Kuinka vanhan kuvan voi laittaa deitti-ilmoitukseen?
Minun parhaat tallessa olevat kuvani ovat noin 7-8 vuoden takaa. Onko ok käyttää noita? Ikä on kuitenkin vielä samalla vuosikymmenellä kuin noiden ottamisen hetkelläkin.
Kommentit (45)
Naurettavaa ja noloa, jos joku 3-kymppinen ukkeli on laittanut ylioppilaskuvan tai armeijakuvan.
Jos laitat jonkun 7v vanhan kuvan koska sen jälkeen sinusta ei ole saatu yhtä näyttävää kuvaa niin saattaa olla että deitti kääntyy kannoilla ja häipyy pettyneenä. Tai vaikka jäisi niin helposti annat huonon ensivaikutelman koska olet niin paljon vanhemman näköinen kuin noissa vanhoissa kuvissa.
Jos laitat uuden ja vaikka huonommankin kuvan niin silloin deitti tietää millaista ihmistä on tulossa tapaamaan. Eikä lähdetä heti varmalla mielensä pahoituksekla liikkeelle.
Minä laitoin rippikoulu kuvan. M55
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on tarpeeksi kaukaa otettu ettei kilot näy
"näytän täs kuvas aika isolta mut tää kuva on otettu aika läheltä"
Max 50 vuotiaan kuvan ellei tarjoa puppaseksipalveluja.
Kolme vuotta vanhassa kuvassa ei ikääntyminen luultavasti vielä näy nykyhetkeen verrattuna. Sen vanhemmat kuvat jo alkaa olla siinä rajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei näytä samalta kuin 7-8 vuotta sitten. Moni luulee ja väittää näyttävänsä samalta mutta ei se ole totta. Ei sitä eroa välttämättä itse huomaa. Pitäisin tosi outona laittaa noin vanhoja kuvia. Hyvä nyrkkisääntö on enintään vuosi. Toki jos paino, hiustyyli tai muu vastaava on muuttunut niin sitten ei käy vuodenkaan takaiset.
Riippuu iästä. Joku alle nelikymppinen voi hyvin näyttää samalta kuin 8 vuotta aiemmin, mutta sitten joku yli 60-vuotias ei niinkään.
Eri asia on, että onko sillä käytännössä merkitystä jos näyttää vain hieman erilaiselta.
Kyl mie nuoruuve aikasen laittasin, semmosen joka on vähä jo haalistunu ja himmee.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden vanhat kuvat ovat ok, jos hiustyyli tai muu ei ole muuttunut siinä välillä. Mieluiten kannattaa laittaa tuoreet kuvat. Tänään otettu tuore selfie on paljon parempi kuin 3 vuotta vanha illanvietossa otettu kuva.
Ei kai hiustyylillä ole väliä. Ei kukaan sen perusteella seuraansa valitse, sehän voi vaihtua milloin tahansa.
Kannattaa laittaa sellainen kuva, jossa näyttää vähän todellista rumemmalta. Silloin treffikumppani yllättyy iloisesti.
Aion laittaa 3 vuoden takaisen kuvan, jossa olin vielä pahasti ylipainoinen. Sitten on iloinen yllätys, kun treffeillä paljastuu, miten hoikka oikeasti olenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden vanhat kuvat ovat ok, jos hiustyyli tai muu ei ole muuttunut siinä välillä. Mieluiten kannattaa laittaa tuoreet kuvat. Tänään otettu tuore selfie on paljon parempi kuin 3 vuotta vanha illanvietossa otettu kuva.
Ei kai hiustyylillä ole väliä. Ei kukaan sen perusteella seuraansa valitse, sehän voi vaihtua milloin tahansa.
Jännästi monelle miehelle on silti merkitystä sillä, onko naisella vaikka pitkät hiukset vai joku lyhyt siili. Monelle myös shokkivärit ovat ehdoton ei. Ja ehkä muutenkin, että jos on hiusväri vaihtunut muutama kuukausi sitten vaikka vaaleasta mustaksi, on fiksumpaa laittaa kuvia NYKYtilanteesta. Tulee myös ailahteleva vaikutelma, jos antaa sellaisen kuvan, että hiustyyli vaihtuu parin kk:n sykleissä.
Aikanaan yksi yh-mamma oli laittanut 10 vuotta ja 40kg takaperin otetun kuvan,oli muuten aika kiusalliset treffit no hoidin treffit loppuun niinkuin herrasmies hoitaa.M37.
Joo, max vuosi on aika hyvä nyrkkisäöntö. Toki jos olet vaihtanut hiustyyliä tai lihonut oleellisesti (5kg tai enemmän), niin olisi paikallaan laittaa kuva nykytilanteesta. Jos kuvissa miehellä on kroppa kuosissa ja hiukset päässä, mutta paikalle siirtyy masskautta viettävä kaljupää, niin ei siinä kovin hyvää ensivaikutelmaa synny.
Ei riipu iästä. 7-8 vuotta vaikuttaa ihan kaiken ikäisillä. Enkä tarkoita, että näyttäisi vanhentuneen tai mitenkään huonommalta. Kasvonpiirteet ja muut yksityiskohdat vain ovat aavistuksen erilaiset tavalla, jota ei itse huomaa mutta muut huomaavat, jos verrataan 7-8 vanhoja kuvia ja nykytilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei näytä samalta kuin 7-8 vuotta sitten. Moni luulee ja väittää näyttävänsä samalta mutta ei se ole totta. Ei sitä eroa välttämättä itse huomaa. Pitäisin tosi outona laittaa noin vanhoja kuvia. Hyvä nyrkkisääntö on enintään vuosi. Toki jos paino, hiustyyli tai muu vastaava on muuttunut niin sitten ei käy vuodenkaan takaiset.
Riippuu iästä. Joku alle nelikymppinen voi hyvin näyttää samalta kuin 8 vuotta aiemmin, mutta sitten joku yli 60-vuotias ei niinkään.
Eri asia on, että onko sillä käytännössä merkitystä jos näyttää vain hieman erilaiselta.
Edellinen vastauksena tähän
Miksi pitäisi laittaa joku vanha kuva? Nykyisin kuvien ottaminen on helppoa ja halpaa. Toista oli 1800-luvulla, kun ihmisestä oli vain se yksi ainoa kuva, ja sekin neulanreikäkameralla otettu pönötyskuva. Käyttää pari päivää kuvien ottamiseen, ja jos vaikka yhteensä 100 otosta räpsii, niin eiköhän sieltä joku ihan kiva löydy. Omituista nyhräillä joidenkin vuosia sitten otettujen kuvien kanssa.
Vuosi max tai jos kroppa paljon muuttunut niin tuoreempi. Ei ole kenenkään etu jos olet 30kg lihavempi kuin kuvien perusteella.
Otat vaan kuvan nykyisestä itsestäsi, ei mitään vanhoja kuvia
Mulla oli meikitön profiilikuva.