Masked Singer Suomi kausi 6, 2024
Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria Veitola, Benjamin Peltonen, Jenni Poikelus ja Janne Kataja.
Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika Vikman, Sara Siipola, Kasmir sekä Konsta Hietanen.
Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…
Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.
https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi
Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (3024)
Miksi tämä ohjelma kiinnostaa.
Katsoin ohjelmaa kaksi ekaa kautta ja nyt aloin taas loppuvaiheessa seurata. On kyllä muuttunut. Kauheasti tullut kaikkea kaupallista kuten Oreo- ja Burger King - hahmot. Ei enää luoteta pelkkään lauluun ja esiintymiseen vaan tuotu turhaa ja ylimääräistä showta. Erika Vikman oli myös pohjanoteeraus. Luulin, että tämän on perheohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ohjelmaa kaksi ekaa kautta ja nyt aloin taas loppuvaiheessa seurata. On kyllä muuttunut. Kauheasti tullut kaikkea kaupallista kuten Oreo- ja Burger King - hahmot. Ei enää luoteta pelkkään lauluun ja esiintymiseen vaan tuotu turhaa ja ylimääräistä showta. Erika Vikman oli myös pohjanoteeraus. Luulin, että tämän on perheohjelma.
Tämä ohjelma on kaupallisella kanavalla ja mainoksilla rahoitetaan ohjelmaa. Maikkarillakaan ei mene kovin hyvin ja siksi yhteistyökump521paneiksi haalitaan niin paljon kuin vain saadaan.
Ennen muinoin sanottiin: tämä ohjelma sisältää tuotesijoittelua. Nykyään: nämä tuotesijoittelut sisältävät ohjelmaa.
Mulle tuli eilen oivallus. Vasta eilen, joku ajattelee. Kyllä, vasta eilen. Etsivät ja tietty myös Ile tietävät hahmojen henkilöllisyyden alusta saakka. Tämä kaikki on pelkkää viihdeshowta, ei mitään oikeaa arvuuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hauskaa, että Erika Vikman on tangokuningatar. Ei ole sen koommin tainnut paljon tangoa lauleskella. Tai enpä ole koskaan keikalla käynyt, jospa hänen keikkarepertuaariin kuuluukin Satumaa tai Täysikuu tms...
Eipä moni muukaan tangokunigas/kuningatar laulele tangoja. Kaikki ovat sanoneet ettei pelkkä tango elätä. Korisevallakin on etupäässä muita genrejä, taitaa kaikki tangot olla vuosien ja vuosikymmenten takaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli eilen oivallus. Vasta eilen, joku ajattelee. Kyllä, vasta eilen. Etsivät ja tietty myös Ile tietävät hahmojen henkilöllisyyden alusta saakka. Tämä kaikki on pelkkää viihdeshowta, ei mitään oikeaa arvuuttelua.
Kässäri on olemassa kaikissa ohjelmissa. Muinoin se oli mm Jälkiviisaissakin, vaikka kansa luuli että ihan ne suoraan vaan latelee kommentteja " omasta päästään". Joten tässäkin on etukäteen kässäri ja yleisön äänestys on pelkkää bluffia. Ei ole yleisö paikallakaan kun kussakin osassa paljastetaan hahmo. Toki tuotanto pyrkii sekottamaan pakkaa ja ei anna kellekään varmaa hahmon nimeä, joskus kaikki " tietävät" ja joskus ei kukaan, jotta näyttäisi uskottavalta. Hahmoja on pudonnut heti alussakin, kun on niin sovittu hahmon kanssa, ja kuultu tämän toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin tämä oreo keksi ällöttää, koska tukee Venäjän hyökkäystä Ukrainaan. Yritys maksaa veronsa Venäjälle ja toimii siellä.
En voi käsittää tätä, miten on mahdollista saa mainostaa tälläisessä ohjelmassa.
ja Erikasta olen samaa mieltä. Palautetta mtv lle, kiitos.
Aikamoista soopaa koko ohjelma. En ole tuntenut yhtään noista esiin tulleista. Mitä helsingin paikallisjulkkisten leikkiohjelmaa tässä taas vedetään.
Ei kai tätä ohjelmaa voi uskoa siksi, millaisena se meille näyttäytyy? Eilen oli se pohjanoteeraus, että muka esitettiin duetto tuntemattoman kanssa. Ai noissa vermeissä harjoituksetkin tehty? Juupajuu.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista soopaa koko ohjelma. En ole tuntenut yhtään noista esiin tulleista. Mitä helsingin paikallisjulkkisten leikkiohjelmaa tässä taas vedetään.
Jaa, että Helsingin paikallisjulkkikset.
Kuka sen mitenkin ottaa mutta määpä oon täältä Norra Österbottenilta, ja oon tuntenut kaikki ketkä on tähän asti pudonneet. Myös kaikki entisiltä tuotantokausilta.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä keitä julkkiksia tunnet, jos esim. Meeri Koutaniemi ei ole missään ns. tullut vastaan? Tai Joel Hallikainen jonka varmaan kaikki vähän vanhemmat tyypit tietää, ja Ellen Jokikunnashan oli yhteen aikaan jatkuvasti tv:ssä.
Tunnistatko Arja Korisevan?
Vierailija kirjoitti:
Sehän hauskaa oliskin kun Ile joutuisi kysymään "kukas tämä on"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Ile tunnistanut edes omaa vaimoaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Aina on tiennyt kaikenmaailman pikkujulkkiksetkin.
Tämä on kiva ohjelma, mutta aikuisten satua.
Olen miettinyt TTK:sta samaa. Miten osallistujat ja myös nuo tanssinopettajat ovat raivanneet kalenteriaan, kun ei tiedä, putoavatko ekana vai vikana? Onko kaikki tiedossa jo etukäteen? TTK:sta en ole varma, mutta masked singerista olen varma, ettei kaikki ole, miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
benjamin peltonen vois vetää jonkun homoilushown ens jaksossa.
Pääsipäs se taas arvaamaan jotain hömöä tai lezboa (Laura joku) kuten joka jaksossa, voi että! :D
Kun maailmassa alkaa he terot olla harvinaisia. Vai onko koko ohjelma käsikirjoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä keitä julkkiksia tunnet, jos esim. Meeri Koutaniemi ei ole missään ns. tullut vastaan? Tai Joel Hallikainen jonka varmaan kaikki vähän vanhemmat tyypit tietää, ja Ellen Jokikunnashan oli yhteen aikaan jatkuvasti tv:ssä.
Tunnistatko Arja Korisevan?
Mutta harva tunnistaa jonkun julkkiksen serkkuja jostain Oulun esikaupunkialueelta. Samoin joidenkin ho mojulkkisten puolisoita jotka ovat korkeintaan vilahtaneet Linnan juhlissa Halosen aikakaudella.
Metsänpeikon pisteet laskivat tuossa duetossa Erika Vikmannin kanssa. Metsänpeikko voi tietysti olla ihan Käärijä, jonka kanssa Erika Vikman tuon oikeasti esittää. Muutenkin tuo hahmo vaikuttaa kaiken lavalla heilumisen ja hosumisen perusteella joltakin ADHD-tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsivät eivät tunnistaneet sitä suunnistaja Minna Kauppia edes ilman maskia ja tuosta seurasi erittäin kiusallinen hiljaisuus ennen kun juontaja kertoi etsiville, kuka juuri paljastunut hahmo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsivät eivät tunnistaneet sitä suunnistaja Minna Kauppia edes ilman maskia ja tuosta seurasi erittäin kiusallinen hiljaisuus ennen kun juontaja kertoi etsiville, kuka juuri paljastunut hahmo on.
Auri Kanastakaan ei olisi tunnistanut kuin Janne Kataja koska kolme muuta 'tuomaria' ei tunne siivoojia vaan tyhjänpäiväisiä taiteilijaystäviään.
Veitola oivalsi (taikka siiten ei) Luurangon henkilöllisyyden viime hetkellä, "Emppu Suhonen". Itse ajattelin samaa jo silloin kun henkivartijat soittivat kitaraa/bassoa.