Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matalalibidoiset naiset, miten pärjäätte?

Vierailija
10.06.2024 |

Mulla on tosi matala libido, tekee mieli ehkä joka kolmas kuukausi. Siittä huolimatta haaveilen kumppanista, mutta oon luovuttanut etsinnässä ainaki toistaiseksi.

Vaihtoehtoina oon miettinyt avointa suhdetta, polyamorista, tai sit vaan oon hiljaa ja esitän että tykkään seksistä.

Oletteko löytänyt ratkaisua matalaan libidoon, vai onko parempi hyväksyä yksin jääminen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Itse olen jo vanha ja jokapäivä haluan, onneksi mieskin haluaa ja onhan se nuorempikin.

Etkö saa orgasmeja? Siis nauti, jos et en ihmettele sitten.

Vierailija
2/11 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on aina ollut matala libido ja minulla ei todellakaan. No, tämä on tietenkin johtanut ulkopuolisiin seikkailuihin sekä suhteisiin. Erota en ole koskaan halunnut. Jossain vaiheessa totesimme, että voimme harrastaa seksiä tahoillamme älä kerro, älä kysy -periaatteella. Tällä mennään. Minulla on nyt ihan kiva FWB suhde eronneen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollani on aina ollut matala libido ja minulla ei todellakaan. No, tämä on tietenkin johtanut ulkopuolisiin seikkailuihin sekä suhteisiin. Erota en ole koskaan halunnut. Jossain vaiheessa totesimme, että voimme harrastaa seksiä tahoillamme älä kerro, älä kysy -periaatteella. Tällä mennään. Minulla on nyt ihan kiva FWB suhde eronneen naisen kanssa.

Hyvä, että annat olla  vaimosi rauhassa.

4/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksiä joka päivä.Mutta muuten hyvin toimivassa suhteessa voisin hyvin elää neljä kertaa vuodessa tahdissa. En tietenkään olisi seksuaalisesti tyytyväinen, mutta elämässä on muitakin asioita.

Vierailija
5/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Oli nuorena korkea libido, halusin seksiä joka päivä, usein muutaman kerran päivässä. Ikä, sairastelu ja vaihdevuodet tekivät tehtävänsä. Nyt tekee seksiä mieli harvoin, mikä sopii omasta valinnastaan sinkulle hyvin. Exän kanssa oli paljon seksiä 18-vuotisen avioliittomme aikana, se ei siihen kaatunut. Viimeksi olen harrastanut seksiä 6kk sitten, ja tämä on juuri hyvä.

Vierailija
6/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin. Oli nuorena korkea libido, halusin seksiä joka päivä, usein muutaman kerran päivässä. Ikä, sairastelu ja vaihdevuodet tekivät tehtävänsä. Nyt tekee seksiä mieli harvoin, mikä sopii omasta valinnastaan sinkulle hyvin. Exän kanssa oli paljon seksiä 18-vuotisen avioliittomme aikana, se ei siihen kaatunut. Viimeksi olen harrastanut seksiä 6kk sitten, ja tämä on juuri hyvä.

Miten tuo on mahdollista? Olen täältä lukenut että vaihtarit räjäyttää naisen seksihimot ihan uusiin lukemiin, ja että nainen on halukkaimmillaan +viisikymppisenä? Tässä ei nyt jokin täsmää.

Vierailija
7/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista? Olen täältä lukenut että vaihtarit räjäyttää naisen seksihimot ihan uusiin lukemiin, ja että nainen on halukkaimmillaan +viisikymppisenä? Tässä ei nyt jokin täsmää.

Oletko kuullut siitä, että ihmiset ovat yksilöitä? Lisäksi tuon vastaajan kohta sairastelu voi kattaa mitä vaan syövästä umpisuoleen. Ei helv

Vierailija
8/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa ihan niin, että on halukkaimmillaan, eiköhän ne ajat olet olleet jokaisella silloin parikymppisenä. Jokainen +50 tämän tietää.

Vierailija
9/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla tekee mieli useinkin mutta onneksi ei oo sellaista fyysistä panetusta. Paljon helpompi keskittyä siihen kivaan mitä elämässä näin sinkkuna on :)

N32

Vierailija
10/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa ihan niin, että on halukkaimmillaan, eiköhän ne ajat olet olleet jokaisella silloin parikymppisenä. Jokainen +50 tämän tietää.

Niin tietääkin, mutta tämän asian ääneen sanomisesta seuraa täällä ainakin jonkinsorttinen kalabaliikki...

Vierailija
11/11 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat todellakin yksilöitä. Itse olen paljon halukkaampi 47v iässä kuin parikymppisenä, jolloin olin epäitsevarma kehostani ja arka seksissä.  Silti pitää mennä elämän mukana, itsellänikin on hyvin työllistävä ja juuri nyt menestyvä yritys, kaksi koiraa, kaksi teini-ikäistä lasta ja paljon apua tarvitseva vanha isä. Ei tässä jatkuvasti ehdi harrastamaan seksiä, mutta silloin on kiva että on haluja kun siihen on mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi