Squirttaamisen estäminen ilman että orgasmi heikkenee
Onko kukaan squirttailija keksiny keinoa miten hillitä squirttailua?
Itse pystyn estämään sen vain jos onnistun hillitä kiihottumistani ja keskityn sen estämiseen. Eli en kykene silloin nauttimaan seksistä täysin.
Voin saada myös orgasmin, mutta se on vaimeampi.
20-30 vuotiaana en squirtannut joka kerta.
Lasten saannin jälkeen kun seksi ei ollut kovin ihmeellistä niin squirttasin todella harvoin.
Nyt olen sinkku. Ja löytänyt uusia seksuaalisia piirteitä itsestäni.
Ja pitkäkestoisemmassa seksissä taitavan miehen kanssa squirttaan joka kerta. Välillä montakin kertaa.
Sängyssä käytän seksilakanaa tavallisen lakanan alla. Sohvalla vauvojen pissalakanaa. Matot rullaan pois.
Mutta ärsyttää pyykkimäärä mitä tulee. Ja se siivoaminen seksin jälkeen.
Monen tunnin sessiossa pitää lakanoita vaihtaa välillä ja esim lattioita kuivata.
Välillä se latistaa fiiliksiä.
Aina ennen seksiä tyhjennän virtsarakkoni. Ja sessioissa pidän siivoamis-ja pissataukoja, jolloin väkisin puserran rakosta ne pienetkin pisarat virtsaa mitä on ehtinyt sinne rakkoon kertymään.
Vaikka nykyinen seksi kumppani onkin haltioissaan siitä että saa tehtyä minulle voimakkaita orgasmeja ja nesteet lentää.
Niin häntäkin jo välillä ärsyttää se että pitää pystyä ennakoimaan koska sekstailla.
Esim autossa spontaanisti alkavat hetket pitää lopettaa siinä vaiheessa kun olen laukeamassa tai patikointi retkillemme pitää muistaa ottaa vaihtohousut ja kengät mukaan.
Eli squirttaaminen rajoittaa monin tavoin.
Seksistä saa kuitenkin paljon enemmän irti kun antaa mennä täysillä nauttien ja muut ajatukset unohtaen.
En haluaisi rajoittaa omaa nautintoani.
Joten olisko jollain jotain kikka kolmosia tähän aiheeseen liittyen?
Kommentit (13)
Kusta.
Tässä ei kyllä kysytty mitä naisen ejakulaatio este on.
Oletko esim maistanut sitä? Vai mistä tiedät?
Minä olen maistanut. Ja muutama seksi kumppanini on maistanut.
Mun squirttaus nesteessä on ajoittain enemmän ja ajoittain vähemmän kusta.
Jos en ole tyhjännyt rakkoani ennen seksiä, niin ensimmäisessä nestepurkauksessa maistuu ja tuoksuu se kusi selvästi. Pelkkää kusta sekään ei silti ole. Väri on täysin kirkasta.
Seuraavan squirttaus orgasmin neste ei juurikaan haise tai maistu kuselle.
Ja kuten jo kirjoitin, minä voin saada useita orgasmeja. Taitavan miehen kanssa voin session aikana saada parikymmentäkin orgasmia. Ja kiihkeässä menossa squirttaan runsaasti. Mitenkään ei voi ihmisessä olla niin paljoa virtsaa.
Olisi kiva saada vastauksia niiltä jotka oikeasti tietää mistä on kyse.
Nesteessä on Skenen rauhasessa olevaa nestettä ja virtsaa. Nestettä ei pitäisi tulla noin paljon. Käy lääkärissä sulkemassa pois sairauden mahdollisuus (urologi). Yliaktiivinen rakko jne. syitä voi olla monia. Olet ilmeisesti jo lähempänä vaihdevuosia, jolloin erilaisia virtsaamisvaivoja voi ilmaantua. Ne ovat kuitenkin hoidettavissa useimmiten.
Ei ole sairautta. Tutkittu noin vuosi sitten.
Ei sitä nestettä tietenkään niin paljoa tule esim perus seksissä tai normaalikestoisessa seksissä.
Esim perus 20-30min vaniljaseksissä saan yleensä vain yhden squirttaus orgasmin. Ja muut orgasmit on ns normaaleja joita voin saada lähes miehen kuin miehen kanssa.
Mutta monipuolisessa, kinkymmässä tunnin tai tuntien sessioissa taitavan miehen käsittelyssä nesteet kyllä virtaa ja roiskii.
Nykyinen seksi kumppani taitaa eri niksit hyvin. Ja hänen kanssaan on vaikeaa hillitä kiihkoa ja tyytyä vain perus orgasmeihin.
Käyttäjä42781 kirjoitti:
Ei ole sairautta. Tutkittu noin vuosi sitten.
Ei sitä nestettä tietenkään niin paljoa tule esim perus seksissä tai normaalikestoisessa seksissä.
Esim perus 20-30min vaniljaseksissä saan yleensä vain yhden squirttaus orgasmin. Ja muut orgasmit on ns normaaleja joita voin saada lähes miehen kuin miehen kanssa.Mutta monipuolisessa, kinkymmässä tunnin tai tuntien sessioissa taitavan miehen käsittelyssä nesteet kyllä virtaa ja roiskii.
Nykyinen seksi kumppani taitaa eri niksit hyvin. Ja hänen kanssaan on vaikeaa hillitä kiihkoa ja tyytyä vain perus orgasmeihin.
Jos kaikki mahdolliset sairaudet on suljettu pois urologilla, niin silloinhan kyse on vain ominaisuudesta, joka ei nyt sitten kuitenkaan ihan pahimmasta päästä ole, kun kyse on nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Se on kusta.
Idiootti, mitä väliä mitä se on kun hyvältä tuntuu? 🤠
Sama kai se on mitä se on. Nautintona on ollut aika ylivertainen molemminpuolisesti siitä saakka kun opin suihkuorgasmin tuottamaan Naisille. Kaikki sen on saanut, jopa sellaiset joiden kanssa ensi kertaa harrastimme yhdessä seksiä, eivätkö omien sanojensa mukaisesti olleet koskaan saaneet minkäänlaista orgasmia miehen kanssa, ainoastaan yksin. Suikuorgasmin jälkeen kyllä sitten on löytynyt myös se sielujen yhteys. Tekniikkalaji, toiset sen osaa, toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Sama kai se on mitä se on. Nautintona on ollut aika ylivertainen molemminpuolisesti siitä saakka kun opin suihkuorgasmin tuottamaan Naisille. Kaikki sen on saanut, jopa sellaiset joiden kanssa ensi kertaa harrastimme yhdessä seksiä, eivätkö omien sanojensa mukaisesti olleet koskaan saaneet minkäänlaista orgasmia miehen kanssa, ainoastaan yksin. Suikuorgasmin jälkeen kyllä sitten on löytynyt myös se sielujen yhteys. Tekniikkalaji, toiset sen osaa, toiset ei.
Oli niin kiire tulla kehumaan itseäsi, että aloitus jäi lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä miten sen teet?
Olen samassa tilanteessa kuin ap, aika paljon nuorempi vain, ja osaahan se olla välillä
todella turhauttavaa kun paikat menee sotkuun. Yleensä laitetaan muutamia pyyhkeitä päällekkäin, tuollainen seksilakana pitäisi todellakin hommata. Laittaisin luultavasti suoraan sen seksilakanan sängyn päälle ennen seksiä ja varaisin pyyhkeen jolla pyyhkiä pahimmat lammikot välillä. Lattiat on haastavampi jos siellä on kova ryömimään. Olen saanut käsityksen, että jatkuva pissalla käyminen ja pakolla virtsaaminen voi tehdä pahaa rakolle.
No miksi ette vain pidä panolakanaa mukana? Mitä ne sotkut haittaa, tuleehan miehestäkin sotkua. Olisipa hauskaa joskus lukea, että joku mies olisi noin huolissaan omista eritteistään kuin mitä ap.
Se on kusta.