Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikien vaatteista

Vierailija
29.01.2007 |

Minkä ikäisestä/koosta lähtien olet pitänyt pojalla muita housuja kuin potkareita tai puolipotkareita? Minkä värisiä vaatteita et pukisi pojallesi?

Meillä on esikoinen tyttö ja mietin mitä vaatteita voin pitää vielä pojalla.

Puetteko pojan punaisiin vaatteisiin esim. punainen pusero ja siniset housut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on toisimpäin, siis isoveli ja pikkusisko, ja tarkoituksella ostan nyt pojallekin jotain kirkkaanpunaista, mm. talvihaalarin, ettei sisko peri pelkkää sinistä ja vihreää.

Vierailija
2/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin pojalla jo ihan pienenäkin housuja (siis terättömiä puolipotkareita) ja " college" -housuja ehkä 62 senttisestä ylöspäin.

Ulkoiltaessa on kyllä ollut puolipotkarit/sukkikset edelleenkin, kun lapsi on nyt 16 kk.

Väreistä käytän oikeastaan mitä vain, ihan vaaleanpunaista ei taida olla. Ennemminkin katson sen mukaan, että tyttöjen mallistosta en vaatteita osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainen on varmaan ainoa väri, mitä en ehkä laittaisi. Tai ehkä jonkun pikee-paidan voisi, muttei muuten. Eihän se väri niinkään, vaan ne kuviot. Mulla on nyt siis poika ja samaa olen vähän miettinyt, että mitä jos seuraavaksi tulee tyttö. Olen sitten ajatellut, että ostan niitä hempukkavaatteita noiden vanhojen lisäksi ja yhdistelen niin on ok.

Vierailija
4/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin yleisesti minä inhoan niitä poikien vaatteita, joissa joku tyyliin tappokuva ja päällä lukee " Killer" , " Army" tai muuta vastaavaa (hieman liioitellen).

Vierailija
5/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väreistä meidän pojalla on kaikkea muuta paitsi vaaleanpunaista. Enimmäkseen kirkkaanpunaista, murrettua oranssia, murrettuja vihreän ja keltaisen sävyjä, ruskeaa. Sinisen sävyjä on tosi vähän, eivät sovi meidän pojalle kovin hyvin.