Mun mies käyttäytyi kuin törppö
Olen hämmästyksestä mykkänä. Fiksu ja mukava mieheni muuttui julkisessa tilanteessa täydelliseksi törpöksi.
Olemme olleet viisi vuotta naimisissa ja olen aina pitänyt häntä fiksuna ja ajattelevana miehenä. Olimme viikonloppuna yhdessä eräässä koulutustilaisuudessa ja yhtäkkiä oli, kuin olisin ollut siellä täysin vieraan ihmisen kanssa! Hän toi itseään koko ajan ärsyttävällä tavalla esiin. Kaikkia asioita oli kommentoitava ja tosi negatiivisella tai pilkallisella tavalla. Vitsaili asioista, joista ei sovi vitsiä heittää. Ketään ei todellakaan naurattanut... Jotenkin tuntui kuin olisi muuttunut kolmivuotiaaksi lapseksi joka haluaa kaiken huomion.
Jotenkin tuntuu olo tosi pettyneeltä ja tavallaan petetyltä, että tämmönenkö tää nyt olikin!
Joo, jokaisella meillä on omat heikkoutemme ja heikot hetkemme. Itse olen kuitenkin luvannut itselleni, etten rupea miestäni kasvattamaan enkä myötähäpeämään. Jokainen meistä joskus mokaa ja se siitä. Jotenkin kuitenkin tuli sellainen fiilis, että raivostutti ihan kympillä. Siinä tilanteessa yritin olla kuin ei mitään ja sanoin jälkikäteen, ettei ollut ihan asiallista käytöstä.
Onko muilla samanlaisia " ongelmia" ollut? Ja oletteko yrittäneet tehdä asialle jotain?
Kiitos kuitenkin, että sain avautua ; )