Saatteko kampaajalla nautinnonväreitä kampaajan kosketuksesta?
Kommentit (14)
En, mutta toisen ihmisen hiustenleikkuun katseleminen voi olla rentouttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä juurikaan, tai hyvin harvoin. Jotkut kampaajat onnistuvat siinä. Rakastan kampaaja-, kasvohoito- tms. aiheisia ASMR-videoita, mutta tositilanteessa ne tuntemukset ovat harvassa. Sitä on jo niin kyynistynyt, että ajattelee että se asiakaspalvelijakin miettii vain että voi neton neton netto, kun tuonkin sian päätä mitää rassata, ja vääntää tekohymyä. :D
Tämäpä se olisi.
Sitä lähinnä miettii, että tuo toinen koskettaa minua ainoastaan rahan takia ja koska on työn puolesta pakko. Ja sen pystyy joskus jopa aistimaan siitä kosketuksen laadusta. Jotkut kampaajat toki varmasti nauttivat työstään ja asiakkaan koskemisesta mutta epäilen että ovat vähemmistössä.
En pidä hiustenpesusta kampaajalla, niska on hankalassa asennossa ja pahimmassa tapauksessa niskan virheasento voi johtaa aivohalvaukseen. Mieluummin pesen hiukset itse.
Kyllä. Mutta en siitä kampaajasta, vaan kosketuksesta johtuen. Ihan sama, kuka sitä tekee, mutta erityisesti pään alueen kosketus aiheuttaa vähän vilunväristyksen kaltaisia tuntemuksia, jotka tuntuvat kivalta. Ihan kuten ASMR:ssä äänet aiheuttavat joskus samoja kihelmöintejä. Hiusten koskettelu, harjaus ja pääanhan hieronta ovat ihan parasta. Itse tehtynä ei tunnu yhtään miltään, mutta toisen tekemänä aivan ihanaa. Joskus käyn kampaajalla ihan vain pesettämässä hiukset ja ottamassa päähieronnan. Olen myös puhunut tästä kampaajani kanssa, eikä se ole hänestä mitenkään omituista ja nämä tuntemukset ovat aika yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
En pidä hiustenpesusta kampaajalla, niska on hankalassa asennossa ja pahimmassa tapauksessa niskan virheasento voi johtaa aivohalvaukseen. Mieluummin pesen hiukset itse.
Vertigo and Ischemic Stroke after Hyperextension (Beauty Parlour Stroke syndrome) - PMC
Venäjällä käydessä sain, siellä maksoi hiustenleikkuu vitosen ja suihinotto kympin aikoinaan.
Ennen vihasin kampaajalla käydessä hiustenpesua, mutta nykyään pidän siitä, sillä hiuksia pestessä kampaaja hieroo samalla koko päänahkani niitä pesuaineita levittäessään ja se tuntuu todella miellyttävältä (ei seksuaalisesti). Olen varmaan ollut liian kauan yksin :)
Tykkäisin jos olisin tilassa jossa en näe itseäni peilistä. Ja kampaajia olisi liiketilassa kaksi ja he juttelisivat hiljaisella äänellä kun se oma kampaajani laittaa hiuksiini jotain monimutkaista kampausta. En tykkää olla huomion keskipiste.
Olen saannut joskus, mutta ne ei ole tuntuneet nautinnolisilta vaan epämiellyttäviltä. Jo ihan lapsesta asti.
En tykkää yhtään vieraan ihmisen kosketuksesta enkä myöskään haluaisi tai voisi olla ammatissa missä joutuisin koskemaan muihin. Olenkin leikannut ja värjännyt hiukseni itse jo vuosia.
Oman puolison kosketus sen sijaan tuntuu taivaalliselta ja häntä tykkään helliä kovasti. Samoin on kiva rapsuttaa koiraa tai vaikka nukkua koira kainalossa päikkärit.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään vieraan ihmisen kosketuksesta enkä myöskään haluaisi tai voisi olla ammatissa missä joutuisin koskemaan muihin. Olenkin leikannut ja värjännyt hiukseni itse jo vuosia.
Oman puolison kosketus sen sijaan tuntuu taivaalliselta ja häntä tykkään helliä kovasti. Samoin on kiva rapsuttaa koiraa tai vaikka nukkua koira kainalossa päikkärit.
Mä tykkään enemmän koskettaa kuin tulla kosketetuksi. Etenkin kun hoidettava sanoo vaikka jalkoja rasvatessa tai hiuksia pestessä tai kammatessa, että tuntuupa mukavalta. Olen lähihoitaja vanhuspuolella.
Hiustenpesu tuntuu muuten ihan kivalta mutta se asento sattuu niskaan vähän liikaa ja vie hyvän tunteen pois.
Kun rinnat koskettaa olkapäähän...
Enpä juurikaan, tai hyvin harvoin. Jotkut kampaajat onnistuvat siinä. Rakastan kampaaja-, kasvohoito- tms. aiheisia ASMR-videoita, mutta tositilanteessa ne tuntemukset ovat harvassa. Sitä on jo niin kyynistynyt, että ajattelee että se asiakaspalvelijakin miettii vain että voi neton neton netto, kun tuonkin sian päätä mitää rassata, ja vääntää tekohymyä. :D