Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seuraavat kriteerit realistiset kun mies hakee seuraa Tinderissä?

Vierailija
09.06.2024 |

Kiinnostaa löytää savuton, liikunnallinen, perusterve ja normaalipainoinen nainen enintään 30 kilometrin päästä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sijainnista. Jos asut yksin jossain majakkasaarella 30 km päässä mantereesta, ei ole realistista. Mutta kyllähän muuten tuollaisia ihmisiä on paljonkin. Oletetaan, että asut ihmisten ilmoilla myös. Joten silloin voidaan sanoa, että kriteerisi ovat realistiset.

Ei muuten montaa normaalipainoista naista näkynyt, kun olin tuolla kaupungissa tuntikausia, kun sää oli mitä parhain. Ne harvatkin olivat puolisoidensa kanssa.

On tämä ihan järkyttävää miten nopeasti normaalipainoiset naiset ovat kadonneet katukuvasta. Lihavuus on lisääntynyt merkittävää vauhtia.

Miehet ovat keskimäärin vielä hieman useammin ylipainoisia. 

Itse tähtäisin pieneen määrään lisäkiloja jo ihan siitä ilosta, että välttyisin aloittajan kaltaisten hyypiöiden huomiolta.

Vierailija
42/47 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusterve?

Että ei saa olla edes allergiaa, astmaa tms.

Perusterveellä voi olla allergiaa yms pientä normaalia, mutta ei isoa sairautta (astma).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusterve?

Perusterveellä voi olla allergiaa yms pientä normaalia, mutta ei isoa sairautta (astma).

Ap ei ajattele edes astmaa vaan sitäkin vakavampaa.

Vierailija
44/47 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin vain yhden, mutta sitäkin tarkemman vaatimuksen naisesta. Olet mielummin ongelman ratkaisija kuin niiden aiheuttaja.

Vierailija
45/47 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä voi olla mitään kriteereitä

Kaikilla on niitä.

Vierailija
46/47 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusterve?

Ap ei ajattele edes astmaa vaan sitäkin vakavampaa.

Toki saa etsiä ihan niin kapealla kentällä kuin haluaa, mutta jotenkin hassulta tuntuu rajata pois vaikkapa diabeetikot tai keliaakikot. Minulla itselläni on oireeton atopia, enkä todellakaan viitsisi tarkistella, kelpaisinko perusterveen etsijälle, vaan jatkaisin matkaa taakseni katsomatta. 

Vierailija
47/47 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin vain yhden, mutta sitäkin tarkemman vaatimuksen naisesta. Olet mielummin ongelman ratkaisija kuin niiden aiheuttaja.

Hyvä pointti muuten. Kukaan ei halua jotain basket keissiä riesakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi