Tuskaa. Angiina ja särkylääkkeet auttaa vain 6tuntia
Uudet lääkkeet saa tietty ottaa vasta 8 tunnin päästä... Ja joka paikkaa särkee, kylmää, huimaa, hengitys hankalaa ja verensokeri pilvissä
Kommentit (10)
Sitä mulla ei oo vielä ollutkaan... Oireet kyllä viittaa angiinaan
Ottaisin reilusti ennemmin ja en päästäisi oloa välillä noin huonoksi.
Pitäisikö olla antibiootti jos on angiina? Entä hengitystä avaava suihke tai kurkkuun joku apteekin juttu. Voiko lääkkeitä ottaa vähän eri aikaan. Pitääkö saada lääkäri kiinni? Paljonko on kuumetta. On myös terveysneuvontanumero. Entä sukulaisen apu tai naapurin?
Syö parasetamolia ja ibuprofeiinia eri aikoihin, niitä saa normaalisti syödä molempia, eikä niitä ole pakko ottaa yhtä aikaa.
Angiina varmistuu vain nieluviljelyllä, joskus on ollut peitteitä kurkussa, muttei angiinasta tietoakaan ja joskus taas on ollut angiina ilman peitteitä.
Tee koronan kotitesti.
Vierailija kirjoitti:
Syö parasetamolia ja ibuprofeiinia eri aikoihin, niitä saa normaalisti syödä molempia, eikä niitä ole pakko ottaa yhtä aikaa.
Angiina varmistuu vain nieluviljelyllä, joskus on ollut peitteitä kurkussa, muttei angiinasta tietoakaan ja joskus taas on ollut angiina ilman peitteitä.
Tee koronan kotitesti.
Kuulemma tehokkaampaa on ottaa parasetamoli ja ibuprofeiini samaan aikaan. Jotenkin boostaavat toisiaan ja vaikutus kestää näin pidempään. Näin ainakin lääkäri minulle väitti. Toki kannattaa kokeilla eri tavoin, että miten saa itsensä parhaiten kivuttomaksi.
Ja ehkä soitto lääkärille voisi olla paikallaan, jos särkylääkkeilläkään ei pärjää.
Unohtakaa nyt se korona. Ihan sama mikä virus on taudinaiheuttaja, itsehoitoa kuume- ja flunssalääkkeillä sekä lääkäriin silloin, jos käsikauppalääkkeillä ei pärjää.
Juu, lääkärissä käyty. Nielynäyte otettu. Vastausta odottelen
Mulla suurin ongelma ei oo kurkkukipu, vaan jäätävät lihaskivut. Näin aina angiinassa, mutta koskaan ei oo mikään virustauti aiheuttanut vastaavaa..
En tiedä vaikuttiko vastuskykyyn laskevasti, kun jouduin vähän aikaa sitten syömään kortisonia monta päivää keuhkojen vuoksi
Korona. Ei voi olla muu.