika lyhyeltä ja Anniina on pitkä.
Mä en jaksa enää edes arvailla, keitä maskien takana on. Yritän lähinnä kuunnella laulamisesta, onko kyseessä ammattimuusikko vai ei.
Tuntuu, että mtv pyörittää noita samoja naamoja TTK ja Maskedissa. Onkohan niillä työsoppari mtv:n kanssa joistain tietyistä tunneista, niiden täyttymiseksi täytyy tehdä lisäduunia. Hehän ovat siis töissä mtv:llä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jossakin on varmasti Kari Kanala, kun joka tosi tv ohjelmaan se osallistuu.
Juu, toi Kanala tunkee itsensä kaikkialle. Onkohan menossa eduskuntaan!?
Ja voi hitto. Benjamin esiintyy nyt TTT:ssä. On su klo 19.36!
Itse oon nyt miettinyt voisko Kontiainen olla joko Alina Tomnikov tai Janni Hussi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää edes arvailla, keitä maskien takana on. Yritän lähinnä kuunnella laulamisesta, onko kyseessä ammattimuusikko vai ei.
Näinpä, mutta yö ja päivä on äänen perusteella Arja !
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ihminen on mainittu jossain ohjelmassa nimeltä, ei kai anna paljonkaan eväitä siihen, että hänet voisi tunnistaa maskin takaa siten, että hänen äänensä jopa on muutettu. Eli mistä hänet olisi pitänyt tunnistaa?
Vihjeistä? Ohjelman koko idea on kuunnella vihjeitä JA ääntä, ja niiden perusteella selvittää kuka on. Ei tässä ole koskaan ollut ideana keskittyä pelkkään ääneen.
Amerikkalaisessa versiossakin on ollut ns. vähän tuntemattomampia julkkiksia, mm. Dr. Elvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jossakin on varmasti Kari Kanala, kun joka tosi tv ohjelmaan se osallistuu.
Yhteenkään ohjelmaan ei sitä miestä tarvii laittaa. On niin epäsiistin näköinen mies jollaista en halua katsella. Liian monessa ohjelmassa on. Enkä viitsi jättää ohjelmia sen takia kattomatta kun se on siellä mutta ällöttävä koko mies.
Kanala on ollu tässä jo aiemmin. Oli se geggonen.
Nyt olen aikas varma, että Kakka on Sari Aalto eli Simo Aallon (Jokeri Bokeri Box taikurin) tytär.
Perustulet: Lauantain (12.10.) jaksossa biisit oli myös vihjeitä ja itse ymmärsin tuon niin, että biisien nimet oli vihjeitä. Kakka esitti biisin nimeltä Paloma Blanca. Simolla ja Kirstillä on kyyhky nimeltä Paloma. Huomasin myös, että heillä on papukaijakin, nimeltään Eino. Muistelen nimittäin, että jossain Kakan vihjeistä on puhuttu myös papukaijasta. Lisäksi Sari Aallon erikoistaito on vatsastapuhuminen.
Veitola ja tämä B-rapun telkkari pois, niin ohjelmaahan voisi jopa katsoa.
Yö ja päivä on Turunen eikä Koriseva.
Luuranko on Tarja Turunen, ääniala ja lavaliikehdintä ovat samoja, vihjeet sopii. Paljastuu lopulta sitten kun laulaa lopuksi klassista laulua.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mä olen tosi huono arvaaja. Monta kautta lähes riitelin täällä, kun olin niin satavarma milloin kenestäkin ja aina väärin.
KatjaElina kirjoitti:
Itse oon nyt miettinyt voisko Kontiainen olla joko Alina Tomnikov tai Janni Hussi?
Mutta miten näihin liittyy vatsa? Mainitsi vatsakkuuden.🤔 Kiti se ei ole, sen tajusin kun ääneensä keskityin. Nuoren naisen ääni sekä liikehdintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenkään ohjelmaan ei sitä miestä tarvii laittaa. On niin epäsiistin näköinen mies jollaista en halua katsella. Liian monessa ohjelmassa on. Enkä viitsi jättää ohjelmia sen takia kattomatta kun se on siellä mutta ällöttävä koko mies.
Minun sympatiat loppui kertomuksiinsa kokemuksistaan olla uskoton puolisolleen.
Benjamin Peltosen naama oli yhtä suurta kysymysmerkkiä, kun Katri Niskanen kuoriutui maskista.