Tulisitko pahalle tuulelle jos sinulle olisi luvattu talkoopalkaksi pizzeriasta tilattu pizza, ja se olisikin vegaaninen?
Emäntä, joka on ruvennut vegaaniksi kaikessa hiljaisuudessa, teki tilauksen ja kun nälkä kurnien avaat lämpimän pizzalaatikon, sieltä paljastuisikin käntty jonka päällä on kasviksia ja yrttejä, oliiviöljyä... mutta ei juustoa.
Kommentit (46)
Saisin hepulin, toi olis tosi törkee temppu, vetäisin turpaan koko hela hoitoa
Sehän olisi hyvä asia että emäntä on ajatellut talkooväen terveyttä tuossa.
Riippuu pizzastz, mutta ymmärrän kyllä että kansalliskonservatiivila menisi pata jumiin.
Ihan sama. En ole vege, mutta vegepizza on hyvää.
Wolttaisin uuden pitsan ja maksaisin sen itse.
Hakkaisin kaikki ja lähtisin pizzeriaan.
No riippuu, olisiko se pahaa. Jos olisi, niin kyllähän se harmittaisi.
Ottaisin tämän henkilökohtaisena loukkauksena koska jokainen joka minut talkoisiin kutsuu tietää että en koskaan syö ruokaa jossa ei ole lihaa.
Söisin ja olisin hiljaa, kysyttäessä kertoisin kyllä mielipiteeni juuston puutteesta. Lihaa en kaipaa pizzaan, mutta juustoa kyllä.
Lahjoittaisin omani, kirsikka pizzan päällä eli vuusto saisi sen aikaan.
Ei menisi. Kyllä vegaaninen pitsakin voi olla hyvää.
AP puhuu höpöjä. Vegaanipitsoissa on vegaanijuustoa.
Ilman juustoa pitsan tilaa terveysintoilijat jotka ei halua syödä huonoa rasvaa.
Pitserian pitsa luvattu ja sen saitkin. Antaisin kyllä itse muuttoavun valta pitsansa, mutta vegepitsan saadessani sen söisin.
Maistaisin ensin. Jos se on pahaa, niin sitten vasta valittaisin.
Ei onneksi tuttavapiirissä sellaisia joka ei kysyisi etukäteen millä täytteellä otan.
Ei haittaisi. Vegaaniruoka on minusta ihan ok, en syö itse lihaa mutta juuston mielelläni otan pizzaan. Tytär on kuitenkin maitoallergikko joten olen tottunut jakamaan hänen kanssaan ihan vegaanisen pizzan, usein kebabpaikoissa tämä tarkoittaa juustotonta joten aika normi setti eikä haittaisi.
Ymmärrystä kuitenkin riittää, meillä miesväki haluaa ehdottomasti pizzaansa lihaa ja juustoa, ja meidän talkoissa tarjotaan sitä, mitä osallistujat toivoo, joten sinänsä mielestäni epäystävällistä luvata pizzaa kysymyttä, mitä kukakin siihen päälle haluaa...
En tulisi pahalle tuulelle. Jättäisin syömättä ja kävisin hakemassa sellaisen pizzan, josta pidän.
En tulisi vaan söisin sen.