Olen ihan tavallinen suomalainen mies ja tälläinen nainen minulle kelpaisi.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka
-naamasta sellainen naapurintyttömäinen, ei mikään missin tasoinen vaan käy vähän rumempikin
-muotoja pitää kehossa olla sen verran että rinnat erottuu ja lantio erottuu kehosta eikä ole siis poikakroppa
-pitkätukka mieluummin kuin lyhyt tukka
-meikkaus pitää olla hallussa eli kauneus pitäisi lisääntyä eikä alentua meikkauksella
-vaatteet puhtaat,ehjät ja naiselliset
-ei saa olla mt ongelmia
-tavallinen ihminen luonteeltaan pitää olla
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju vahvistaa sen että kannattaa valita se mahdollinen naiskumppani todella tarkoin, eikä vaan tyytyä tähän kotimaiseen tarjontaan.
Sitten sinä etsit kumppania ulkomailta, eikös vaan? Kannattaa aloittaa se etsiminen jo nyt. Vinkki: Tinderin maksullisella versiolla voi helposti vaihtaa omaa sijaintia ja voi surffailla vaikka ympäri maailmaa tutkailemassa eri paikkojen tarjontaa. Onnea etsintääsi!
Paljon ehtoja ulkonäölle, kaksi epämääräistä määritelmää pään sisällölle.
Mistä tämä sun listasi nainen tykkää? Mitä hän tekee? Pitääkö hän sinua kädestä julkisella paikalla? Hymyilee sinulle niin, että tiedät olevasi onnekas?
Vierailija kirjoitti:
Paljon ehtoja ulkonäölle, kaksi epämääräistä määritelmää pään sisällölle.
Mistä tämä sun listasi nainen tykkää? Mitä hän tekee? Pitääkö hän sinua kädestä julkisella paikalla? Hymyilee sinulle niin, että tiedät olevasi onnekas?
Ei senniiväliä. Ihan sama, vaikka naljailee ja ivaa kavereiden kuullen, vetää yöllä peiton suojakseen ja pyörittelee silmiä aapeen jutuille.
Kunhan on hoikka ja nätti.
rUNKKAA RUNKKAA tai vetele äiteetä vaan.
Varmaan ap:n perus naapurintyttö olisi joku tällainen: https://m.facebook.com/PhilippinePageantsOfficial/photos/a.444335468996…
Tosin siinäkin naista alennettaisiin, jos ei nyt joka päivä ole täydessä meikissä, lyhyessä hameessa ja korkkareissa, ja tietenkin maksa ap:nkin menoja. Laittautumiseen ei toki saa mennä aikaa! Aina tulisi tietysti olla ruoka valmiina ap:lle ja jääkaappi täynnä, sekä valmiina hyppäämään sänkyyn innostuneena ja ihanantuoksuisena.
Onneksi olen eronnut!
Miehellä ei pidä olla mitään kriteerejä naiselle. Tuollaisten vaatimusten takia ap jää ilman naista.
Onko rölläily, stalkkaus ja hakkerointi normaalin ihmisen merkki? Jos siis kukaan ei saa selville, kuka siellä lurkkii, niin sitten? Miksi haluta normaalia - jos ne kerhon kaverit on omasta mielestä normaaleja, niin sitten on kriteerit kohdallaan että eikun metsästämään.
Tuo aloitusteksti on ihan kuin jonkin yläkouluikäisen apuluokkalaisen kirjoittama. Vaikea uskoa, että olisi aikuisen ns. normijärkisen miehen tekemä.
Jos ny vaikka kahtosit peiliin ja lopetat itkemisen täälä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ap:n perus naapurintyttö olisi joku tällainen: https://m.facebook.com/PhilippinePageantsOfficial/photos/a.444335468996…
Tosin siinäkin naista alennettaisiin, jos ei nyt joka päivä ole täydessä meikissä, lyhyessä hameessa ja korkkareissa, ja tietenkin maksa ap:nkin menoja. Laittautumiseen ei toki saa mennä aikaa! Aina tulisi tietysti olla ruoka valmiina ap:lle ja jääkaappi täynnä, sekä valmiina hyppäämään sänkyyn innostuneena ja ihanantuoksuisena.
Onneksi olen eronnut!
Monet miehet eivät ymmärrä sitä, kuinka paljon aikaa ja rahaa naisella mene hyvännäköisenä pysymiseen. Miehen kannattaa ensin hankkia hyväpalkkainen työ, jos haluaa pitää naisen päivästä toiseen tip top kuntoon laitettuna. Se hyvännäköisenä pysyminen on silloin naisen työ eikä hän voi samaan aikaan käydä täysipäiväisissä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vaan se että tavallisille naisille ei tavallinen mies kelpaa. Tavallinen nainen luulee olevansa kaunotar joten sille kelpaa vain se miesmallilentäjälääkäri.
Niin, onko se OMA KOKEMUKSESI ?
-miehen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka
-naamasta sellainen naapurinpoikamainen, ei mikään mr muoti tasoinen vaan käy vähän rumempikin
-muotoja pitää kehossa olla sen verran että yläkeho trimmattu ja lantio on kapea, ei mikään läskiperse
-puolitukka tai pitkä, joka näyttää hipiltä
-mies ei saa meikata tai käyttää liikaa hajusteista esim. partavettä, joka tuoksuu km päähän
-vaatteet puhtaat, ehjät ja miehekkäät -ei saa olla mt ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Olettepa te naiset taas niin harvat karvat pystyssä ja triggeröityneitä. Saa miehellä olla toivelista siitä mitä kohti haluaa edetä. On niitä listoja meillä naisillakin. Jokaisella saa olla toivelista. Ei ole vaarallista.
Saa olla toivelista ja toivotankin ap:lle onnea etsintään. Ihmetyttää vaan, että koskeeko ap:n kaikki vaatimukset pelkästään ulkonäköä? Muuten ihan sama, kunhan on kiva kateltava?
Vierailija kirjoitti:
Olettepa te naiset taas niin harvat karvat pystyssä ja triggeröityneitä. Saa miehellä olla toivelista siitä mitä kohti haluaa edetä. On niitä listoja meillä naisillakin. Jokaisella saa olla toivelista. Ei ole vaarallista.
Naisten toivelista.
-se mitä mies sanoo, ei olisi typerää
- se mitä mies ajattele, ei olisi typerää
- se mitä mies kirjoittaa, ei olisi typerää
- se mitä mies tekee, ei olisi typerää
- se miten mies käyttäytyy ei olisi typerää
- se ettei mies näyttäisi typerältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset ihmiset ei tee kumppaniehdokkaista tälläisiä listoja.
Ne listat on vain naisten etuoikeus? Miehen tehtävänä on tyytyminen. Jokainen nainen on erityisen uniikki yksilö jota jokaisen miehen tulee palvoa ja havitella, ja miehet on vain harmaata massaa kaikkine lukuisine vikoineen. Mutta, miehen kohdalla toki paksu lompakko korjaa kaikki muut virheet, joten siinä tapauksessa ne voidaan katsoa sormien läpi.
Mulla ei ole listoja, en kyllä ole missään deittisovelluksessakaan. Tutustun vaan ihmisiin ja kiinnostus joko herää tai ei herää. Ja olen nainen.
Deittisovellukset vaatii noita listoja, kun sinne pitää jotenkin rajata se mistä voisi olla kiinnostunut.
Olen ollut (ja olen yhä) tuollainen mitä ap etsii mutta olennaista on onko ap samalla tasolla kuin etsimänsä nainen?
- (lähes) normaalipainoinen ilman miestissejä, jenkkakahvoja ja kaljavatsaa. Ehkä suorastaan liikunnasta nauttiva? Työssäkäyvä, omillaan toimeentuleva ja täyspäinen? Siisti ja hyvinpukeutuva (lippis no-no paitsi uimarannalla). Naistaan rakastava ja arvostava kumppani?
Ei mitään överivaatimuksia mutta samalla viivalla.
Mites on ap?
Vierailija kirjoitti:
-miehen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka
-naamasta sellainen naapurinpoikamainen, ei mikään mr muoti tasoinen vaan käy vähän rumempikin
-muotoja pitää kehossa olla sen verran että yläkeho trimmattu ja lantio on kapea, ei mikään läskiperse
-puolitukka tai pitkä, joka näyttää hipiltä
-mies ei saa meikata tai käyttää liikaa hajusteista esim. partavettä, joka tuoksuu km päähän
-vaatteet puhtaat, ehjät ja miehekkäät -ei saa olla mt ongelmia
No siinähän on lista mun ominaisuuksistani, paitsi naama ei näytä naapurin pojalta vaan vähän maskuliinisemmalta. Ja tukka on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vaan se että tavallisille naisille ei tavallinen mies kelpaa. Tavallinen nainen luulee olevansa kaunotar joten sille kelpaa vain se miesmallilentäjälääkäri.
Ap:han hakee keskivertoa kauniimpaa naista (vaikka ei nyt ihan missin näköinen tarvitsekaan olla), kai hän itsekin on keskivertoa tasokkaampi?
Onko ne nuo tinderit vai mikä saa ihmiset kuvittelemaan, että parisuhteet alkaa jollain ominaisuuslistauksella? Kuvitellaan, että ollaan jossain ihmismarketissa ja sieltä sitten valitaan tuollainen pää ja tuollainen keskivartalo, hiusten pituus tuo jne. jne. Ei tajuta että parisuhteet alkaa siitä, että on kaksi ihmistä joilla on hauskaa yhdessä, hauskempaa kuin muiden kanssa. Eikä se ole pääteltävissä valokuvasta kenen kanssa on hauskaa.
Sitten sinä etsit tuollaista naista, eikös vaan? En ole tätä ketjua vielä lukenut, mutta noin yleisesti ottaen totean, että kaikki toiveet ovat ok, ja jokaisen kannattaa tavoitella sellaista, jonka haluaa.
Ihan ei minulle selvinnyt, millainen on tavallisen ihmisen luonne, mutta ehkäpä se ei haittaa, etten minä tajua - pääasia, että itse tajuat, ja osaat tunnistaa etsimäsi, kunhan sellaisen kohtaat.