Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vain kävellyt(!) 6 vkoa ja laihtunut 5 kiloa?? Kävin huvikseni vaa'alla.

Vierailija
11.06.2024 |

Aloitin kävelyn. Enkä edes lenkkeile varsinaisesti. 

Aloitin vain työt, joiden vuoksi liikun bussipysäkkimatkat yht 2 km sekä työssä jatkuvasti liikkeessä. Askelten määrän mukaisesti kilometrejä kertyy noin 6-10 km työpäivinä eli viisi kertaa viikossa. 

Olen myös vähän katsonut mitä syön. No viime viikko meni ihan persiileen ja söin todella epäterveellisesti ja paljon sokeria sekä rasvaisia ruokia. 

Nyt olen kirinyt tämän viikon ja syönyt terveellisesti. 

Menin vaa'alle kuuden viikon jälkeen. Olen laihtunut 5,3 kiloa! Otin painon juuri äskön vaikka olen paljon juonut vettä sekä syönyt tunti sitten päivällisen. Siksi tulos yllätti vielä enemmän. 

Saas nähdä mikä aamupaino on. Vielä matkaa tavoitteeseen 25 kg. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee!

Vierailija
2/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Tuo että olet ruvennut olemaan säännöllisesti liikkeessä, on varmasti oleellista, jos aiemmin olet ollut hyvin vähällä liikunnalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 6 vko ajan ei tee muuta kuin kävelee, niin kylllä kiloja pitäisi lähteä paljon enemmän!

Vierailija
4/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on paras laihdutusliikunta, ei siis mikään "vain" kävely.

Vierailija
5/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo syömisen järkeistäminen vaikuttaa paljon enemmän kuin kävely painoosi. Hyväähän se kävelykin tekee, mutta muista, että se ei riitä ja älä anna ruokailun mennä läskiksi. Voit opetella vähän kerrassaan syömään vähemmän ja terveellisempää ruokaa.

Vierailija
6/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, että kävelyn vähättely vain-sanalla ei ole kuvaavaa, koska kävely on tosiaan paras laihdutusliikunta.

Vierailija
7/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo syömisen järkeistäminen vaikuttaa paljon enemmän kuin kävely painoosi. Hyväähän se kävelykin tekee, mutta muista, että se ei riitä ja älä anna ruokailun mennä läskiksi. Voit opetella vähän kerrassaan syömään vähemmän ja terveellisempää ruokaa.

Syömisen järkeistäminen on onnistunut uusien elämäntapojen ansiosta. Jos vaan istuu koneella ja refreshaa nettisivuja 16 tuntia päivässä, niin järkevä syöminen on vaikeaa siinä tilanteessa. Kävely ja työ siis edesauttavat suuresti ruokavalion kanssa.

Vierailija
8/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 6 vko ajan ei tee muuta kuin kävelee, niin kylllä kiloja pitäisi lähteä paljon enemmän!

Eläpä höpötä omiasi. Ap:lla on juuri oikea systeemi ja hyvä luonnollinen laihtumisvauhtk.

Vierailija
9/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Jatka kävelyä ja tarkkaile syömisiäsi. 

Vierailija
10/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt lomalla kävellyt 4-10km päivässä (4,5vkoa), tehnyt raskaita pihahommia ja syönyt tosi tarkasti enkä ole laihtunut grammaakaan vaatteiden perusteella:(

Tasan ei käy...

Vierailija
11/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt lomalla kävellyt 4-10km päivässä (4,5vkoa), tehnyt raskaita pihahommia ja syönyt tosi tarkasti enkä ole laihtunut grammaakaan vaatteiden perusteella:(

Tasan ei käy...

Itsekään en aiemmin tuntunut oikein laihtuvan millään kun oli niin stressaavaa. Kun lakkasin stressaamasta painosta ja meen vain ja teen enkä välitä muusta niin paino vain putoaa. Ainakin nyt on pudonnut. En oikein ymmärrä miten tässä näin kävi. Luulin painon olevan paljon suurempi kun en jaksa ees usein enää tarkkailla painoa mutta näemmä jotain kropassa alkaa viimein tapahtumaan.

Tsemppiä!

Ap

Vierailija
12/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tippui 10 kg kävelemällä, useita kuukausia tuohon meni, en tarkkaan muista. Ruokavalioon en tehnyt muutoksia. Varo, ettet laihdu liikaa. Minun piti kiinnittää huomiota syömiseen ja ihan tarkoituksella nostin painoa takaisin 3 kg. Minulla ei siis alun alkaenkaan ollut laihtuminen motiivina. 

Vierailija
13/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei laihduta, vaan ruokavalion muutos.

Vierailija
14/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näemmä. Oon todella yllättynyt. 

Kuitenkin ennen kuin lihoin niin kävelin paljon mutta lihomiseen johti moni muukin syy kuin vain liikkumattomuus. Hassua nähdä miten tuloksia näkyy oikeastaan "vain" sillä hyötyliikunnalla. Joku 10km kun kävelee säännöllisesti niin näemmä toimii yllättävän tehokkaasti. Luulin aidosti painavani tällä hetkellä ainakin 4 kiloa enemmän mutta vähän huomaamattakin paino pudonnut. Ap

Vierailija
15/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vältän kävelemistä juurikin sen takia, koska kilot lähtevät niin helposti pois. Ei tarvi edes kävellä kuin 5 km päivässä, niin on vaikea pysyä toivomassaan pienessä ylipainossa. En käsitä miksi hyvä kunto on liian monelle niin vaikeaa. Kävele äläkä selittele.

Vierailija
16/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin! Mun mies aloitti pyöräilyn, joka sadan kilometrin ajo.

Kyllä on laihtunut/kiinteitynyt.

Vierailija
17/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joka päivä!

Vierailija
18/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fillarointi on hybä kinteytymiseen, itsellä selluliitti lähtee vähenemään n kuukaudessa kun pyöräilen aktiivisemmin

Vierailija
19/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kävellyt 2.5 v ja paino noussut 90kg 105 kiloon. Että sillai.

Vierailija
20/28 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla kunto kasva. Itse kävelen kaikkialle ja töissä koko päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi