Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni väitti että Buranaa saa ottaa 800mg kerralla

Vierailija
08.06.2024 |

Ei herranjumala minkä raivokonsertin pidin tälle lääkenarkille... 400mg on absoluuttinen maksimi kuten pakkauksessa lukee, ja sekin on hyvä puolittaa kahtia kahdeksi sadaksi...

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä näitä lääkkeiden liikakäyttäjiä. Minulle riittää puolikas aspiriini ja senkin säästän pahimpiin kipuihin. 

Kun sinä luulet, että muut syö niitä samaan pikku päänsärkyyn kuin sinä. Oot TYHMÄ

Vierailija
62/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut 2 x 600 mg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän nyt on pelkkä typerä provo.

Mutta minä otan buranaa kerralla 1200mg ja samaan aikaan parasetamolia 1g.

Vierailija
64/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonkan tekonivelleikkauksen jälkeen sain lääkäriltä Burana 800 mg -reseptin. Mutta se oli poikkeustilanne. Kipulääkkeiden krooninen syöminen on vaarallista.

Kumpi on haitallisempaa noin pitemmän päälle.  Maata sängyssä hereillä ja 2-4 tunnin yöunet joka helvetin vrk.

Vierailija
65/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea provo. 800 mg on maksimi kerta-annos. Useimmiten 400 tai 600 kyllä riittää. 

Eikä ole. Maksimikerta-annos siis. Provon surkeudesta eikä ole samaa mieltä.

Vierailija
66/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

800 g lääkärin määräyksestä.  3 x800 vrk,  lisäksi panadolia 3x 1 mg   voi olla leikkauksen jälkeen.   Ehkä vielä antibiootti.

Mulla oli "käsky" 5x800 vrk Burana ja Panadol samaan aikaan,  kun en suostunut vahvemmilla pillereillä päätäni sekoittamaan.

Miksi luulet että pää olis menny sekaisin? Itse söin muutamana päivänä leikkauksen jälkeen vahvaa kipulääkettä, en mennyt mitenkään sekaisin.

Vierailija
67/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä sitten myydään 800 grammasina?

Vierailija
68/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina 21g kerralla eikä auta sittenkään

Vierailija
69/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

800 g lääkärin määräyksestä.  3 x800 vrk,  lisäksi panadolia 3x 1 mg   voi olla leikkauksen jälkeen.   Ehkä vielä antibiootti.

Mulla oli "käsky" 5x800 vrk Burana ja Panadol samaan aikaan,  kun en suostunut vahvemmilla pillereillä päätäni sekoittamaan.

Miksi luulet että pää olis menny sekaisin? Itse söin muutamana päivänä leikkauksen jälkeen vahvaa kipulääkettä, en mennyt mitenkään sekaisin.

Koska niillä on usein sellainen vaikutus 🤦🏻. Miksi luulet, että kaduilla narkit kauppaa vahvoja kipulääkkeitä? Tuskinpa nyt ainakaan kipuun 🙄.. Että sä olet tyhmä.

T. Eri, joka on leikkausten jälkeen joutunut ottamaan vahvoja kipulääkkeitä ja niistä aina pään sekaisin "saanut"

Vierailija
70/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä sitten myydään 800 grammasina?

Jotta sen voi puolittaa? 🤔

Vierailija
71/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai vahvemmilla pillereillä... Toinen rikkoo maksan, toinen munuaiset. Mitähän se vahvempi olisi? 

Vierailija
72/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai vahvemmilla pillereillä... Toinen rikkoo maksan, toinen munuaiset. Mitähän se vahvempi olisi? 

KVG.

Vierailija
73/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan esim opioideista kuullut? 🙄 

Vierailija
74/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokeiltu Tramal, Cabrion, Panacod, Norflex, Etoricoxib yms..

Vierailija
75/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että kaikki reagoi kaikkeen samalla tavalla kuin sinä?

Vierailija
76/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 mg maksimi mitä voit saada ilman reseptiä. Lääkäri voi kirjoittaa reseptin 600 mg. En ole kuullut/nähnyt 800 mg?

Vierailija
77/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko niitä syödessäsi varmasti ajokuntoinen tai muuhun tarkkuutta vaativaan tehtävään?

Vierailija
78/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle lääkäri sanonut että nykyisen tilan oireillessa voin ottaa samaan aikaan buranan ja 1mg panadol forten

1mg 😂

Vierailija
79/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksihän ap jotain uutta.

Vierailija
80/150 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

400 mg maksimi mitä voit saada ilman reseptiä. Lääkäri voi kirjoittaa reseptin 600 mg. En ole kuullut/nähnyt 800 mg?

Mulla on ollut 800 mg buranaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän