Onko muita, jotka meinaa olla lähes koko kesän tuuliajolla
ja pistää kaiken ranttaliksi?
Syksyllä sitten taas eletään ihmisiksi & kannetaan vastuuta.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
En ole varma. Mitä tarkoitat tuuliajolla?
No mennään ihan sekunti kerrallaan ja minuutti. Eletään sellaisella tuntien aikaperspektiivillä, jossa suurin piirtein tiedetään, mitä päivän aikana saattaa tapahtua, mutta jos ei tiedetä, ei se haittaa ja suuntaa voi muuttaa joka käänteessä. 100% loma siis. Veikkaan kyllä, että joku tän mun loman taas lopettaa, just kun vauhtiin alkaa päästä.
Saikulla ainakin aion olla koko kesän, liekki se sitten on jotain tuollaista... mitä se ikinä nyt tarkoittaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mennään ihan sekunti kerrallaan ja minuutti. Eletään sellaisella tuntien aikaperspektiivillä, jossa suurin piirtein tiedetään, mitä päivän aikana saattaa tapahtua, mutta jos ei tiedetä, ei se haittaa ja suuntaa voi muuttaa joka käänteessä. 100% loma siis. Veikkaan kyllä, että joku tän mun loman taas lopettaa, just kun vauhtiin alkaa päästä.
No sitten, joo. Tuolla tavalla aion lomani/kesäni tänä vuonna viettää! :)
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla pitkä loma!
Mulla on ainakin elokuulle asti. (Opettaja.)
T. Toinen (vai eka?) vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla pitkä loma!
Jäin lomalle jo toukokuussa ja tarkoitus on olla enimmäkseen lomalla ihan koko kesä. Tää saattaa myös päättyä siihen, että tulee enemmän töitä ja hoidettavia asioita. Kyllä mää välillä teen ihan oikeita asioita, mutta enimmäkseen koitan olla tuulien vietävänä ja päivän mittaan selviää, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla pitkä loma!
Työttömillä nyt ei muuta olekaan kuin lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla pitkä loma!
Mulla on ainakin elokuulle asti. (Opettaja.)
T. Toinen (vai eka?) vastaaja
Opettaja, joka ei osaa laskea edes kahteen 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onko räpsähtännä mania päälle?
Ei... Järjestelin asiat sille mallille, että voin kesän viettää miten huvittaa eikä ole mitään sitoumuksia kesän ajalle.