Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän että monella olisi paremmat hiukset, jos niitä pestäisiin ja hoidettaisiin paremmin

Vierailija
11.06.2024 |

Välillä suorastaan järkyttää kuinka kovakouraisesti ihmiset hiuksiaan käsittelevät

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko määritellä termin "paremmat hiukset":

Vierailija
2/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten hyvä kunto tulee sisältä mutta toki niistä täytyy huolehtia aina tarpeen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko määritellä termin "paremmat hiukset":

Hyväkuntoiset.

Vierailija
4/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä mahdat nähdä, miten ihmiset hiuksiaan käsittelevät? Uimahalleissako käyt kyttäämässä?

Vierailija
5/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jaossa saanut paskat, ohuet ja hauraat hiukset, ei mikään auta, kuin jatkuva aikaa syövä laittaminen, jos sekään. Hiusten erityinen tuotteilla hoito saa paskat hiukset vain rasvoittumaan ja latistumaan entisestään. 

Vierailija
6/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jaossa saanut paskat, ohuet ja hauraat hiukset, ei mikään auta, kuin jatkuva aikaa syövä laittaminen, jos sekään. Hiusten erityinen tuotteilla hoito saa paskat hiukset vain rasvoittumaan ja latistumaan entisestään. 

Hyvä pesu on tärkeä mutta kuten jo aiemmin kerrottu niin hyvä kunto tulee sisältä joten sillä mennään mitä on. Kehon oireilukin vaikuttaa monellakin tavalla hiustenkin kuntoon kuten kynsienkin kuntoon.

Vierailija
7/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää biotiinia, se auttaa huonoihin hiuksiin.

Vierailija
8/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella olisi parempi auto jos sitä huollettaisiin enemmän

Monella olisi parempi terveys jos söisivät paremmin

Vierailija
9/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnonkiharat, aina vähän kuivan näköiset. Jos joku suoran lasimaisen suomihiuksen omistaja luulee tietävänsä miten nää saa " hyvään kuntoon" niin kuolen nauruun.

Vierailija
10/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin krooniseen sairauteen. Joudun syömään lääkkeitä, mitkä aiheuttavat hiusten ohenemista ja mm. kynsien haurastumista.  Tähän ei mitään hoitotuotteet auta, mutta vaihtoehtoa ei ole. 

Kyllä harmittaa  mutta onneksi elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin hiusten kunto.  Onneksi on kivoja huiveja, hattuja ja pantoja olemassa.

Vierailija
11/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäät ihmisten kylppäreissä hiustenpesua?

Vierailija
12/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena ihan nätti tukka, vaikka en itse sitä arvostanut. Nyt menopaussi ikäisenä tukka on harmaantunut ja ohentunut ja luulen että se kuuluu asiaan. En usko että saan nuoruuteni tukkaa enää takaisin millään hoitoaineilla tai biotiineillä. Voin olla väärässäkin, mutta kun katsoo katukuvaa, aika monella vanhemmalla ihmisellä tukka ei ole kovin elinvoimainen enää... 

Vierailija
13/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän muiden hiukset ap:lle kuuluvat? Keskity omien hiustesi hoitamiseen.

Vierailija
14/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut kauniit ja vahvat kynnet, mutta hirveät, ohuet ja osittain kiharat ja kuivat hiukset. Näillä mennään. 

Vierailija
15/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja missä mahdat nähdä, miten ihmiset hiuksiaan käsittelevät? Uimahalleissako käyt kyttäämässä?

Uimahallissa näkee ja tältä palstalta voi lukea myös.

Hiukset pestään (liian harvoin) nopeasti jynssäämällä jollain suoraan päähän läntätyllä ehs-shampoolla tai silikonisilla tuotteilla ja silläkin vain yhden kerran, käytetään liian kuumaa vettä, ei kuivata hiuksia pyyhkeeseen ennen (liian kevyen) hoitoaineen levittämistä, kuivataan pesun jälkeen froteepyyhkeeseen hankaamalla ja kiedotaan pyyheturbaanin sisälle, revitään takkuja auki märistä hiuksista ja mennään niillä kosteilla hiuksilla myös nukkumaan.

Ap

Vierailija
16/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnonkiharat, aina vähän kuivan näköiset. Jos joku suoran lasimaisen suomihiuksen omistaja luulee tietävänsä miten nää saa " hyvään kuntoon" niin kuolen nauruun.

Omat hiukseni ovat kampaajan sanojen mukaan jouhimaiset, joten tiedän mistä puhun.

Ap

Vierailija
17/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on peruukit keksitty.

melkein kalju nainen 58v

Vierailija
18/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko valaista miten hiuksia pitäisi sitten hoitaa?

Vierailija
19/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat hiukseni ovat kampaajan sanojen mukaan jouhimaiset, joten tiedän mistä puhun.

Ap

Ja jonkun mielestä jouhimaiset hiukset ovat huonokuntoisen näköiset hiukset. 

Vierailija
20/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vahvat, terveet ja paksut hiukset, vaikka teen suunnilleen kaikki ap:n mainitsemat synnit, paitsi että pesen hiukset joka päivä urheiluharrastuksen vuoksi :D

Mulla onkin loistavat hiusgeenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi