Pärjäisitkö tällä aamupalalla? Kaurapuuroa, mansikoita päälle, kananmuna, lasi maitoa, kahvi
Kommentit (57)
Mulle tulis vaan nälkä kaiken tuon hiilihydraatin takia. Juon asmuisin kupin kahvia mutana ja syön ensimmäisen kerran klo 12.
Pärjäisin, koska aiemmin söin aamupalan, joka koostui puurosta, marjoista ja raejuustosta + kahvi ja vesilasillinen. Eli ap:n aamupalassa kananmuna korvaa tuon raejuuston.
Nykyään syön vähähiilarisemmin, joten en syö enää puuroaamupaloja. Illalla saatan keittää puuroa kyllä, jos tarvitsen hiilarilisää vaikka urheilun takia.
Joka päivä pärjään. Kananmunan tilalla pähkinöitä. Kauramaito.
En. Pärjään tunnin -puolitoista tällä lautasellisella puuroa ja kahdella leivällä jossa on kalkkunaa leikkeleenä päällä, kahvi ja mehu mukana. Tässä juuri lopettelen niiden syöntiä.
Tuo on ollut aamupalani vuodesta 2017. Lisäksi kirsikkatomaatteja tai 1-2 porkkanaa.
Aamupala klo 6 jälkeen: lasi vettä, luonnonjogurttia, kuppi kahvia ja paahdettu leipä juustolla.
Sitten n klo 9 "toinen aamupala", jotta saan hivutettua ruokailua myöhemmäksi: puuro voisulmällä ja mustikalla. Kananmuna.
Syön vain yhden lämpimän ruoan päivän aikana, myöhäisen lounaan.
Ap:n aamupala ei kävis mun ekaksi syömiseksi koska tyhjään vatsaan syödystä puurosta tulee hirveä nälkä. En myöskään juo maitoa ikinä.
Kahvilla ja vedellä pärjään ja vaikka useamman päivänkin. Mikä vaivaa ihmisiä jotka ei pärjää muutamaa tuntia syömättä? No jotkut sairaudet ymmärrän toki. Miten tämä pärjäämättömyys ilmenee? Nirri pois jos ei saa suuhunpantavaa just heti nyt?
Miksi tuolla ei pärjäisi? Normaali aamiainen. Itse vaihtaisin maidon vesilasilliseen ja kahvin vihreään teehen.
Tuo on mulle 2 päivän aamupala:)
Yleensä syön pienen leipäpalan kahvin kanssa, sen päällä täysrasvainen juustosiivu. Lomilla myös jugurttia. Tuo näin 6-7 aikaan. Aamupäivällä tarvitaessa joku hedelmä ja lounas klo 13
Mansikat mustikoiksi. Niissä on paljon myrkkyjä.
Pärjäisin. Tavallinen aamiaiseni on kaksi leipäpalaa juustolla ja mukillinen kahvia.
Koululaisena pärjättiin lautasellisella kaurapuuroa ja lasillisella maitoa.
Pärjään oikein hyvin ilman aamupalaa. Juon vain kahvia aamuisin ja ensimmäisen kerran syön joskus päivällä/alku illasta kun tulee nälkä.
En syö puuroa enkä juo maitoa muuta kuin maitokahvissa. Eli köyhäksi jäisi, syön aina ison aamiaisen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulis vaan nälkä kaiken tuon hiilihydraatin takia. Juon asmuisin kupin kahvia mutana ja syön ensimmäisen kerran klo 12.
Kuppi kahvia mutana = kuppi mutaa kahvina ;-D ?
Kyllä tuolla pärjäisin mutta eipä maistu kaurapuuro aamulla enkä juo maitoa vain pistän sitä kahviin mutta syön maitotiuotteita .
On kyllä hyvä aamupala .
Pärjäisin, mutta en koskaan syö kananmunia tai juo maitoa.
En, hirveästi mättöä. Musta laadukad expresso kahvi ja vettä riittää hyvin.