Sairauslomalla oleva Petteri Orpo postasi Instagramiin kuvan, jossa on vaimonsa kanssa ulkona paitapusero päällä ja viinilasit kädessä
Tänään oli estynyt esiintymästä sairauden vuoksi. Mitä mieltä?
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että palstalaisten keskuudessa on yleistä saikuttaa ja lipitellä viiniä ja sidukkaa.
Vähän eri asia, että maan pääministeri tekee noin eikös?
Petukka ottaa rennosti ettei tule enää sydäriä. 😇😇😇😇
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomisperuste, ei tuossa tarvita edes varoitusta antaa. Harva on niin tyhmä tai röyhkeä, että esiintyy viinalasi kädessä instassa ja samaan aikaan saikuttaa!
Minä esiinnyin montakin kerta viinalasi kädessä, kun olin saikulla murtuneen nilkkani takia. Ei kipsi estä ryyppämistä.
Vierailija kirjoitti:
Hallitukseen luottaa vain 36% suomalaisista. Mahtaa olla Petterillä orpo olo.
Hallitukseen voi luottaa 36 prosenttia, mutta Orpoon varmaan ei noin moni sentään..
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomisperuste, ei tuossa tarvita edes varoitusta antaa. Harva on niin tyhmä tai röyhkeä, että esiintyy viinalasi kädessä instassa ja samaan aikaan saikuttaa!
Minä esiinnyin montakin kerta viinalasi kädessä, kun olin saikulla murtuneen nilkkani takia. Ei kipsi estä ryyppämistä.
Teetkö sä nilkallasi röitä vai miksi olit viinasaikulla? Röihin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Siis voi kamala! Mahtoiko vielä hymyillä? Soitihan jo hätäkeskukseen?
Aina voi soittaa satakaksitoista jos pääministerillä on kuumetta!!!!!!
T:persuministeri
Vaimolta oummattu pikkuhousunsuoja kalsareissa, niin ei haittaa vaikka tulisi kosteampi pieru.
Vierailija kirjoitti:
Postasi eilen tuon kuvan ig:hen 21-vuotishääpäivän kunniaksi. Kuvakin todennäköisesti vanha. Älä etsi väkisin jotain!
Itepä tyrkyttää.
Kokoomuslaisten on pakko juoda alkoholia Long Marin -syndrooman aiheuttamiin oireisiin. Se helpottaa hetkellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teen nilkallakin. Se nilkka on aika olennainen osa siinä kohtaa, kun pitää kävellä. Ymmärrän, että tämä on sinulle vieras ajatus.
Kyynersauvat kainaloihin ja röihin toteuttamaan hyvää hallitusohjelmaa ja talkooröitä!
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavana päivänä estynyt hoitamasta velvollisuuksiaan sairauden vuoksi eli tänään!
Vanhas kunnon herravihaa teillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teen nilkallakin. Se nilkka on aika olennainen osa siinä kohtaa, kun pitää kävellä. Ymmärrän, että tämä on sinulle vieras ajatus.
Kyynersauvat kainaloihin ja röihin toteuttamaan hyvää hallitusohjelmaa ja talkooröitä!
Miksi mä käyttäisin kyynÄrsauvoja, kun nilkka on parantunut jo pari vuotta sitten?
Vaadin nähdä kuvan time stampin. Kansalla on oikeus tietää, mitä pm tekee saikun aikana. Kuume oo ennenkään estänyt kenenkään käsienheiluttelua veronmaksajien rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ootte rasittavia!!
Mee muualle.
Ryyppää minun rahoillani. Onneksi ei sentään polttanut tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus sillä on ja koska postasi?
Krooninen kokoomuslaisuus. Periytynyt 1969.
Vasemman jalan saappaan syndrooma!
Se on kylläkin demarius, se vasemman jalan synkrooma! Ja se syöpä periytyy JO 1918 asti!
Kuume. Siksi onkin outoa, että siemailee viiniä auringossa juhlavaatteet päällä. 🤔