Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas, mikä ero voi olla eri shamppoilla hiuksiin!

Vierailija
09.06.2024 |

Ihmettelin, kun hiukseni alkoivat yhtäkkiä olemaan aivan järkyttävän lättänät, jotenkin "limaiset" ja "tottelelemattomat". Sitten tajusin, että olin useamman kerran pessyt perheenjäsenen shampoolla, kun omani oli loppunut. Perheenjäsenelle se toimii ihan hyvin. Pointti on, että jos kärsit huonoista hiuspäivistä, niin shampoo voi olla syy. Tietenkin muotoilutuotteillakin on  merkitystä,  mutta mulla muutos oli tässä tapauksessa vain shampoo. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi ihanat hiukset huolimatta millä pesen. Ystävällä taas ei, että sikäli ymmärrän.

Vierailija
2/6 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut KYMMENIÄ shampoita, eri merkkejä ja hintaisia ja aina hiukset ihan karseat. Ei siis mitään järkeä (ainakaan minun) ostaa mitään kallista kun ihan yhtä pskoja ne on kun halppikset. Luvataan tuuheutta, kiiltoa, hiusten katkeamisen loppumista yms, mutta mikään ei pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset vihreällä Marseille-saippualla, loistava tuote. Oliiviöljypohjainen niin ei kuivata ihoakaan samalla tavalla kuin tavalliset shampoot.

Vierailija
4/6 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut KYMMENIÄ shampoita, eri merkkejä ja hintaisia ja aina hiukset ihan karseat. Ei siis mitään järkeä (ainakaan minun) ostaa mitään kallista kun ihan yhtä pskoja ne on kun halppikset. Luvataan tuuheutta, kiiltoa, hiusten katkeamisen loppumista yms, mutta mikään ei pidä paikkaansa.

Ehkä sun ongelma onkin joku muu kuin shampoo. Käytätkö hoitoainetta? Entä muotoilutuotteet?

Vierailija
5/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää ne muotoilutuotteet hiuksistä välillä pois syväpuhdistavalla. Sen jälkeen normaalisti ja tärkeää juuri lämpimällä vedellä. Haalea ei irrota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi