Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka herää aikaisin?

Vierailija
11.06.2024 |

Siis kesällä silmät aukeaa jo klo 5, eikä enää nukuta. Sitten vain herään. Työt alkaa klo 8.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.Menen aikaisin nukkumaan ja herään kuuden aikaan.Rakastan kesäaamuja.

Vierailija
22/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein herään 4 - 5 maissa, vaikka töitä tai opintoja ei olisikaan. 

En vaan saa enää unen päästä kiinni herättyäni. 

Tuskastuttavaa kyllä sellaisina päivinä, kun keikkatöitä ei ole luvassa eikä "mitään järkevää tekemistä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella aikaisin (4-5 aikaan) herääminen on kamalaa kun pimeyttä ja "yötä" jatkuu vielä 3-4h mutta näin kesällä tämä on ihanaa.

Kuuntelen tunnin äänikirjaa ja viimeistään 6 jälkeen olen jo aamu-uinnilla jos sää sallii. Aamukahvi auringossa pihalla kun muut nukkuu...

Vierailija
24/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää seitsemän tunnin yöuni. Harmi vaan, kun olen iltauninen, niin kun kymmeneltä käyn nukkumaan, herään viideltä. Rytmin vaihto ei onnistu mitenkään. Työaikana oli mukava, kun sai aamulla rauhassa aloittaa päivän, mutta nyt eläkkeellä, voisin mielellään myöhentää aamua pari tuntia. No, ei se mitään, näillä mennään.

Vierailija
25/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin heräisin kesällä auringon nousemiseen, vaikka olisin mennyt myöhään nukkumaan, jos ei olisi pimennysverhoja. 

Vierailija
26/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen nyt n. vuoden ajan herännyt joka. ikinen. aamu. klo 6. Olen luonnostani iltavirkku aamuntorkku, ja ilman herätyskelloa nukkuisin mihin tahansa klo 10-16 väliltä. Mutta olen huomannut, että minulle ainoaa "tehokasta" puuhasteluaikaa on aamu ja aamupäivä; jostain iltapäiväkahdesta eteenpäin en jaksa enää mitään, olin sitten herännyt klo 6 tai 12. Joten käänsin kertaheitolla unirytmini suunnilleen ympäri, ja aloin heräämään aamuvarhain saadakseni edes jotain aikaiseksi.

Herätyksen ollessa kuudelta, menen nukkumaan milloin tahansa klo 18-24 välillä. Sillä huomaan jaksavani ihan OK, vaikka silmät seisovatkin päässä pari ekaa tuntia aamulla.

Vierailija
27/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy rutkutettavaa joka asiasta.

Samat sanat!

Vierailija
28/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet tietysti joskus 7-8 aikaan nukkumaan?

Vierailija
29/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään yöllä kuselle,herään toisen kerran kuselle,sitten onkin jo aamu klo 5,sitten toisinaan ryypään aamuun asti ja menen  nukkumaan,herää joskus klo12.Eli olen sekanukkuja ja unirytmit päin sitä itteään.

Vierailija
30/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin nukkumaan 7-8 tunnin  yhtäjaksoisia yöunia sen jälkeen, kun pudotin ylipainon pois, aloin syömään isojen kerta-annosten sijasta useita kertoja päivässä pienempiä annoksia, joista yksi on iltapala klo 21-22.00 jolloin nukkumaan ei tarvutse mennä nälkäisenä ja sitten hommasin vielä makuuhuoneeseen pimennysverhot jotka todella pimentävät huoneen. Pitkien yöunien jälkeen ei ole tarvinnut ottaa päivänokosia eikä myöskään nuokkua nojatuolissa illalla televisiota katsoessa. Olen jäänyt eläkkeelle ja olen antanut itselleni luvan nukkua aamuisin niin kauan kuin unta riittää ja vaikka puolille päivään asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi