Kuinka vanhan kuvan voi laittaa deitti-ilmoitukseen?
Minun parhaat tallessa olevat kuvani ovat noin 7-8 vuoden takaa. Onko ok käyttää noita? Ikä on kuitenkin vielä samalla vuosikymmenellä kuin noiden ottamisen hetkelläkin.
Kommentit (45)
Ei kai sillä ajalla ole väliä, jos näytät rehellisesti yhä samalta.
Kunhan on rippikouluiän jälkeen otettu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan luulevat näyttävänsä. :D
Mahdollisimman tuoreet kuvat. Kuten joku sanoikin vuosi on Max.
200 vuotta, sitä vanhemmat on väärennöksiä
Mikäli kuvat poikkeavat totuudesta selkeästi voi olla ,että deitti ei tule edes paikalle.
Max 5v, mieluiten alle vuoden. Vaikka kokee olevansa samanlainen kuin 10v sitten niin ulkonäkö ei ole samaa mieltä.
Totta kai laitat sen kuvan mikä on edustavin. Kuva on ikään kuin myyntipuhe itsestäsi. Et sinä työhaastattelussakaan painota sitä, että juuri nyt satut olemaan työtön, vaan painotat työhistoriaasi. Jos sinulla on edustavampi kuva jokusen vuoden takaa, niin totta kai käytät sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos näyttää edelleen samalta, niin sittenhän voi ihan hyvin ottaa uudet kuvat,.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli kuvat poikkeavat totuudesta selkeästi voi olla ,että deitti ei tule edes paikalle.
Kyllä mä paikan päälle menisin, mutta jos toinen kusettaa kuvien kanssa niin sanoisin siitä suoraan ja lähtisin menemään.
Vuoden vanhat kuvat ovat ok, jos hiustyyli tai muu ei ole muuttunut siinä välillä. Mieluiten kannattaa laittaa tuoreet kuvat. Tänään otettu tuore selfie on paljon parempi kuin 3 vuotta vanha illanvietossa otettu kuva.
Kun näkisikin naiselta meikittömän profiilikuvan.
Vierailija kirjoitti:
Kun näkisikin naiselta meikittömän profiilikuvan.
Olen jonkin verran nähnyt heteronaisten Tinder-profiileita, koska olen biseksuaalina naisena välilä etsinyt vain lesbosuhdetta Tinderistä, ja jostain syystä Tinder näyttää lesboille myös jonkin verran heteronaisten profiileita. Ja kyllä niissä on monessa ollut meikittömiä kuvia. Joko niin, että mukana on yksi tai kaksi meikitöntä, tai sitten kaikki kuvat ovat meikittömiä. Nimittäin kaikki naisetkaan eivät meikkaa. Jos sinua haittaa se, että profiilissa on pelkkiä meikkikuvia, kannattaa swaipata sellaiset vasemmalle. Valikoi mieluisat niistä, joilla meikittömiä kuvia on.
Vierailija kirjoitti:
Max vuoden vanha.
Missä määritelty? Taas mammat keksii omiaan.
Kukaan ei näytä samalta kuin 7-8 vuotta sitten. Moni luulee ja väittää näyttävänsä samalta mutta ei se ole totta. Ei sitä eroa välttämättä itse huomaa. Pitäisin tosi outona laittaa noin vanhoja kuvia. Hyvä nyrkkisääntö on enintään vuosi. Toki jos paino, hiustyyli tai muu vastaava on muuttunut niin sitten ei käy vuodenkaan takaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max vuoden vanha.
Missä määritelty? Taas mammat keksii omiaan.
No ei kai tähän mitään lakia ole. Ihmiset vain kertovat täällä oman mielipiteensä asiasta. Saahan sinne laittaa vaikka oman eskarikuvansa, ei siitä käräjille päädy. Tämä on vapaa maa, ja jokainen saa kertoa Tinderissä itsestään, mitä haluaa. Kuvatkin saa valita itse. Aiheesta saa silti myös keskustella.
Kerran eräs mies tuli sokkotreffeille mutta ei näyttänyt yhtään samalta kuin ilmoituksen kuvat, koska ne oli otettu 20 vuotta sitten. Arvatkaa annoinko p*llua.
Kunhan on tarpeeksi kaukaa otettu ettei kilot näy