Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOSI OUTOA: Galluppien mukaan Vasemmistolle ei pitänyt tulla minkäänlaista voittoa!!!???

Vierailija
10.06.2024 |

Oliko vaalit sittenkään rehelliset!!!??? 

Kommentit (286)

Vierailija
181/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliskaa persut, sillä te tulette häviämään jatkossa vielä pahemmin. Ei teistä ole mihinkään ja Purra tietää sen.

Ei nyt ole kyse persuista. Vaan siitä, että Li Anderssonilla ei ole oikeasti tuollaista kannatusta.

Sinähän sen tiedät 😂 Olet kai jo kysynyt henkilökohtaisesti kaikilta yli 240 000 äänestäneeltä varmistuksen.

No eikö sinua yhtään ihmetyttäisi jos henkilö, jota ei ennen ole ihmeemmin kannatettu saisikin yhtäkkiä huiman menestyksen täysin vastoin ennakko-odotuksia?

Lillä on aina tullut vaaleissa huipputulos eduskuntavaaleissa omassa vaalipiirissään Vasinaissuomessa eli Turun seudulla. Nyt vaalipiirinä oli koko Suomi. Siinä sulle pohdittava näin alkjaisiksi. 

Moni palanen loksahtanut tässä kohdalleen, jos vähän vaivautuu miettimään. mm kova ja ylimielinen (Riikka Purra) oikeistopoitiikkavaikutti vahvasti. Li on taas aina ollut köyhän asioita puolustamassa ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden puolesta. 

Hän on ollut erittäin suosittu puolueessaan, mutta lisäksi hänellä on vankkaa kannatusta ja arvostusta yli pouluerajojen, erityisesti toki demareiden ja vihreiden leireissä. 

Ja esim. demareilla ei nyt ollut ehdolla ketään Sanna Marinin kaltaista erittäin vetovoimaista ehdokasta. 

On noloa, ettei halua antaa Lille nyt sitä kunniaa, mitä vaalitulos osoitti.

Vierailija
182/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuthan ei ole eurovaaleissa pärjänneet ennenkään.

Onhan siellä persuja ollut ihan mukavasti. Vihervassu on taas niin kiljuissa, ettei muista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys on hyvin yksinkertainen. Eurovaalit ovat enemmän henkilövaalit, eikä tulos siksi korreloi täysin puoluekannatusten kanssa. Itsekin äänestin näissä vaaleissa nimenomaan henkilöä, enkä puoluetta. Äänestin itse asiassa eri puoluetta kuin mitä esim eduskuntavaaleissa aina äänestän. Jos minulta gallupissa olisi kysytty ennen näitä vaaleja, mitä puoluetta kannatan, olisin sanonut puolueen, jota yleensä kannatan, mutta jota en kuitenkaan nyt eurovaaleissa äänestänyt.

Vierailija
184/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaalit oli täysin rehelliset. Me vain halusimme Liin pois Suomen politiikasta häiriköimästä. Brysselissä aiheuttaa vähemmän vahinkoa.

Hauska. Onko tämä myös syy miksi äänestitte Tynkkystä?

Onneksi Tönkkö saatiin pois

Voin vain kuvitella kuinka kanssamepit Brysselissä nauttivat Sebun pieruhuumorista.

Vierailija
185/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on tyhmempiä kuin mitä tilastotieteilijät kykenevät arvaamaan.

Vierailija
186/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vasemmistoa, koska vähävaraisilta leikattu tukia, samoin aion äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa

Vierailija
187/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin vasemmistoa, koska vähävaraisilta leikattu tukia, samoin aion äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa

Miten ajattelit äänestystuloksen vaikuttavan vähävaraisten leikkauksiin? Ei mitenkään. Olet varmaankin ihminen joka ärsytettynä käy lyömässä vierasta ihmistä.

Vierailija
188/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei oltu informoitu tällaisesta tuloksesta! Minä olen pettynyt äänestäjiimme! Minulla ei ole mitään tietoa mistä tämä johtuu ja miksi tyhmät äänestäjät eivät Meitä äänestäneet. Minä olin kuitenkin oikeassa kaikissa väittelyissä.

Vierailija
189/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei oltu informoitu tällaisesta tuloksesta! Minä olen pettynyt äänestäjiimme! Minulla ei ole mitään tietoa mistä tämä johtuu ja miksi tyhmät äänestäjät eivät Meitä äänestäneet. Minä olin kuitenkin oikeassa kaikissa väittelyissä.

Putinistinen laitavasemmisto pääsi yllättämään

Vierailija
190/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galluppeihin vastasi persut sanoen äänestävänsä persuja. Persut eivät kuitenkaan äänestäneet.

Jotakin tapahtui ihan viime metreillä? Erikoista jos näin.

Vierailija
191/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurovaalit ovat sekä lista- että henkilövaalit. Siksi niiden ennustaminen on vaikeaa.

Totta. Henkilöön kiinnittyi enempi itsellä nyt huomio.

Vierailija
192/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galluppeihin vastasi persut sanoen äänestävänsä persuja. Persut eivät kuitenkaan äänestäneet.

Persujen passiivisuus ehkä yllätti, mutta äänestäjien loikkaaminen laitavasemmistoon oli se suurin uutinen.

Vierailija
193/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurovaalit ovat sekä lista- että henkilövaalit. Siksi niiden ennustaminen on vaikeaa.

Totta. Henkilöön kiinnittyi enempi itsellä nyt huomio.

Sinä varmaankin ääneistäisit sinimustaakin, jos olisi hyvä tyyppi ehdolla. Ehkä äänioikeutta ei ole tarkoitettu kaikille.

Vierailija
194/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen passiivisuus ehkä yllätti, mutta äänestäjien loikkaaminen laitavasemmistoon oli se suurin uutinen.

Suomalaiset kulkivat ihan omaan suuntaansa muun euroopan suhteen. 

Vierailija
195/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusvaltiossa vasemmisto ei olisi ollut edes vaalikelpoinen.

Vierailija
196/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vasemmistolla ole tarpeeksi rikoksia sun makuun? Sun oikeusvaltio kuulostaa toisen maailmansodan häviäjältä. 

Vierailija
197/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvähän se on, että nyt kun persut ovat sotkeneet suomean asiat ja kyykyttäneet köyhät, jotteivat nuo nyt pääse vielä euroopan mittakaavassakin sähläämään.  Sebuliini Tynkkyliininen siellä pitää pienen jokusen vuoden lemmenloman miehensä uljaan mustan kanssa veronmaksajien piikkiin ja avartaa vähän sekä mieltään että sinivuokkoaan ja tulee sitten astumaan persujen johtoon tuoden valkaistun tuulahduksen eurooppalaistuneesta persvaostaan jos nyt suomea ei ole sitä ennen pakkoliitetty ruotsiin taloudellisten  yms ongelmien vuoksi kuin suomalaisia kýliä ja kaupunkeja toisiiinsa

Vierailija
198/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vasemmistolla ole tarpeeksi rikoksia sun makuun? Sun oikeusvaltio kuulostaa toisen maailmansodan häviäjältä. 

EUn johtajat ovat luvanneet pistää Li Andersonin ryhmän paikkaan, missä he eivät pääse vaikuttamaan. Laitavasemmistolle ei anneta kuulemma periksi.

Vierailija
199/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvähän se on, että nyt kun persut ovat sotkeneet suomean asiat ja kyykyttäneet köyhät, jotteivat nuo nyt pääse vielä euroopan mittakaavassakin sähläämään.  Sebuliini Tynkkyliininen siellä pitää pienen jokusen vuoden lemmenloman miehensä uljaan mustan kanssa veronmaksajien piikkiin ja avartaa vähän sekä mieltään että sinivuokkoaan ja tulee sitten astumaan persujen johtoon tuoden valkaistun tuulahduksen eurooppalaistuneesta persvaostaan jos nyt suomea ei ole sitä ennen pakkoliitetty ruotsiin taloudellisten  yms ongelmien vuoksi kuin suomalaisia kýliä ja kaupunkeja toisiiinsa

Olipas korkeatasoinen pohdinta. Uskotko tuohon oikeasti?

Vierailija
200/286 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupit ovat tilaajiensa mainontaa. Kannattaa katsoa dokkari Yleltä Ruotsi demokraattien trollitehtaasta. Siinä kuulette itse miten niitä sanoja asetellaan, että saadaan mieluinen vastaus. 

Persuilla ollut muutenkin aina gallupeissa todellista suurempi kannatus. Se on paljon helpompi vastata gallupissa äänestävänsä, kuin mennä oikeasti äänestämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi