Eikö valehteleva ystävä ymmärrä, että kaikki ne valheet, mitä hän elämän kulustaan on kertonut minulle valheellisina....
...ovat paljastuneet ei-totuudeksi ennemmin tai myöhemmin. Miksi pitää valehdella ja esittää asioita toisin kuin mitä ne ovat oikeasti omille ystävilleen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut myös haukkuvat miehiään ja suhteitaan vaikka kaikki on hyvin. Että silleen....
Sinähän sen tiedät, että "kaikki hyvin"...
Kyllä siellä jotain ei niin hyvin ole, jos tarvetta haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli nuorena ystävä joka valehteli että hänen isänsä muka asui muualla ja että hänellä oli sisaruksiakin yms. Oikeasti asui ihan tavallisessa ydinperheessä äidin isän ja veljen kanssa.
Ja mistä sinä voit tietää ettei olisi puhunut totta? Voihan tuo isäksi luulemani olla vaikka isäpuoli ja oikea isä olla asunut toisaalla.
Parisuhteessa on kaksi ihmistä. No, ainakin yleensä ja oletetaan että tässä on niin.
Kerrot, että olet "muualta" kuullut, ettei suhde olekaan ruusuinen, vai mitä sanaa käytitkään.
Jos se "muualta" ei ole se suhteen toinen osapuoli, niin painoarvo sanomisille kyllä tippuu. Muut ihmiset puhelee välillä omiaankin...
Toisaalta jos suhteessa on ongelmia, niin ehkä vaan et ole niin hyvä ystävä että niitä sulle halutaan jakaa?
Ja toisaalta taas jokaisessa suhteessa on hyviä ja huonoja aikoja. Ehkä sulle on puhuttu niistä hyvistä ajoista.
Jotenkin mä en pitäisi ihmistä valehtelijana, jos hän ei parisuhteesta puhu ihan kaikkea vaan keskittyy hyviin asioihin. Ehkä henkilö myös kokee, että menee nopeasti haukkumiseksi, eikä siksi kerro vaikka joku asia hetkellisesti huonosti olisikin? Koska mitäpä se muille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli nuorena ystävä joka valehteli että hänen isänsä muka asui muualla ja että hänellä oli sisaruksiakin yms. Oikeasti asui ihan tavallisessa ydinperheessä äidin isän ja veljen kanssa.
Ja mistä sinä voit tietää ettei olisi puhunut totta? Voihan tuo isäksi luulemani olla vaikka isäpuoli ja oikea isä olla asunut toisaalla.
Niin, tuskin olet ollut tekohetkellä vieressä todistamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on tuollainen ystävä?
Tiedätkö, joskus ihmisellä on sellaisiakin ihmisiä ystävänään, joiden kanssa on tullut oltua ystävyyssuhteessa vuosikymmenien ajan.
Ei pitkäaikaisista ihmissuhteista niin vaan erota. Tämän henkilön kohdalla olen vaan havainnut, että hän on pariutumisensa jälkeen alkanut valehtelemaan tietyistä asioistaan parisuhteessaan, mutta olen saanut tietää jo vuosia sitten kautta rantain, miten hän vain esittää minulle, että kaikki olisi aivan ok. On surullista kuulla toisaalta, etteivät asiat olekkaan niin ruusuiset kuin mitä hän on "maalaillut" minulle.
Ystäväsi on tilivelvollinen sinulle parisuhteensa asioista much?
Eihän ap noin sanonut. Ystävä itse tahtoo kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä täällä nillität, sinun jutut ei ketään kiinnosta, selvitä kuule itse välisi ystäviesi kanssa.
Älä ole tyly. Kiinnostaa ainaki mua.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti olet vaan itse käsittänyt väärin.
Mitä sinä täällä nillität, sinun jutut ei ketään kiinnosta, selvitä kuule itse välisi ystäviesi kanssa.