Miksi Persut kuvittelee että nukkuvat kannattaa Persuja?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän yleensä persuja ja olen Dredenissä. En jaksanut lähteä Berliiniin, joten nukuin
Miten htissä joku ulkomailla asuva äänestää persuja? Sähän olet maahmu Saksanmaalla (sikäli kuin Dreden on Dresden)
Keski-euroopassahan just näkee lähi-idästä ja pohjois-afrikasta kotosin olevien ominaisen käytösmallin
Jos AfD pääsee valtaan Saksassa, luuletko ettet sinäkin ole maahmu?
En. Olen niitä joita mikä tahansa järkevä maa haluaa maahan. Ansioni on 150 000€/a ja lisään BKTtä varmaan yli miljoonalla.
Ja kirjoittelet vauvapalstalle työaikana .... hmmhhhmm...
Sosiaalisesti mielenkiitoinen leikkaus aikuisista. Koulutus ja sosiaaliluokat jokseenkin sekaisin. Moni muu palsta kärsii naisten puutteesta, täällä tosin yliedustettuja. Mun duunissa on paljon 5 -10 minuutin taukoja kun odottelen tuloksia. Tääkin viesti syntyi kolmessa tauossa.
Handson duunissa olis minusta hankalampi kirjoittaa
En tajua, miten minulta meni vaalit ohi kokonaan. Keskityin kotihommiin koko päivän. Persuja en kuitenkaan olisi missään tapauksessa äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole se joka puolueen perusjargon kun tulee kunnolla turpiin: meidän ehdokkaat jäivät tänään kotiin.
Luulen että aika moni oikeistolainen on liikkunut persuista kokoomukseen, ja siksi hallituspuolueet menettävät juuri persujen ääniä mutta kokoomus pysyy vahvana.
Samoin sopuisa SDP ja Vihreät saattoivat menettää ääniää Vasemmistoliitolle ja nimenomaan Li Andersonille, joka sitten vetää vassareita mukaansa, ei demareita.
Liian varhaista on ehkä skepuoloida kunta- ja eduskuntavaaleista etenkin kun eduskuntavaalit saattaa tulla jo etuajassa. Mutta eiköhän tuo nyt ole tullut näytetyksi joka gallupissa että persut on menettäneet uskottavuutensa ja hallitus häviää.
Näin tein itsekin mutta vain näissä vaaleissa. Syynä se, että halusin Toverin Eurooppaan. Tärkeää osaamista hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän yleensä persuja ja olen Dredenissä. En jaksanut lähteä Berliiniin, joten nukuin
Miten htissä joku ulkomailla asuva äänestää persuja? Sähän olet maahmu Saksanmaalla (sikäli kuin Dreden on Dresden)
Keski-euroopassahan just näkee lähi-idästä ja pohjois-afrikasta kotosin olevien ominaisen käytösmallin
Jos AfD pääsee valtaan Saksassa, luuletko ettet sinäkin ole maahmu?
En. Olen niitä joita mikä tahansa järkevä maa haluaa maahan. Ansioni on 150 000€/a ja lisään BKTtä varmaan yli miljoonalla.
Todellisuudessa olet ihan vain laiska, kykenemätön äänestämään ja etkä varsinainen välkky kun haluat erikseen kertoa että et jaksa hankkiutua parin tunnin matkan päähän - äänestysaikaahan ei ollut kuin useampi päivä. Tietysti kirjeäänestäminen on vaivattomampaa, mutta kun pitäisi jaksaa kirjoittaa oma nimi ja osoite ja vielä osata postittaa.
Tietysti vaihtoehtona olisit voinut äänestää myös täällä Saksan vaaleissa ihan oman valintasi mukaan. Se tietysti vaatisi maassa asumisen tai edes käymisen. Ainoa ansiosi on että et häiriköi muualla kuin siellä kotikulmilla.
"Mun duunissa on paljon 5 -10 minuutin taukoja kun odottelen tuloksia. Tääkin viesti syntyi kolmessa tauossa."
No jopas, 15-30 minuuttia per viesti siis. Saksalaiset arvostavat kyllä tehokkuutta. Minuutissa kokonainen sana eikä kaikissa edes virheitä! Mein Gott.
Vierailija kirjoitti:
"Mun duunissa on paljon 5 -10 minuutin taukoja kun odottelen tuloksia. Tääkin viesti syntyi kolmessa tauossa."
No jopas, 15-30 minuuttia per viesti siis. Saksalaiset arvostavat kyllä tehokkuutta. Minuutissa kokonainen sana eikä kaikissa edes virheitä! Mein Gott.
Onkohan sulle annettu kaikki data :)
Joskus analysoin enemmän joskus vähemmän :)
Nyt enää 7 virhettä ja niiden ratkaisu strategiaan tarvitaa Ruotsalaista discuteeraamista. mulle tulee itellä 3 eri tapaa korjata ne.
Lähin kolleega tosin lomailee tänään niin onkohan mun päivä pulkassa.
Ja kirjoittelet vauvapalstalle työaikana .... hmmhhhmm...