Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka manipuloivat aina kaikki puolelleen

Vierailija
20.01.2023 |

Ja saavat siksi parempaa palvelua?

Siis aspat, remonttimiehet, kaikki mahdolliset. Saavat järjestettyä ajan vaikka sitä ei olisi. Ym.

Kuulostaako tutulta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole ihan vaan hyvistä neuvottelu- ja vuorovaikutustaidoista.

Vierailija
2/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

karismaattinen ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sekä miehiä että naisia. Ovat verbaalisesti lahjakkaita, kauniita tai komeita yms. Heillä kaikki tuntuu vaan luonnistuvan.

Vierailija
4/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen sekä miehiä että naisia. Ovat verbaalisesti lahjakkaita, kauniita tai komeita yms. Heillä kaikki tuntuu vaan luonnistuvan.

Vierailija
5/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyse ole ihan vaan hyvistä neuvottelu- ja vuorovaikutustaidoista.

miellyttävä oltava myös

Vierailija
6/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi tuota manipuloinniksi. Kysehän on vain hyvistä neuvottelutaidoista eikä esimerkissäsi kukaan koe joutuvansa vastentahtoisesti tekemään jotain, mitä ei halua.

Uskomattoman usein jo rauhallisella ystävällisyydellä saa sen, mitä haluaa eli raksamiehen tiistaiksi tai asunnonvälittäjän keskiviikkona aamupäivällä. Ei se ole manipulointia, että osaa kysyä ja ehdottaa vaihtoehtoja.

Jos kysyy "koska on seuraava vapaa aika" saa vastaukseksi jotain epämääräistä, mutta jos kysyy "tulisin huomenna klo 13 jälkeen, kuka asiantuntijoista on paikalla" niin saa jo ihan toisenlaisen vastauksen.

Vierailija
7/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät neuvottelutaidot sekä ystävällinen käytös eivät ole manipulointia. Hyvällä käytöksellä saa parempaa palvelua kuin huonolla.

Henkilökunnalle tiuskiminen, huutaminen, haukkuminen ja uhkailu eivät ole tehokkaita eikä edes asiallisia tapoja hoitaa asioita. Jokaisella on joskus huono päivä. Jos kuitenkin aina saa vain huonoa asiakaspalvelua, kannattaa katsoa peiliin.

Vierailija
8/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät neuvottelutaidot sekä ystävällinen käytös eivät ole manipulointia. Hyvällä käytöksellä saa parempaa palvelua kuin huonolla.

Henkilökunnalle tiuskiminen, huutaminen, haukkuminen ja uhkailu eivät ole tehokkaita eikä edes asiallisia tapoja hoitaa asioita. Jokaisella on joskus huono päivä. Jos kuitenkin aina saa vain huonoa asiakaspalvelua, kannattaa katsoa peiliin.

Saan ihan normaalia palvelua, mutta tuo henkilö johon aloituksessa viittaan, menee kaikesta tanssien läpi ja kaikki onnistuu - sellainenkin, minkä ei pitäisi onnistua. Ap

Vierailija
9/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin yhden mutta sitä ei hyvät palvelut kiinnostanut kun halusi rahaa vain aineisiin.

Vierailija
10/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan ihan normaalia palvelua, mutta tuo henkilö johon aloituksessa viittaan, menee kaikesta tanssien läpi ja kaikki onnistuu - sellainenkin, minkä ei pitäisi onnistua. Ap

Mukavat ja muita kunnioittavat menevät tanssien läpi ihan kaikesta siitä, missä sinä jäät jonottamaan. Kyse on siitä tuurista, jolla selitetään hyvää palkkaa ja koulutusta, usein ne samat ihmiset pääsevät jonojen ohi ja saavat hyvää palvelua. Pelkkää onnea, joka osuu  tietyille ihmisille.

Vierailija
11/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole manipuloitia, vaan jotkut asiakkaat saavat vain parempaa palvelua ihan omalla käytöksellään, ovat fiksuja ja ystävällisiä, jolloin asiakaspalvelija yrittää itsekin parhaaseen mahdolliseen suoritukseen. Se on vastavuoroista.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
12/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, kun ne on ne hyvät käytöstavat ja arvostava käytös näitä ammattilaisia kohtaan kun tuo sen hyvän palvelun, ei manipulointi. Kun minä tarvitsen jonkun alan ammattilaista niin minä osoitan arvostusta hänen ammattiaan kohtaan ja kysyn myös kysymyksiä jotta itse oppisin jotain.  Ihmiset kertovat mielellään ja minä olen innokas oppija. Osaan sanoa myös hyvää päivää, anteeksi, kiitos, olitte erittäin avulias, pelastitte juuri minut pulasta jne. Ei ole vaikeaa olla mukava ihminen ja minä jopa tarkoitan kaikkea mitä sanon. Osaan myös pyytää anteeksi jos aloitan palvelutilanteen tylysti, koska se toinen on siellä vaan töissä eikä ansaitse minun kiukuttelujani tai kestää sitä että minulla sattuu olemaan kaksi vasenta jalkaa sinä aamuna käytössä.

Vierailija
13/13 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen, mutta se ei kyllä johdu manipuloinnista. Hyvillä käytöstavoilla, hymyllä ja kiitos ja anteeksi -sanoilla pääsee jo pitkälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä