Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpa airfryer?

Vierailija
08.06.2024 |

Suosittele halpaa airfryeriä, jolla voi tehdä ruokaa sinkkutaloudessa tai 2 hengelle.  Ei siis tarvitse olla mikään kauhean iso.

Onko halpamerkeistä mihinkään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airfryer on maailman paras. En ollut itse ensin uskoa. Kannattaa varmaan ostaa edullinen versio ensin ja katsoa miten menee. Edullisen ja kalliimman version tuloksessa ei ole lopulta kovin isoja eroja.

Vierailija
22/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkupoikani osti class olssonin 3 litrasen, kun oli tarjous 59e(norm 89e) osta myös paperivuokia niin pysyy siistinä airfryer., 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se clasohlsonin airfryer 3 litraa 49,95e?

https://www.clasohlson.com/fi/Airfryer-3-litraa/p/44-4412

Mahtuuko 3 L mitään? 

Just tämmoinen miulla on, paperivuokia kannattaa ostaa, ei rasvat käristy kiinni. 

Vierailija
24/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkupoikani osti class olssonin 3 litrasen, kun oli tarjous 59e(norm 89e) osta myös paperivuokia niin pysyy siistinä airfryer., 

Paperivuokia🤣😂

Uunimallinen jossa ritilät ja rasvapelti on paras. Mulla useita ritilöitä ja peltejä, joten aina on puhtaita.

Vierailija
25/26 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paperivuokia🤣😂

Uunimallinen jossa ritilät ja rasvapelti on paras. Mulla useita ritilöitä ja peltejä, joten aina on puhtaita.

Claes ollson malliin josta ollut puhe on sopivia vuokia, saa myös prismasta, kannattaa kanankoipia  ja wingsejä paistaessa käyttää.

Vierailija
26/26 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paperivuokia🤣😂

Kaikki ei halua uunimallista, kun on jo uuni vaan sen kätevän keittimen  pieneen asuntoon yksinelävälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan