Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 6, 2024

Vierailija
11.06.2024 |

Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria VeitolaBenjamin PeltonenJenni Poikelus ja Janne Kataja.

Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika VikmanSara SiipolaKasmir sekä Konsta Hietanen.

Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…

Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.

https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi

Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (3024)

Vierailija
1681/3024 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, kuinka heti suututaan, että joku osallistuja ei ole tarpeeksi julkkis, jos juuri itse ei häntä tunnistanut. Itse en tiedä aivan uusimpia artisteja, somen kautta nimeä saaneita tyyppejä tai joitain 25+ vuotta sitten loistaneita ja myöhemmin hiljaiseloa viettäneitä tähtiä. He ovat silti varmasti laajasti muiden tuntemia ja täysin riittävän julkkiksia Maskediin. Ohjelmaan toivotaan näissä keskusteluissa usein tyyppejä, jotka eivät ole jatkuvasti kaikkialla esillä. Ja sellaisia toivon itsekin. Sitten pitää vaan hyväksyä, että ihan joka iikka ei voi osua siihen oman tiedon sektoriin. Just se oma tuntemus ei ole mikään julkisuuden rajapyykki. Jos maskin takaa paljastuu joku vieras naama, niin nimi googleen ja uutta oppimaan. Todennäköisesti nimeen törmää myöhemminkin.

Ei tämä ohjelma ole mikään nevö höödien  tunnetuksi tekemisen oppitunti tietämättömille katsojille. Ei ole tarkoitus nostaa jotain pikku julkkistyrkkyä tietoisuuteen. Täytyy olla jo jotain isompaa tunnettavuutta ja taitotietoa tähän osallistuvilla. Katsojan täytyy kokea "Ahaa" elämys!

KM
1682/3024 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KatjaElina kirjoitti:

Itse oon nyt miettinyt voisko Kontiainen olla joko Alina Tomnikov tai Janni Hussi?

Mutta miten näihin liittyy vatsa? Mainitsi vatsakkuuden.🤔 Kiti se ei ole, sen tajusin kun ääneensä keskityin. Nuoren naisen ääni sekä  liikehdintä.

------------

Ei noita kaikkia vihjeitä kannata niin tarkkaan ottaa. Itse voisin tulkita tuon huolettoman vatsakas, että kyseessä ei ole lihava vaan sopusuhtainen henkilö. Mutta kuitenkin kyseessä on joku, jolla on hoikat jalat. Kontiaisen ekassa esityksessä nimittäin näkee, kun toinen lahje jää ylös, että on hoikat jalat.

Mut noitahan hahmoja on tarkoitus veikkailla ja nuo oli nyt ainakin toistaiseks mun veikkaukset Kontiaisen kohdalla. Veikkaukseni voivat vielä muuttuakin.

(Eipä näköjään lainaus onnistunut, joten lisäsin viivan erottaakseni viestit toisistaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
KM
1683/3024 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Jos Kontiaisen vihjeissä nyt miettii sitä huolettoman vatsakas -vihjettä, niin ainoa mitä mulle tulee siitä mieleen, niin on se, että viittaisi mahdollisesti siihen, että on raskaana.

Mutta ketkä kaikki on olleet raskaana touko-kesäkuussa? Mulla tulee mieleen ainoastaan Johanna Puhakka.

Vierailija
1684/3024 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänpeikko on Roope Salminen

Vierailija
1685/3024 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontiainen on Mira Luoti.

Vierailija
1686/3024 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi tänää puoli seitsemän -ohjelmaa ja jäin kuuntelemaan anniina valtosen puheääntä ja jäin miettimään että äänensä puolesta vois hyvinkin olla masked singerin kakka. Siitä en tiedä miten vihjeet sopii häneen. Mut olisko ehtinyt mukaan ohjelmaan kun eikö saanut vähän aikaa sitten vauvan vai muistanko väärin?

Vierailija
1687/3024 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka on varmaankin Auri Kananen, supersiivooja. Hän on pieni ja varsin hoikka ja puheääni on ylärekisterissä, kuten laulutkin. 

Vierailija
1688/3024 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Manuela Boscon tytär ole Paloma...? Paloma Blanca...

Vierailija
1689/3024 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontiainen on Katri Riihilahti.

Vierailija
1690/3024 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KatjaElina kirjoitti:

Nyt olen aikas varma, että Kakka on Sari Aalto eli Simo Aallon (Jokeri Bokeri Box taikurin) tytär.

Perustulet: Lauantain (12.10.) jaksossa biisit oli myös vihjeitä ja itse ymmärsin tuon niin, että biisien nimet oli vihjeitä. Kakka esitti biisin nimeltä Paloma Blanca. Simolla ja Kirstillä on kyyhky nimeltä Paloma. Huomasin myös, että heillä on papukaijakin, nimeltään Eino. Muistelen nimittäin, että jossain Kakan vihjeistä on puhuttu myös papukaijasta. Lisäksi Sari Aallon erikoistaito on vatsastapuhuminen.

Jos on niin todella erikoista. Sari Aalto ei ole kovin suuri julkkis, mutta tiedän kyllä hänet.  Jos vertaa vaikka Katri Niskaseen niin kyl Katri on monta kertaa suurempi julkkis. Simo Aalto on kyllä suuri julkkis.

Vierailija
1691/3024 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Metsäpeikko olla balettitanssija Atte Kilpinen? 

Vierailija
1692/3024 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontiainen on Janni Hussi.

Vierailija
1693/3024 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Kakan vihjeet sopia JaloTiinaan? Jos lauluvihje ei liitykään kappaleen nimeen vaan siinä laulettuun "lennän aurinkoon".

Vierailija
1694/3024 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KatjaElina kirjoitti:

Nyt olen aikas varma, että Kakka on Sari Aalto eli Simo Aallon (Jokeri Bokeri Box taikurin) tytär.

Perustulet: Lauantain (12.10.) jaksossa biisit oli myös vihjeitä ja itse ymmärsin tuon niin, että biisien nimet oli vihjeitä. Kakka esitti biisin nimeltä Paloma Blanca. Simolla ja Kirstillä on kyyhky nimeltä Paloma. Huomasin myös, että heillä on papukaijakin, nimeltään Eino. Muistelen nimittäin, että jossain Kakan vihjeistä on puhuttu myös papukaijasta. Lisäksi Sari Aallon erikoistaito on vatsastapuhuminen.

Jos on niin todella erikoista. Sari Aalto ei ole kovin suuri julkkis, mutta tiedän kyllä hänet.  Jos vertaa vaikka Katri Niskaseen niin kyl Katri on monta kertaa suurempi julkkis. Simo Aalto on kyllä suuri julkkis.

Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Sari Aalto on ihan riittävän suuri julkkis Masked Singeriin.

Vierailija
1695/3024 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ile on ihan liian väsyneen näköinen, ei voi juontaa ohjelmaa, näyttää, että nukahtaa seisaalleen! Muistaako hän ohjelman jälkeen, että oli juontamassa? Laittakaa mies nukkumaan.

Minä olen huomannut saman..En tiedä oikeesti mitä muuta hän työkseen tekee..on väsyneen näköinen aina.

Vierailija
1696/3024 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yö ja päivä on Tarja Turunen vaikka hieman muistuttaa Arja Korisevaa.

Ei ole. .. hän on nimen omaan Koriseva.. Ajanut kauppa autoa yksi vihje.Vanhemmilla ollut kauppa olen lukenut lehdestä.Äänestä ja eleistä tuntee jo.

Vierailija
1697/3024 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä hävettää todella noitten yleistieto..Veitolan kommetti, että Mäkäräinen on kotoisin Joensuusta..

Veitola on kotoisin Pohjois Karjalasta Enon  Uimaharjusta.Muuttanut Imatran kautta Helsinkiin.  Mäkäräinen   kyllä  asuu Joensuussa mutta on syntynyt  muistaakseni jossain Kainuussa..

.

Vierailija
1698/3024 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippuu tänään?

Vierailija
1699/3024 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikko Uniikki?

Vierailija
1700/3024 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka on 110 % Sanna Marin. Olen niin paljon kuunnellut häntä politiikkaohjelmissa, että äänensä ja nuotti on niin tutut. Varsinkin se englanninkielinen biisi paljasti. Paloma Blancassa lauletaan, että kahleet on nyt pois ja haluaa pitää vapautensa, mistä Marin tunnetaan nykyään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi