Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten Tinder oikeasti toimii?

Vierailija
09.06.2024 |

Eli jos näin henkilön jonka profiilista pidän niin laitan tykkäyksen mutta en voi vietitellä vasta kun toinen tykkää takaisin? Okei mutta miten jonkun laittaman tykkäyksen näkee ilman maksamatta kun pitää olla joku gold että näkee tykkäykset? Vai pitääkö tuurilla odottaa että sattumalta toinen osuu tykkäämään sinusta? Ei kyllä kiinnostaisi alkaa maksamaan tästä.

On vasta pari päivää ollut ja ajattelin kokeilla onko tästä mihinkään. Omaan profiiliin olen panostanut ja mahdollisimman hyvät kuvat mitä itse saan niin olen siihen laittanut. Tykkään myös ainostaan profiileista joihin on panostettu ja henkilö on sellainen josta olen kiinnostunut eli en tykkää jokaista vastaan tulevaa vaan katson profiilit huolella läpi. Ja olen siis mies ja naista etsimässä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon valeprofiileja tehty toisten kuvilla. 

Vierailija
2/2 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tinder toimii ihan hyvin niin, että vain toinen toisistaan tykänneet voivat viestitellä. Näin naisena en haluaisi keneltä tahansa viestejä. Jos on etsimässä pitkäaikaista parisuhdetta, niin ei kannata tykätä kerralla kovin monista ihmisistä, koska sitten myös osumia tulee helposti kerralla useampia ja osa hyvistä osumista menee hukkaan, koska et pysty tutustumaan kaikkiin yhtä aikaa. Maltti on siis valttia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän