Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vain kävellyt(!) 6 vkoa ja laihtunut 5 kiloa?? Kävin huvikseni vaa'alla.

Vierailija
11.06.2024 |

Aloitin kävelyn. Enkä edes lenkkeile varsinaisesti. 

Aloitin vain työt, joiden vuoksi liikun bussipysäkkimatkat yht 2 km sekä työssä jatkuvasti liikkeessä. Askelten määrän mukaisesti kilometrejä kertyy noin 6-10 km työpäivinä eli viisi kertaa viikossa. 

Olen myös vähän katsonut mitä syön. No viime viikko meni ihan persiileen ja söin todella epäterveellisesti ja paljon sokeria sekä rasvaisia ruokia. 

Nyt olen kirinyt tämän viikon ja syönyt terveellisesti. 

Menin vaa'alle kuuden viikon jälkeen. Olen laihtunut 5,3 kiloa! Otin painon juuri äskön vaikka olen paljon juonut vettä sekä syönyt tunti sitten päivällisen. Siksi tulos yllätti vielä enemmän. 

Saas nähdä mikä aamupaino on. Vielä matkaa tavoitteeseen 25 kg. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely laihduttaa jos kävelet 14 km kovaa vauhtia päivittäin. Koirankusettajat eivät siksi laihdu vaikka kävelisivät monta kilometriä päivittäin. Syömisesi on muuttunut, se on vienyt kilot tai nesteet.

Vierailija
22/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua.. . 

Nyt painon tippuminen on jo outoa. Eilen painon siis 104;7 kiloa (lähtöpaino 110kg) ja nyt aamulla painoin 103;9 kg. 

En muuten ihmettelisi mutta päätin koska minulla on tasan yksi vapaapäivä niin illalla halusin nauttia ja rentoutua. Lähdin ulos metsään ja eräälle nuotiopaikalle. Laitoin tulen ja join siinä illan mittaan viisi olutta ja söin koko paketin makkaraa. Olen tehnyt todella paljon töitä niin siksi näemmä  ruokakin maistu nyt niin ertä kaikli neljä tuli ayötyä :D painoni on silti laskenut eilisestä. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että olut varnasti kerää nesteitä kehoon mutta nyt näemmä näin. Toivottavasti tämä jatkuu mutta en ota liikaa paineita. Jatkan vain kävelyä ja syön pääosin tietoisemmin. Ap 

Vierailija
24/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
25/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se sitten lähtee, reipastahtinen kävely polttaa kaloreita ja myös kiinteyttää varsinkin vatsan seutua. Ruokailutottumuksien muutos on myös hyvä asia ja jo se, että syö useita kertoja päivässä kerrallaan entistä vähemmän olisiå myönteistä laihdutuspyrkimyksille. Puoli kiloa viikko olisi mielestäni jo hyvä saavutus painon pudotuksessa jolloin vajasssa vuodessa lähtisi tällöin n. 20 kg. Silloin tällöin saa luvan kanssa myös herkutella kohtuudella eikä juhlatilausuukissakaan tarvitse laskea kaloreita.

Vierailija
26/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pieniä annoksia keittoruokaa päivässä ja jättää herkut pois niin ylipainoinen laihtuu muutamassa viikossa monta kiloa vaikka ei muuta tekisi kun makaisi sohvalla koko päivän. 

Vierailija
27/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö pieniä annoksia keittoruokaa päivässä ja jättää herkut pois niin ylipainoinen laihtuu muutamassa viikossa monta kiloa vaikka ei muuta tekisi kun makaisi sohvalla koko päivän. 

En minä jaksa tuollaiseen lähteä enää. Ihan höpö höpö juttuja. 

Olen alkanut pitämään kävelystä ja etenkin nyt kun huomaan, että jotain tapahtuu kropassakin. 

On kiva syödä suht terveellisesti ja kävellä. Tänäänkin vapaapäivänä olen kävellyt noin 5 km,  vielä pari kilometriä illalla. :)

Ap

Vierailija
28/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Olen iloinen puolestasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi