Olen ihan tavallinen suomalainen mies ja tälläinen nainen minulle kelpaisi.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka
-naamasta sellainen naapurintyttömäinen, ei mikään missin tasoinen vaan käy vähän rumempikin
-muotoja pitää kehossa olla sen verran että rinnat erottuu ja lantio erottuu kehosta eikä ole siis poikakroppa
-pitkätukka mieluummin kuin lyhyt tukka
-meikkaus pitää olla hallussa eli kauneus pitäisi lisääntyä eikä alentua meikkauksella
-vaatteet puhtaat,ehjät ja naiselliset
-ei saa olla mt ongelmia
-tavallinen ihminen luonteeltaan pitää olla
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Eli ap voisi tyytyä hymyilevään valokuvaan 🤔
Ei mitään väliä kiinnostuksenkohteilla, harrastuksilla, tavoitteilla, elämäntavoilla, menneisyydellä, toiveilla... 🙄 Kuha on hyvännäkönen.
Lukihan siellä vikalla rivillä että ole tavallinen, siis keskiverto. Ei teissä naisissa mainittavia eroja ole kun haetaan tiettyä tyyppiä.
Sulle kelpaa mikä tahansa, mutta kukaan ei sun luo jonota, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepa te naiset taas niin harvat karvat pystyssä ja triggeröityneitä. Saa miehellä olla toivelista siitä mitä kohti haluaa edetä. On niitä listoja meillä naisillakin. Jokaisella saa olla toivelista. Ei ole vaarallista.
Saa olla toivelista ja toivotankin ap:lle onnea etsintään. Ihmetyttää vaan, että koskeeko ap:n kaikki vaatimukset pelkästään ulkonäköä? Muuten ihan sama, kunhan on kiva kateltava?
no mun toivelistalla ensimmäisenä on että on ihan saakelin hyvännäköinen, jotta vie jalat alta ja jotta minä naisena haluan todella aidosti haluta sitä. Ja tosiaan, olen nainen ja puhun toivelistani miehestä.
Tuntisin itseni aivan tekopyhäksi pollyannaksi, jos alkaisin tihrustamaan että haluan miehen, jolla on ennen kaikkea "hyvä sydän" ja "huumorintajua".
Minä haluan komean, seksikkään miehen. Sen jälkeen sillä saa ihan vapaasti ja mieluusti olla rahaa, asema, hyvä sydän ja koira ja jaadi jaa mutta tuosta lähdetään, kun toivelistaa tehdään.
Ihminen on biologinen olento, ja ennen kuin mitään muuta oli, oli ulkonäkö. Halusitte tai ette, meidän aivomme on viritetty reagoimaan ensinnä siihen.
Ihanko te kaikki muut naiset olette niin aivopestyjä hölmöläisiä, että edes toivelistaanne ette osaa tehdä kuin oletettujen "Hyvän Tapaisen Henkilön" toiveita teeskennellen. Aivan naurettavaa.
Itsehän olen perus koulun käynyt kalju pullero, hampaat muovia ja asun Juvalla äiteen kaksiossa olohuoneen sohvalla.
Työtön vuodesta 2002.
Ap
Olen rumahko, muodoton ja syön mt-lääkitystä. Silti minulla oli useita hyviä miehiä joista valita seurustelukumppani, enkä koskisi ap:n tapaiseen mieheen pitkällä tikullakaan. :D Mutta saathan sinä vaatia mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap voisi tyytyä hymyilevään valokuvaan 🤔
Ei mitään väliä kiinnostuksenkohteilla, harrastuksilla, tavoitteilla, elämäntavoilla, menneisyydellä, toiveilla... 🙄 Kuha on hyvännäkönen.
Lukihan siellä vikalla rivillä että ole tavallinen, siis keskiverto. Ei teissä naisissa mainittavia eroja ole kun haetaan tiettyä tyyppiä.
Keskiverto? Millä tavalla keskiverto? Tavallisuus on aika laaja käsite. Jos on ihan sama millainen keskiverto tulee vastaan, käy väkisinkin mielessä, että naisesta ei ehkä ole ihan ihmisenä kiinnostunut. Kunhan on kiva katella.
"no mun toivelistalla ensimmäisenä on että on ihan saakelin hyvännäköinen, jotta vie jalat alta ja jotta minä naisena haluan todella aidosti haluta sitä. Ja tosiaan, olen nainen ja puhun toivelistani miehestä.
Tuntisin itseni aivan tekopyhäksi pollyannaksi, jos alkaisin tihrustamaan että haluan miehen, jolla on ennen kaikkea "hyvä sydän" ja "huumorintajua".
Minä haluan komean, seksikkään miehen. Sen jälkeen sillä saa ihan vapaasti ja mieluusti olla rahaa, asema, hyvä sydän ja koira ja jaadi jaa mutta tuosta lähdetään, kun toivelistaa tehdään.
Ihminen on biologinen olento, ja ennen kuin mitään muuta oli, oli ulkonäkö. Halusitte tai ette, meidän aivomme on viritetty reagoimaan ensinnä siihen.
Ihanko te kaikki muut naiset olette niin aivopestyjä hölmöläisiä, että edes toivelistaanne ette osaa tehdä kuin oletettujen "Hyvän Tapaisen Henkilön" toiveita teeskennellen. Aivan naurettavaa."
Hankala se on elää sellaisen ihmisen kanssa, joka on vain hyvännäköinen, kyllä mulle on vähintäänkin yhtä tärkeää luonne ja se ihminen siellä kuoren alla. Se ulkonäöstä johtuva seksikkyys karisee äkkiä, jos mies on esimerkiksi tyhmä, itsekäs tai ei jaa mun kanssa samanlaista huumorintajua. Harvalla naisella ei ole mitään ulkonäköpreferenssejä, mutta omalta kohdaltani voin sanoa, että seksikäs mies on kokonaisuus johon liittyy paljon muutakin, kuin pelkkä ulkonäkö. Suurin osa miehistä on ihan tavallisen näköisiä, mutta heistä osa on mun mielestä ihan tajuttoman seksikkäitä juuri luonteensa, kiinnostuksen kohteidensa tai olemuksensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vaan se että tavallisille naisille ei tavallinen mies kelpaa. Tavallinen nainen luulee olevansa kaunotar joten sille kelpaa vain se miesmallilentäjälääkäri.
Tilastollisesti kaikista pisimpään ja terveempänä elävät juurikin sinkut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen rumahko, muodoton ja syön mt-lääkitystä. Silti minulla oli useita hyviä miehiä joista valita seurustelukumppani, enkä koskisi ap:n tapaiseen mieheen pitkällä tikullakaan. :D Mutta saathan sinä vaatia mitä haluat.
Tämä oli selvästi miehen näppikseltä
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei pidä olla mitään kriteerejä naiselle. Tuollaisten vaatimusten takia ap jää ilman naista.
Minkä takia te miehet ette hae apua tuohon akuuttiin läheisriippuvuuteen? Terapeuttien mukaan kiintymyssuhde häiriöön kuuluu listojen tekeminen, koska ne tuovat kyseiselle henkilölle hetkellistä turvaa. Sekin kuuluu asiaan ettei puolisoa haeta itselle, vaan lähinnä tuttavapiirille,nimittäin läheisriippuvaiselle on hirmu tärkeää näyttää muiden silmissä hyvältä. Rakkautta tämä ei kuitenkaan ole. Hakekaa terapeuttia joko Talkspace:sta, taikka BetterHelpistä.Terapeuttia voi sitten välillä vaihtaa.
Kirjoitin tuohon aiemmin poistettuun ketjuun siitä, kuinka osa kaveripiirini naisista nousi taannoin täysin takajaloilleen, kun keskustelimme toivomuksistani parisuhteen suhteen. Heille oli täysin kauhistus, että toivoin naisen olevan koulutettu, pärjäävän urallaan, harrastavan liikuntaa ja olevan kiinnostunut esim. kirjallisuudesta tai taiteesta.
Sitten kun löysin tällaisen toiveideni mukaisen naisen niin nämä tyypit hiljenivät täysin ja katosivat vähitellen elämästäni. Huomasin, että he eivät sietäneet uutta asetelmaa, jossa en ollutkaan ikisinkku reppana, jota katsoa nenänvartta pitkin. Mutta se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Meillä on ihan eri elintaso kuin heillä.
Alle kelpaa siis rikosrekisterin omaa päihderiippuvainen, jolla on ennestään 5 lasta eri miehien kanssa. Löytynee jostain 👍
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuohon aiemmin poistettuun ketjuun siitä, kuinka osa kaveripiirini naisista nousi taannoin täysin takajaloilleen, kun keskustelimme toivomuksistani parisuhteen suhteen. Heille oli täysin kauhistus, että toivoin naisen olevan koulutettu, pärjäävän urallaan, harrastavan liikuntaa ja olevan kiinnostunut esim. kirjallisuudesta tai taiteesta.
Sitten kun löysin tällaisen toiveideni mukaisen naisen niin nämä tyypit hiljenivät täysin ja katosivat vähitellen elämästäni. Huomasin, että he eivät sietäneet uutta asetelmaa, jossa en ollutkaan ikisinkku reppana, jota katsoa nenänvartta pitkin. Mutta se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Meillä on ihan eri elintaso kuin heillä.
Jatkona tähän, että yksi näistä kritisoijista oli nainen, jolla oli itsellä tiukka lista kriteerejä miehelle: piti olla yli 185 cm, piti olla arvostettu tutkinto, piti olla kova ura, piti olla miehisiä harrastuksia ja muutenkin perinteinen alphamies. Hän itse oli käynyt jonkun pilipalitutkinnon, ei harrastanut kerrassaan mitään liikuntaa ja vapaa-aika kului tosi-TV:n ja muun hömpän parissa. Huvittavaa kyllä hän löysi kriteereitään vastaavan miehen, mutta valittaa miehensä olevan tossukka. No ei kai kukaan muu kuin tossukka tuollaiseen alakaan.
Itselläni nuo toiveet liittyivät keskeisesti siihen, että eletään samanlaista elämäntyyliä. Minusta on kiva liikkua puolison kanssa ja kiva jutella muustakin kuin TV-ohjelmista. Samoin toivon naiselta ammatillista kunnianhimoa, koska itsellänikin on. Minusta tällaiset toiveet ovat paljon perustellumpia kuin toivelista, jolle ei ole itsellä mitään katetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkona tähän, että yksi näistä kritisoijista oli nainen, jolla oli itsellä tiukka lista kriteerejä miehelle: piti olla yli 185 cm, piti olla arvostettu tutkinto, piti olla kova ura, piti olla
Kaksoisstandardeista kai tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-miehen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka
-naamasta sellainen naapurinpoikamainen, ei mikään mr muoti tasoinen vaan käy vähän rumempikin
-muotoja pitää kehossa olla sen verran että yläkeho trimmattu ja lantio on kapea, ei mikään läskiperse
-puolitukka tai pitkä, joka näyttää hipiltä
-mies ei saa meikata tai käyttää liikaa hajusteista esim. partavettä, joka tuoksuu km päähän
-vaatteet puhtaat, ehjät ja miehekkäät -ei saa olla mt ongelmia
-tavallinen ihminen luonteeltaan pitää olla
No siinähän on lista mun ominaisuuksistani, paitsi naama ei näytä naapurin pojalta vaan vähän maskuliinisemmalta. Ja tukka on lyhyt.
No siinä tapauksessa - ei jatkoon!
Ongelma on jo kysymyksen asettelussa. Että ap:lle kelpaa tietynlainen. Kun aikuisten parisuhteissa ei kenenkään tarvitse kelvata yhtään kenellekään. Eikä kenenkään tarvitse kelpuuttaa yhtään ketään.
Tuota kannattaa aapeenkin reflektoida rauhassa. Ymmärrän, sivistyssanoja on vaikea ymmärtää, mutta google auttanee tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vaan se että tavallisille naisille ei tavallinen mies kelpaa. Tavallinen nainen luulee olevansa kaunotar joten sille kelpaa vain se miesmallilentäjälääkäri.
Jospa se " tavallinen" nainen saa miesmallilentäjälääkärin, niin ehkä hän valitsee sellaisen . Toinen vaihtoehto on se , että sinä et tiedä millainen on tavallinen mies naisten mielestä. Ja sekin toki vaihtelee eri naisilla. Minä esimerkiksi en pidä tatuoinneista ollenkaan, joten minun tavallisella miehellä ei niitä ole ainakaan niin että käsivarret ovat niitä täynnä. Muitakin kriteerejä minulla on, mutta otin tuon nyt esimerkiksi siksi, että aika moni toisaalta pitää tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä listojen tekeminen jokin miesten juttu? Itse en ole naisena koskaan miettinyt, minkälaisiin miehiin ihastun. Joko ihastun tai sitten en. Ja ne, joihin olen ihastunut, eivät millään muotoa ole samasta muotista valettuja. Outoa tietää etukäteen, millainen sen kumppanin tulee olla.
Monella tapaa ihan standardikokoinen, näköinen ja keskituloinen nainen olen. Ihan tavallisen miehen kanssa olen ollut jo melkein kymmenen vuotta yhdessä. Tavallinen keski-ikäinen pariskunta me ollaan.
Tavallisuutta on muuten aika vaikea luonnehtia. Jos sanoo luonteen olevan tavallinen, se tarkoittaa eri ihmisille erilaisia asioita. Elämässä voi olla sellaista arjen yhteistä iloa, vaikkei se harmaata olekaan. Ennemminkin sellaista turvattua, tasapainoista ja omalla painollaan eteenpäin kulkevaa, muttei siitä tarvitse ilomielisyyttä puuttua. Tavallisuus voi taas toisilla olla kuva harmaudesta, jolloin odotetaan vähän elämään enemmän draamaa ja intohimoa, joka vaan riitelyineen ole kaikkien mieleen.