Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto. net myyjät!

Vierailija
29.01.2007 |

Nolottaako teitä koskaan, kun jonkun kohteen hinta nousee ihan hirveästi?? Mulla on muutaman kerran käynyt näin ja ihan hävettää ottaa ihmisiltä sellaisia rahoja vastaan! Miksi ne maksaa niin paljon? En viitsi tähän kohteita laittaa.

Esim. kerran yksi paita (aika tavallinen, lindexin) hinta nousi 20¿. Ekalla huudolla 6¿, joka mun mielestä oli sille sopiva hinta. Nyt mulla myynnissä 8¿ lähtöhinnalla yksi vaate, ja hinta tällä hetkellä (kun huuto ei ole vielä päättynyt) 40¿!! Siis mitä häh? Myös lasten leluista oon saanut monesti saman summan, kun mitä itse ole KAUPASSA maksanut. Plus kaikkiin vielä postikulut päälle!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on sen huutanut siihen hintaan, niin hänen rahojansa ne ovat. No ehkä voisin jättää postikulut perimättä.

Yleensä tulen kyllä muutenkin postikuluissa vastaan.

Vierailija
2/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meinaan 2 bodya/trikoopaitaa saa helposti postitettua samoilla postareilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta joskus oon antanut jonkun ilmaiseksi, maksanut postarit tai vähentänyt huudon summaa loppupeleissä.

Vierailija
4/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin lastenvaunut.

Olin ostanut ne käyettyinä ja maksanut 130 euroa. Laitoin ne huudettaviksi ja hintavaraukseksi taisin pistää 60 euroa...

Olin ällikällä lyöty, kun niistä huudettiin 210 euroa!!!

Myin kyllä...

Vierailija
5/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitähän mä oon miettinytkin, että ihan pösilöitähän ihmiset on, kun maksaa sellasia summia käytetystä tavarasta. Eihän se huutonetti mikään kauppa oo vaan tavallaan virtuaalikirpputori ja hinnat pitäis olla sen mukaiset, vaan kun eivät ole. Onhan siellä kiva kattella kaiken laista, mutta siinä kattellessa kyllä paskan maku nousee suuhun, kun monien myynti on niin ammattimaisen oloista toimintaa. taitavat tehdä sitä vallan työkseen???? Ja aina vaan paranee, että kaverit käy korottelemassa huutosummia,great!

Vierailija
6/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja irl huutokauppafriikkinä mielestäni huutokauppaa ja kirpputoria ei voi verrata.

Vierailija
7/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kauppaa lähellä niin todella käteväähän se on, kun voi kotoa katsella tuotteita ja saa ne sitten suoraan postiin.

Vierailija
8/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korottelevat toistensa vaatepakettien hintoja..ja hinnaksi tulee yleensä yli 100 euroa. Itse entätä harrasta ja saan vastaavasta paketista (joskus paremmasta) puolet vähemmän.

Vierailija
9/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetyistä vaatteista, ja syy on ollut se että olen halunnut esim. juuri tietyt housut, jollaisia ei enää saa kaupasta. Halusin entisten omien housujeni lisäksi toiset samanlaiset, koska olivat niin hyvät. Kyllähän se hullulta tuntuu maksaa käytetyistä niin paljon.

Vierailija
10/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksavat kovia hintoja. Saattaa tulla halvemmaksi, kun ajella 100km tai ylikin kauppaan ja pääsee helpommalla. Mutta monesti, kun itse lähettää noita kalliita jonnekin Helsinkiin yms.! Luulis, että sielläkin tarjontaa ja aleja on. t:ap

Vierailija
11/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sit jätän perimättä postikuluja

Vierailija
12/12 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toisen myyjän vaatepaketit/vaunut/kirjat/leffat nousee ihan älyttömiin hintoihin. Toisella myyjällä taas ei ole yhtään huutoa tai korkeintaan se yks.

Joskus tuntuu, ettei ihmiset oikein aattele loppuun asti huutaessaan. Maksetaan käytetystä tuotteesta sama hinta kuin uusi maksaisi kaupassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä