Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko törmänneet sellaiseen, että oma kumppani kadehtii teitä?

Vierailija
09.06.2024 |

Eli on kateellinen pienistäkin saavutuksista ja yrittää kylmästi estää niiden toteutumisen. On kateellinen jopa ylitöistä, koska se tietää hiukan lisää palkkaa. Kateellinen jos auto menee katsastuksesta läpi. Käytännöllisesti toivoo vaan pelkkää epäonnea, eikä auta mitenkään näiden tullessa eteen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän tavallista. Minua on kadehdittu ja yritetty sabotoida uraani. Samaa olen huomannut muissakin oman alani naisten parisuhteissa. Miehet eivä kestä menestyviä ja lahjakkaita naisia, mikäli naiset on taiteilijoita. Esiintyvä taiteilijakin riittää.

Vierailija
2/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ ja se on paha asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kadehtia kun sain kerran 3000 e takautuvasti työkyvyttömyyseläkettä. Isompaa kämppää kadehti myös. Paljastui melkoiseksi nar sistiksi,päälle päin semmoinen ei-minkään näköinen "kilttimies". 

Vierailija
4/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän tavallista. Minua on kadehdittu ja yritetty sabotoida uraani. Samaa olen huomannut muissakin oman alani naisten parisuhteissa. Miehet eivä kestä menestyviä ja lahjakkaita naisia, mikäli naiset on taiteilijoita. Esiintyvä taiteilijakin riittää.

Pätee kuule alaan kuin alaan mutta monet miehet kadehtivat hyviä iloisia naisia jo pelkästään ihan mistä syystä tahansa aina.

Vierailija
5/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kadehtia kun sain kerran 3000 e takautuvasti työkyvyttömyyseläkettä. Isompaa kämppää kadehti myös. Paljastui melkoiseksi nar sistiksi,päälle päin semmoinen ei-minkään näköinen "kilttimies". 

Just nämä on pahimpia sekä kieroimpia kadehtijoita. Hyvin epäaitoja vieläpä useasti.

Vierailija
6/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi ja oikea kysymys on:

Miksi kukaan olisi tuollaisen kumppanin kanssa? 

Vierailija
7/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit pitää tommosta kumppanina?

Vierailija
8/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just nämä on pahimpia sekä kieroimpia kadehtijoita. Hyvin epäaitoja vieläpä useasti.

Kyllä! Sitten kun yövyttiin sukulaisen kämpässä Helsingin arvoalueella jugend-talossa, niin se kämppä olikin tyypin mielestä "aika vanha ja ränsistynyt", itsehän majoittui vielä kolmikymppisenä opiskelijasolussa... 

Vierailija
9/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka haukkuu muita narsisteiksi, kuvittelee itsestään liikoja. 

Vierailija
10/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa kadehtia omaa kumppania. Vähän sama kuin kadehtisi itseään.

Vierailija
11/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi ja oikea kysymys on:

Miksi kukaan olisi tuollaisen kumppanin kanssa? 

Kuten muissakin asioissa; Ei ne toisen kaikki piirteet tule aina alussa tai välttämättä vuosienkaan päästä esille.

Elämässä myös tapahtuu kaikenlaista; Ihmiset ja tilanteet muuttuvat.

Se on tietysti eri asia, jos jo aiemmin huomaa toisessa tiettyjä piirteitä joista ei pidä mutta on valmis hyväksymään ne.

Pitäisi myös ihan kaikkien muistaa, että kukaan ei ole täydellinen.

Et sinä, eikä se toinenkaan.

Toki voi olla myös piirteitä, joita ei kenenkään pidä ja tarvitsekaan hyväksyä (*esim. väkivaltaisuus, henkinen ja/ tai fyysinen).

Vierailija
12/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kumppani mutta tapailumies kadehti mun rahoja, taloa, mun etelän asuntoa jne. 

Ymmärsin tavallaan kun asui pienessä vuokrayksiössä ruholahdessa . Mutta sai mennä kun sillä ei ollut ikinä varaa edes tehdä mitään mikä maksoi.

Vierailija
13/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun kuuraatte näiden narsistien lattioita, niin ehkä ei ihan kaikkea saippuaa tarvitse niistä portaista huuhtoa.

Vierailija
14/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka haukkuu muita narsisteiksi, kuvittelee itsestään liikoja. 

Eikä kuvittele. 

Vierailija
15/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Enkö olekaan ainoa äärimmäisen ilmeisestä kateudesta a la mies kärsinyt nainen..! Huudahdus. Todella oli tuo 9-vuotinen suhteeni yksi Via Dolorosa, kun sama mies oli molempia: sekä mustis että kade. Lisätkää soppaan vielä tuhti annos paranoiaa.

Vierailija
16/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun kuuraatte näiden narsistien lattioita, niin ehkä ei ihan kaikkea saippuaa tarvitse niistä portaista huuhtoa.

Heh. No kyllä mä ainakin oman pikkusieluisen pikkumieheni dumppasin. 

Vierailija
17/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vähän aikaa tuon kaltaista miestä. Hän tuntui aluksi palvovan mua kuin jumalatarta, pyytämällä pyysi treffeille, jne. Kun sain sitten unelmieni työtarjouksen, hän oli todella kateellinen ja katkera. Hän piikitteli mua palkastani ja alkoi kutsua ivallisesti Hanna Hanheksi, jolle kaikki järjestyy ilman vaivannäköä. 

Vierailija
18/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä on parikin ollut. Vaikea olla parisuhteessa sellaisen kanssa mikä avoimesti halveksii esimerkiksi sitä, että minulla on korkeampi koulutus ja sivistystaso. 

Vierailija
19/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli kateellinen ulkonäölleni ja epävarma itsestään. Tiesi myös, että vientiä riittää jos sinkkuna olisin. Päätyi pettämään ja aina valitti miksi olen juuri hänen kanssaan. " Etkö haluaisi pidempää miestä " yms luetteli piiretitä mitä hänessä ei ole.

Vierailija
20/39 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän