Tajusin olevani homo
Olen 31-vuotias mies, joka tajusi olevansa homo vastikään. Otin eron vaimostani eilen ja ero sujui siinä mielessä hyvin, että tästä on keskustelu jo jonkin aikaa ja myös vaimoni tajusi tykkäävänsä enemmän naisista. Näin jälkeen päin ajateltuna miehet ovat kiinnostaneet minua aina, mutta en ole antanut itselleni lupaa siihen. Käänteentekevä hetki oli kuitenkin se, kun alkukeväästä työreissulla jouduin jakamaan erään (itselleni tuntemattoman) työkollegan kanssa saman hotellihuoneen ja sängyn. Yöllä päädyimme jostain syystä sitten nukkumaan hetken lusikassa ja muistan se hetken niin elävästi, kun hänen kalunsa alkoi kovettumaan peppuani vasten ja sillä hetkellä tajusin, että olen homo. Mitään sen ihmeempää ei tapahtunut vaan nukuimme enkä usko, että hän muisti asiasta mitään, joten en ottanut asiaa hänen kanssaan puheeksi, koska en tuntenut häntä. Joka tapauksessa tämä kokemus kiihotti minua ja antoi minulle tunteen siitä, että miehen läheisyys tuntui todella hyvältä ja haluan harrastaa myös seksiä miehen kanssa. Vielä en ole ehtinyt tehdä tätä, mutta hinku on kova. Pitäisi kai liittyä joihinkin homojen deittiappeihin, mutta vielä en ole uskaltanut.
Kommentit (34)
Kuuma kesä tulossa. Go for it, sekä ap että ex-vaimonsa.
Tarinalla on onnellinen alku, ei vielä loppu.
"Otin eron vaimostani eilen". Olet muslimi ja pystyt eroamaan sanomalla kolme kertaa "Otan sinusta eron"?
Suomessa avioero nyt kuitenkin vie pikkuisen enemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on saatavilla kohtuuhintaisia eheytyshoitoja jotka toimii. Naapurin mies kävi semmoisessa ja nyt nuolee pillua kuin vanha tekijä.
Olin itsekin ennen irstaileva h i n t t a r i ja nyt eheytyshoitojen ansiosta niljakas setämies.
Vierailija kirjoitti:
"Otin eron vaimostani eilen". Olet muslimi ja pystyt eroamaan sanomalla kolme kertaa "Otan sinusta eron"?
Ehkä ap tarkoitti että muutettiin aluksi eri osoitteisiin
Vierailija kirjoitti:
Paperit voi jättää heti kun tahtoo. Asunnonkin voi etsiä. Eron toinen vaihe on vain muodollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaimokin sitten tajunnut tykkäävänsä naisista enemmän.😆 Muuten ihan viihdyttää settiä ap, mutta tää samassa sängyssä lusikassa nukkuminen oli vähän liikaa.
Odotitko jotain draamaa että nainen olisi heittänyt miehen pihalle raivopäissään kuullessaan että mies onkin miehiin päin että tää olis uskottava :D Ihan kiva ettei tässä oo aiheutunut mitään mielipahaa kellekään. Ja miksei miehet voisi nukkua keskenään lusikassa ja olla ihan heteroita? Itse nähnyt monia miehiä nukkumassa krapuloitaan lusikassa joissakin mökkiviikonlopuissa ja se on mun mielestä ihan söpöö
Taidat olla tosi nuori? Sulla on nimittäin virheellinen kuva naisista. Suurin osa heistä on suvaitsevaisia, eikä heillä ole mitään ongelmaa hyväksyä toisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen. Jos riitaa tule ero tilanteessa, niin se johtuu ihan siitä, että asia on jo itsessään niin tunnepitoinen ja kaikki mahdolliset patoutumat jne. pulppuaa siinä hetkessä esiin. Nyt ei ollut kyse mistään mökkireissun jälkeisestä krapulasta, vaan siitä että kaksi toisilleen tuntematonta mieskollegaa joutuivat jakamaan saman parisängyn. Olen sen verran tehnyt elämäni aikana työmatkoja, joten suuresti epäilen sitä, että jossain firmassa olisi tapana toimia noin. Ei mene Ap:n tarina vaan läpi, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paperit voi jättää heti kun tahtoo. Asunnonkin voi etsiä. Eron toinen vaihe on vain muodollisuus.
Mutta lakia ei pidå muuttaa lumeavioliitojen väärinkäytösten vuoksi.
Jos ap eläisi Palestiinassa niin kohtalo ei olisi mukava. Tämän asian wokekaappih*mot tietävät mutta kaasuvalottavat sen jopa itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma kesä tulossa. Go for it, sekä ap että ex-vaimonsa.
Tarinalla on onnellinen alku, ei vielä loppu.
Harvoin tuollaisista mitään harmonista pysyvää onnellisuutta löytyy. Koska sitä onnea eivät sisältänsä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono,tosi huono provo 🤮🤮
Kadehdit vaan.
Kaasuvalotus ja projisointi käytössä. Vaihteen. Vuoksi.
Ap on rauhaton ja levoton trolli