Tinderissä "En näe tykkäyksiä!" Wtf?
Siis mikä toi homma on? Mikä ihmeen merkitys on sillä että ei ole maksullista versiota ja ei näe tykkäyksiä? Jos mies tulee mun pakassa vastaan, niin siinäpä hän on tykättävänä tai ei- tykättävänä, miten ihmeessä tuolla lainilla on yhtään mitään merkitystä? En ymmärrä tuota logiikkaa, selittäkää! Toistuu aivan jatkuvasti!
Tai että en näe tykkäyksiä, laita rohkeasti viesti? Häh.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Se on kiertoilmaus heikkolahjaisuudelle.
Ai on?
En näe tykkäyksiä = En matchaisi sinua muuten, mutta jos huomaisin sinun tykänneen minusta, matchaisin siinä toivossa että saisin irtoseksiä.
Minusta kertoo siitä, että ei riitä älykkyys ymmärtämään tinderin toimintalogiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kertoo siitä, että ei riitä älykkyys ymmärtämään tinderin toimintalogiikkaa.
Tämäpä se!
Eli fiksulta ja kivalta vaikuttava mies ei oikeasti olla muuta kuin vähän yksinkertainen, jos tuo laini on biossa?
Ap
Miehillä on kaksi vaihtoehtoa että saa matchejä, kaikille sydäntä tai maksettu versio.
Mätsejä saa mikäli olet koulutettu, paljon rahaa, pärstä kunnossa, hampaat valkoiset ja kunnossa, lääkäri tai sukeltaja. Lentäjäkin on hitti siellä, ei rokotettu
"Olen tykännyt Juuri Sinusta näiden tuhansien muiden joukosta" Ihan kuin miehet eivät tykkäisi melkein kaikista...
Vierailija kirjoitti:
"Olen tykännyt Juuri Sinusta näiden tuhansien muiden joukosta" Ihan kuin miehet eivät tykkäisi melkein kaikista...
No ei toi päde, jos mies tulee ekaa kertaa vastaan ihan normaalisti selatessa.
Hei sinä mies joka olet kirjoittanut noin, voitko selittää miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei toi päde, jos mies tulee ekaa kertaa vastaan ihan normaalisti selatessa.
Niin mutta sitten kun tulee matchi
Joo parhaimpia noi jotka sanoo en näe tykkäyksiä, laita viestiä. Miten ois vaikka match ja siitä sitten viestittelemään?
Mulle toi on merkki siitä että ei ole järin fiksu tyyppi, joten se siitä. Todella yleistä kyllä.
Voi jeesus toi on niin käsittämätöntä! Onko todella joillain naisillakin noin, kertokaa miehet??
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mee jakeluun.
Ai postin jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus toi on niin käsittämätöntä! Onko todella joillain naisillakin noin, kertokaa miehet??
Oli merkittävällä osalla naisista silloin kun viimeksi pari vuotta sitten kokeilin tinderiä. Vasemmalle vaan nämä suoraan.
Se on kiertoilmaus heikkolahjaisuudelle.