Annatteko paljaalla. Ilman ehkäisyä.
Kommentit (52)
Ja vakkarin vaimo vähän kaikkien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kaiken a ja o on se ketä painaa paljaalla. Joku 30v tavarastaan tarkahko nainen tuskin on paneskellut mitään c- HEPA narkkaria. Tai homo miehiä joilla on yleisesti eniten suhteutettuna määrään tauteja.
Liltit kunnolliset naiset ainakin itse painan paljaalla ja mitään tauteja ei ole tullut. Pari aborttia toki
Vierailija kirjoitti:
Kaiken a ja o on se ketä painaa paljaalla. Joku 30v tavarastaan tarkahko nainen tuskin on paneskellut mitään c- HEPA narkkaria. Tai homo miehiä joilla on yleisesti eniten suhteutettuna määrään tauteja.
Noh, jos hän on tavarastaan tarkka, niin ei pane sinuakaan paljaalla muuten kuin pysyvässä suhteessa sukupuolitautitestien jälkeen. Jos panee sinua paljaalla satunnaisena panona niin on paneskellut muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, jos hän on tavarastaan tarkka, niin ei pane sinuakaan paljaalla muuten kuin pysyvässä suhteessa sukupuolitautitestien jälkeen. Jos panee sinua paljaalla satunnaisena panona niin on paneskellut muitakin.
Mutta ei narkkareita, homoja, eikä tuskin muitakaan ns ongelma tapauksia.
Mulla on tosiaan jtn 200 ilman kondomia tapahtunutta yhdyntää taustalla.
Tauti saldo= kerran klamydia.
Olisiko itselläni 12 kumppania eikä ketään naisista ole kondomia vaatinut.
Kovasti hehkutetaan sitä, että pano on parasta paljaalla. Työpaikalla flirttimiehen kanssa tilanne meni kiihkeäksi ja mies käytti yhdynnässä kondomia. Osittain varmaan tilanne vei mennessään ja lämmittelyilläkin oli oma osuutensa, mutta en muista tulleeni niin helposti aiemmin paljaallakaan. Jos orgasmiherkkyys on seksin nautittavuudessa jokin mittari, ei kondomi välttämättä ole ihan hirveä häiriötekijä. N27
Jos mies on musta ja omaa valtavan kalun, niin annan heti paljaalla, vaikka en tuntisi miestä ja en voisi olla varma onko tauteja.
N.26v
Vierailija kirjoitti:
Kovasti hehkutetaan sitä, että pano on parasta paljaalla. Työpaikalla flirttimiehen kanssa tilanne meni kiihkeäksi ja mies käytti yhdynnässä kondomia. Osittain varmaan tilanne vei mennessään ja lämmittelyilläkin oli oma osuutensa, mutta en muista tulleeni niin helposti aiemmin paljaallakaan. Jos orgasmiherkkyys on seksin nautittavuudessa jokin mittari, ei kondomi välttämättä ole ihan hirveä häiriötekijä. N27
Ei se naiselle varmaan paljon merkitsekkään. Itsellä miehenä kondomi tappaa fiiliksen kun ei tunne kosteutta, kondomi kiristää ja vie samalla tuntoherkkyyttä. Kondomin kanssa joutunut moneen otteeseen lopettaa seksin ja viimeistellä käsin / suulla ilman kondomia ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en yleensä anna, mutta jos miehellä on aivan järkyttävän valtava kalu, niin sitten haluan sen vaginaani ilman kumia. haluan nauttia siitä tunteesta ihan täysillä. miinus puoli, että sen jälkeen pitää pelätä tauteja ja raskaaksi tulemista. mutta sellainen jätti penis saa mut vaan ihan sekasin.
Palstamiehen kirjoittama fantasia :)
Vit.. minä alan väsyä näihin pienimunaisiin peräkammarin poikiin, jotka ei vaan kestä jos nainen haluaa/saa isoa kalua!
Olen vakituisessa suhteessa, joten luonnollisesti annan paljaalla. Kaikkein älyttömintä oli se, kun kerran eräs gynekologi suositteli suojaa, vaikka olin silloinkin vakituisessa suhteessa. Multa on piuhat katkaistu.
Mulle yleensä annetaan paljaalla, hyvä niin.