Miksi Persut kuvittelee että nukkuvat kannattaa Persuja?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite olin nukkuva ja halveksin persuja.
Onneksi me muut äänestimme persuja vastaan. Henkisen terveyden, ihmisoikeuksien, väkivallattomuuden ja oikeusvaltion puolesta!
Niimpä. Persuista paljastui ihan uusia piirteitä kun vähän pääsivät vallan makuun hallitukseen luikertelun myötä.
Aika paljon taisivat jo siinä vaiheessa mielistellä kokoomusta että kelpasivat sinne.
Ja jatkoa seurasi. Politiikkaa sekä säästöjä ja leikkauksia voi tehdä perustellusti kunhan niitä tehdään tasapuolisuus huomioon ottaen ja ilman isompaa ilakointia.
Nyt leikkaukset suoritettiin pääosin heikko-osaisilta ja pienituloisilta jättäen kokonaan turhat yritystuet huomioimatta.
Miksi pörssissä olevat yritykset jotka jakavat voittoja osinkoina omistajilleen ja palkitsevat boonuksina johtajia hyvistä tuloksista johtuen tarvitsevat yritystukia.
Ei ne lopettaisi toimintaansa vaikka valtio lopettaisi yritystukien maksamisen. Toki ottavat vastaan kun kerta annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain annetut äänet lasketaan
Hiljaisuus on myös ääni.
Mielenkiintoista on, että persut toisaalta sanovat, että valta on annettu Brysseliin, mutta eivät halua tuota valtaa. Niin tämä nukkuvista vinkuminen kuin "ei me sinne 'pimeyden linnakkeeseen' olisi haluttukaan"-vinkuna kertoo siitä.
Persut elää kuplassa ja kuvittelevat että kaikki pitää heistä. Väärä on heidän unelmansa ja nyt tämä höttökupla hajosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus on myös ääni.
No ei ole. Jos (persujen fanittamalla) Venäjällä 80% olisi jättänyt äänestämättä pressanvaaleissa, se olisi ollut ääni.
Se että puolet suomalaisista jättää äänestämättä EU-vaaleissa kertoo vain että:
- suomalaiset on vtun tyhmiä ja laiskoja, kun eivät äänestä
- keli oli turhan hyvä
- EU ei ole markkinoinut itseään oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus on myös ääni.
Vain ostettu arpa voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi me muut äänestimme persuja vastaan. Henkisen terveyden, ihmisoikeuksien, väkivallattomuuden ja oikeusvaltion puolesta!
Niimpä. Persuista paljastui ihan uusia piirteitä kun vähän pääsivät vallan makuun hallitukseen luikertelun myötä.
Aika paljon taisivat jo siinä vaiheessa mielistellä kokoomusta että kelpasivat sinne.
Ja jatkoa seurasi. Politiikkaa sekä säästöjä ja leikkauksia voi tehdä perustellusti kunhan niitä tehdään tasapuolisuus huomioon ottaen ja ilman isompaa ilakointia.
Nyt leikkaukset suoritettiin pääosin heikko-osaisilta ja pienituloisilta jättäen kokonaan turhat yritystuet huomioimatta.
Miksi pörssissä olevat yritykset jotka jakavat voittoja osinkoina omistajilleen ja palkitsevat boonuksina johtajia
miljoona euroa tienaava maksaa silti 500.000 euroa veroja vuodessa samalla ku oloneuvokset saa maailman suurimpia sosiaalitukia.
Onneksi oikeisto voittaa Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Pertsujen politiikka perustuu valheisiin ja selittelyyn ja ennen kaikkea kilpailijoiden panetteluun.
Kyllä heitä on paneteltu enemmän ja epäreilusti demonisoitu mediassa. Mutta nyt tekivät omia virheliikkeitä.
Silti ikävää nähdä politiikan julmuus ja vahingoniloinen raatelevuus. Tuo itsessään tympii osaa niin paljon että kääntävät tälle sirkukselle selkänsä.
Vierailija kirjoitti:
Persut elää kuplassa ja kuvittelevat että kaikki pitää heistä. Väärä on heidän unelmansa ja nyt tämä höttökupla hajosi
Enpä usko että kuvittelevat kun saavat niin paljon rapaa naamalleen, aina saaneet. Ja siellä on paljon hyviä tyyppejä edustamassa oikeita asioita. Sympatiani heille.
Äänestän yleensä persuja ja olen Dredenissä. En jaksanut lähteä Berliiniin, joten nukuin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetusministeri Andersson pilasi koululaitoksen. Jotta savimajalaiset ei tuntisi itseään tyhmemmiksi. Sama kuin laitettaisiin vaikeimmin kehitysvammaiset rutsasomput hallitukseen. Älyä ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän yleensä persuja ja olen Dredenissä. En jaksanut lähteä Berliiniin, joten nukuin
Miten htissä joku ulkomailla asuva äänestää persuja? Sähän olet maahmu Saksanmaalla (sikäli kuin Dreden on Dresden)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten htissä joku ulkomailla asuva äänestää persuja? Sähän olet maahmu Saksanmaalla (sikäli kuin Dreden on Dresden)
Keski-euroopassahan just näkee lähi-idästä ja pohjois-afrikasta kotosin olevien ominaisen käytösmallin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-euroopassahan just näkee lähi-idästä ja pohjois-afrikasta kotosin olevien ominaisen käytösmallin
Jos AfD pääsee valtaan Saksassa, luuletko ettet sinäkin ole maahmu?
Iso osa näissä vaaleissa nukkuvista on demareita äänestävä. Demarit on vanha puolue ja heidän äänestäjistä vanhimmat eivät arvosta EU:ta, eivät oikein hahmota sen toimintaa.
Ainahan tää on näin ollut. Persut laskee kannatuksensa: persuille annetut äänet + äänestämättömät = persujen "todellinen" kannatus. Siksi voi vaaleissa tulla turpaan miten paljoin tahansa ja se on silti kuin voitto.
Persuääniksi kelpaavat myös vaikkapa ranskalaisten omalle laitaoikeistolleen antamat äänet ja kokoomuksen Suomessa saamat äänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen niitä joita mikä tahansa järkevä maa haluaa maahan. Ansioni on 150 000€/a ja lisään BKTtä varmaan yli miljoonalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen niitä joita mikä tahansa järkevä maa haluaa maahan. Ansioni on 150 000€/a ja lisään BKTtä varmaan yli miljoonalla.
AfD: "Deutschland der Deutschen, Ausländer raus"
Persut eivät saaneet kannattajiaan liikkeelle tai sitten kannatus on yksinkertaisesti pienentynyt noin puoleen verrattuna edellisiin eurovaaleihin ja allekin sen, jos vertaa edellisiin vaaleihin.