Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni sanoo, ettei kumppanin suhteen ole kovat kriteerit, mutta se on valetta

Vierailija
09.06.2024 |

Monella on kuitenkin muutamia kriteereitä, joista eivät tingi. Jos kokee, että on kumppanille vaikka viisi "kohtuullista" kriteeriä, niin se ei tunnu paljolta, mutta todellisuudessa on paljon. Jos ajatellaan, että on iso joukko ihmisiä ja heistä aina osa tippuu pois yhden kriteerin jälkeen, niin loppujaan se kaikki viisi kriteeriä täyttänyt joukko on kutistunut erittäin pieneksi. Sitten kun katsotaan, että täytätkö sinä tämän pienen joukon asettamia kriteereitä, niin osumatodennäköisyys vain pienenee.

Siksi onkin lähinnä huvittavaa, kun moni valittaa ettei löydy kumppania, vaikka ei ole kovatkaan vaatimukset. Kyllä ne siinä vaiheessa on kovat, kun ne kaikki pitää saada samaan pakettiin ja se pakettikin vielä kiinnostumaan sinusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niinkään tiedä onko kriteerit kovat, mutta rakastumiseen vaaditaan niin paljon, että se on omalla kohdallani ainakin lähes mahdotonta. Tuli oltua edellisenkin kumppanin kanssa aivan liian kauan vain siksi, koska tiesin kuinka vaikeaa on löytää edes jotain sinnepäin, että haluaisin suhteen. Ihastuin yllättäen vuosi sitten, mutta mies osoittautui lähes heti työnarkomaaniksi. Itse karsisin elintasosta, että saisin parisuhteen, mutta hän vaan haali lisää töitä. Minulle olisi löytynyt aikaa maanataina ja tiistaina klo. se ja se.  Joo en lähde tällaiseen kun ikääkin on jo yli 50 ja tiimalasissa vauhti vaan kiihtyy.

Vierailija
2/3 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla niitä on. Tässä on mun.

On kiltti ja kunnioittava

Uskollinen

Hauska

Huolehtii itsestään eli hygienia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain kaksi kriteeriä, mutta todellakin ne ovat kovat:

1) Mun täytyy olla rakastunut häneen

2) Hänen täytyy olla rakastunut muhun. 

35-vuoden elämäni aikana 2 ihmistä on täyttänyt nämä kriteerit.