Onko seuraavat kriteerit realistiset kun mies hakee seuraa Tinderissä?
Kiinnostaa löytää savuton, liikunnallinen, perusterve ja normaalipainoinen nainen enintään 30 kilometrin päästä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Perusterve?
Että ei saa olla edes allergiaa, astmaa tms.
Perusterveellä voi olla allergiaa yms pientä normaalia, mutta ei isoa sairautta (astma).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Perusterve?
Perusterveellä voi olla allergiaa yms pientä normaalia, mutta ei isoa sairautta (astma).
Ap ei ajattele edes astmaa vaan sitäkin vakavampaa.
Minä kirjoitin vain yhden, mutta sitäkin tarkemman vaatimuksen naisesta. Olet mielummin ongelman ratkaisija kuin niiden aiheuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä voi olla mitään kriteereitä
Kaikilla on niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusterve?
Ap ei ajattele edes astmaa vaan sitäkin vakavampaa.
Toki saa etsiä ihan niin kapealla kentällä kuin haluaa, mutta jotenkin hassulta tuntuu rajata pois vaikkapa diabeetikot tai keliaakikot. Minulla itselläni on oireeton atopia, enkä todellakaan viitsisi tarkistella, kelpaisinko perusterveen etsijälle, vaan jatkaisin matkaa taakseni katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin vain yhden, mutta sitäkin tarkemman vaatimuksen naisesta. Olet mielummin ongelman ratkaisija kuin niiden aiheuttaja.
Hyvä pointti muuten. Kukaan ei halua jotain basket keissiä riesakseen.
Miehet ovat keskimäärin vielä hieman useammin ylipainoisia.
Itse tähtäisin pieneen määrään lisäkiloja jo ihan siitä ilosta, että välttyisin aloittajan kaltaisten hyypiöiden huomiolta.