Tytti Tuppurainen 18.2. 50 v - olen järkyttynyt
Olemme siis molemmat seiskakutosia.
Miten toinen voi olla noin rouvittunut 50v, vai miten sen paremmin täällä ilmaisisi,
Kommentit (28)
Peruspunainen mm. huulipuna vanhentaa ennenaikaisesti.
Olisko jakkupuku ja poliitikko olemus?
Vierailija kirjoitti:
Tytti vaikuttaa 70-vuotiaalta.
Ilkeys ja pahat ajatukset vanhentaa tunnetusti.
Järkyttyi. kun on niin rupsahtanut, ettei saa enää munaa jalkoväliin.
Mäkin ajattelin, että Tytti Tuppurainen on mua 10 vuotta vanhempi. 😂 Onkin vähän nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Olisko jakkupuku ja poliitikko olemus?
Tämä voi olla.
Mun mielestä se on hyvännäköinen nainen, joka näyttää ikäiseltään omalla tyylillään. Sen lisäksi sillä on hyvä kampaaja. Kaunis malli hiuksissa ja hyvä leikkaus.
Tytillä on 40-vuotiaan iho, eiole juuri uurteita, itsellä samoin, olen 49.
Hänellä On erittäin nuorekas iho ikösikseen. Katsokaapa peiliin !
Tytillä on todella kauniit sääret. Ilman silmälaseja on kuin eri nainen. On luonnossa paljon kauniimpi kuin kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Tytillä on todella kauniit sääret. Ilman silmälaseja on kuin eri nainen. On luonnossa paljon kauniimpi kuin kuvissa.
No kyllähän kuvistakin näkee, että kaunis nainen on.
Tytillä sama tyhjä katse kuin sannulilla, valot päällä mutta ketään ei ole kotona
Vierailija kirjoitti:
Järkyttyi. kun on niin rupsahtanut, ettei saa enää munaa jalkoväliin.
Mutta eihän kunniallisen naisen kuulu mitään sellaista haluta! On erikseen nääs vaimomatsku ja ne ällöttävät hoet, jakorasiat ja mitkä kaikki, ruumisluku kuitenkin yli yhden. Sådeså!
-Ja ajatella, että tällaisenkin kommentin saa julkisuuteen kirjoittaa, tunnetusta poliitikosta. Minustakin melko järkyttävää.
Ilkeä ruma muija, sisältä täysin mätä.
Rehellisesti sanottuna mäkin luulin itseäni vähän vanhemmaksi, olen 53. Mutta se on kyllä tuo virallinen tyyli hänellä, joka tekee arvokkaan vanhemman rouvan näköiseksi. Tytti on hyvännäköinen nainen, ilman rillejä iltapuvussa suorastaan kaunotar.
Mikä tarve joillain naisilla näin lähteä raatelemaan? Oma heikko itsetunto, kateus?
Tytti vaikuttaa 70-vuotiaalta.