Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset pissii pihalle. RAIVOSTUTTAVAA.

Vierailija
09.06.2024 |

Ovat opettaneet jo kavereillekin tuon. Ei muuten, mutta ei asuta missään maalla, jossa voisikin liruttaa jonkun puun juurelle tms, vaan meillä on suht pieni piha joten ainoat pensaat ovat marjapensaita. Ompa kiva niitä kusisia marjoja syödä kun valmistuvat. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie potta terassille.

Vierailija
2/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi, jos vaikka vähän kasvattaisit niitä lapsiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö vain neuvoa ja opettaa että vessaan pitää mennä

Vierailija
4/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ehtii muutaman kerran sadella ennen kuin marjat kypsiä.

Vierailija
5/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut esim puhumalla kertoa että et halua että pihalle pissataan.... Ole iloinen että vielä leikkivät eivätkä istu koneella koko päivää ja yötä.

Vierailija
6/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sanonut että vessaan kun tulee hätä, mutta siltikään ei ole yksi tai kaksi kertaa kun olen nähnyt jonkun käyvän pissalla puskassa kesken leikkien kun olen sattunut ulos vilkaisemaan.ap

Vierailija
7/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isi näyttänyt mallia?

Vierailija
8/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kasvattaisit lapsiasi täällä itkemisen sijaan. Ai niin, sehän vaatisi sinulta vaivannäköä, eihän se sinulta tietenkään onnistu, anteeksi, että ehdotin. Makaa vain somessa kuten ennenkin. Ja ne kusiset marjat, tiedätkö että kaikki syömäsi kasvikset ja juurekset ovat paskassa pyörineet ennen lautasellesi päätymistä, joten koitahan kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
9/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä sanonut että vessaan kun tulee hätä, mutta siltikään ei ole yksi tai kaksi kertaa kun olen nähnyt jonkun käyvän pissalla puskassa kesken leikkien kun olen sattunut ulos vilkaisemaan.ap

Käsketkö käyttämään vessaa, mutta paasaat samanaikaisesti liiallisesta vedenkulutuksesta?

Vierailija
10/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaamisen lisäksi myös paskannan aina pihalle. Hyvää lannoitetta.

Vierailija
11/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan sama, naapurin kakarat juoksi meen pihalle kus*lle, omat kävi vessassa tai mettän puolella. Toisen naapurin ukko kus*skeli kännissä marjapuskat. Serkun mies (maalta) ku*i autotallin nurkalle vaikka sisällä oli kaksi vessaa.

Ukon sisko ja muutama muu heitteli tupakantumpit pitkin pihaa.

Olin nuorena raivosiisti (ja liian arka sanoakseni) ja voi arvata ottiko päähän kaikki tuo! Nyt jo saisin sanottua ...

Vierailija
12/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iästä riippuen hätä voi kesken jännien leikkien yllättää nopeastikin ja toisaalta lasten voi olla vaikea malttaa keskeyttää leikkiä. Parempi pissat puskassa kuin housuissa. 

Vierailija
13/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan pissaa eikä mitään myrkkyä. Ei ne marjat siitä pilaannu.

Vierailija
14/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuo nyt haittaa. Biolaanin sivulla neuvotaan käyttämään kompostikäymälän lopputuotos puutarhassa.

Hyi. Ei kyllä tulis mieleenkään. 

Vierailija
15/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat pussiin sinne myös?

Vierailija
16/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia? Tyttöjä vai poikia?

Ymmärrän, jos on joku 3-vuotias joka ei kesken leikin ehdi vessaan, muuten en.

Vierailija
17/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aikoinaan sama, naapurin kakarat juoksi meen pihalle kus*lle, omat kävi vessassa tai mettän puolella. Toisen naapurin ukko kus*skeli kännissä marjapuskat. Serkun mies (maalta) ku*i autotallin nurkalle vaikka sisällä oli kaksi vessaa.

Ukon sisko ja muutama muu heitteli tupakantumpit pitkin pihaa.

Olin nuorena raivosiisti (ja liian arka sanoakseni) ja voi arvata ottiko päähän kaikki tuo! Nyt jo saisin sanottua ...

voi voi... ja elämä on pilalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan