Olen ihan tavallinen suomalainen mies ja tälläinen nainen minulle kelpaisi.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka
-naamasta sellainen naapurintyttömäinen, ei mikään missin tasoinen vaan käy vähän rumempikin
-muotoja pitää kehossa olla sen verran että rinnat erottuu ja lantio erottuu kehosta eikä ole siis poikakroppa
-pitkätukka mieluummin kuin lyhyt tukka
-meikkaus pitää olla hallussa eli kauneus pitäisi lisääntyä eikä alentua meikkauksella
-vaatteet puhtaat,ehjät ja naiselliset
-ei saa olla mt ongelmia
-tavallinen ihminen luonteeltaan pitää olla
Kommentit (110)
"Ihanko te kaikki muut naiset olette niin aivopestyjä hölmöläisiä, että edes toivelistaanne ette osaa tehdä kuin oletettujen "Hyvän Tapaisen Henkilön" toiveita teeskennellen."
Jaa en tiedä hölmöläisestä, mutta elämänkokemusta saattaa olla sen verran, että tietää, ettei se komeinkaan mies enää muutama vuoden päästä tuo sillä ulkonäöllään parisuhteeseen mitään lisäarvoa. Jos ei henkisellä tasolla natsaa ja toiveet yhteiselämältä käy yksiin, niin ulkonäkö ei tilannetta pelasta. Siksi me "muut naiset" rakennetaan näitä teoreettisia toivelistojamme enemmän muiden ominaisuuksien ympärille.
Muijalla täytyy olla hyvä perse, kisa kiree tavara ja isot bosat.
Pitkä fledainen blondi, jolla turpeat suikkari huulet.
T.Raffe
Jotenkin koko sanapari "tavallinen mies" saa jotkut raivon valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuohon aiemmin poistettuun ketjuun siitä, kuinka osa kaveripiirini naisista nousi taannoin täysin takajaloilleen, kun keskustelimme toivomuksistani parisuhteen suhteen. Heille oli täysin kauhistus, että toivoin naisen olevan koulutettu, pärjäävän urallaan, harrastavan liikuntaa ja olevan kiinnostunut esim. kirjallisuudesta tai taiteesta.
Sitten kun löysin tällaisen toiveideni mukaisen naisen niin nämä tyypit hiljenivät täysin ja katosivat vähitellen elämästäni. Huomasin, että he eivät sietäneet uutta asetelmaa, jossa en ollutkaan ikisinkku reppana, jota katsoa nenänvartta pitkin. Mutta se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Meillä on ihan eri elintaso kuin heillä.
Kummalliset kaksoisstandardit ystävilläsi
Vierailija kirjoitti:
Ok. Täytän muuten nuo vaatimukset, mutta olen liian muodoton. Heippa.
T. 175cm/59kg
Onko sulla 13v teinipojan pylly ja vartalo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuohon aiemmin poistettuun ketjuun siitä, kuinka osa kaveripiirini naisista nousi taannoin täysin takajaloilleen, kun keskustelimme toivomuksistani parisuhteen suhteen. Heille oli täysin kauhistus, että toivoin naisen olevan koulutettu, pärjäävän urallaan, harrastavan liikuntaa ja olevan kiinnostunut esim. kirjallisuudesta tai taiteesta.
Sitten kun löysin tällaisen toiveideni mukaisen naisen niin nämä tyypit hiljenivät täysin ja katosivat vähitellen elämästäni. Huomasin, että he eivät sietäneet uutta asetelmaa, jossa en ollutkaan ikisinkku reppana, jota katsoa nenänvartta pitkin. Mutta se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Meillä on ihan eri elintaso kuin heillä.
Onko tämä listojen tekeminen jokin miesten juttu? Itse en ole naisena koskaan miettinyt, minkälaisiin miehiin ihastun. Joko ihastun tai sitten en. Ja ne, joihin olen ihastunut, eivät millään mu
Täysin mahdotonta!
Itse olen ihastunut miehessä hymyyn, kauniiseen katseeseen, tapaan jolla hän kohtelee minua arjessa.
Hassuun viestiin työpaikan pöydällä ja kasettiin jonka jokainen kappale oli rakkauskirje juuri minulle. Miten kekseliästä ja loppuun asti ajateltua 38v sitten nuoruudenrakastetulta! Siihen että hän oli hyvä ja kunnollinen olematta tylsä tai jäykkä
Tai siihen miten olen tuntenut itseni nähdyksi, kuulluksi, rakastetuksi ja arvostetuksi juuri tällaisena jo 28v siitä kun tapasin mieheni. Rakastuin huumorintajuun, älykkyyteen, ehdottomaan oikeudenmukaisuuteen ja hyvään luonteeseen. Siihen että minulla on luotettava kumppani kaikkiin unelmiin. Hän on pitkä, raamikas ja kuvauksellinen mutta en sanoisi komeaksi. Iskävatsallakaan ei ole ollut merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä listojen tekeminen jokin miesten juttu? Itse en ole naisena koskaan miettinyt, minkälaisiin miehiin ihastun. Joko ihastun tai sitten e
Käytännössä asia kuitenkin on niin, että ihmiset pariutuvat tyypillisesti oman sosiaalisen viitekehyksen ihmisten kanssa, tai naiset jonkin verran ylöspäin. Ihmiset jotka puhuvat umpimähkään rakastumisesta tarkoittavat käytännön tasolla sitä, että rakastuvat umpimähkään saman lääkiksen vuosikurssin miehiin.
"Käytännössä asia kuitenkin on niin, että ihmiset pariutuvat tyypillisesti oman sosiaalisen viitekehyksen ihmisten kanssa, tai naiset jonkin verran ylöspäin. Ihmiset jotka puhuvat umpimähkään rakastumisesta tarkoittavat käytännön tasolla sitä, että rakastuvat umpimähkään saman lääkiksen vuosikurssin miehiin."
No tietenkin. Kun niihin tutustuu aika helposti opintojen aikana, kun heitä näkee päivittäin koulussa ja mahdollisesti myös vapaa-ajalla ero opsikelijatapahtumissa.
Toinen, missä tutustuu ihmisiin on harrastukset. Sielläkin on "oman viitekehyksensä" ihmisten kanssa, koska tutustuu ihmisiin, joiden kanssa jakaa jo jonkun yhteisen kiinnostuksen kohteen.
Harvoin sitä ihminen rakastuu johonkin ihan satunnaiseen tyyppiin.
Alotus saanut liki 300 alapeukkua. Vaikka aloituksen naisen pitäs olla iha normi nainen, joita on jokapuolella. Ei mt-ongelmia, pitkät kauniit hiukset, siisti ja kropastaan huolehtiva hyvässä kunnossa oleva terve nainen.
Ehkä se on tuo hoikkuus jota pyydettiin, mikä sai valaat raivostumaan.