Annatteko paljaalla. Ilman ehkäisyä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen muija vaati aina kondomin. Nykyään aina paljaalla ja välillä jopa pyytää, että päästän spermat sisälle. Niin ne ajat vaan muuttuu....
Kierukka on hyvä, ei tarvitse kondomi-ehkäisyä vakisuhteessa.
Niin tai päästää spermat vain tissien tai perseen päälle
Kyllä ehkäisystä täytyy huolehtia tuolloinkin.
Miksi, jos tissien väliin panee ja päästää spermat tisseille.
vähä jääny biologian tunnit väliin.
Vierailija kirjoitti:
Saa kuvan, että miehet eivät välitä vähääkään jos saattaisivat jonkin randomin raskaaksi, ja siten saisivat oman lapsen.
Mulla ainakin seisoo aina paremmin kun nainen antaa ilman ehkäisyä ja tulee suurempi lasti pilluun kiihotuksen vuoksi. Naiset hoitaa ehkäisyn tai tekee muksun.
Mieleni minun tekevi..pillullesi päästä .
459
En ole 30 vuoteen montaakaan kertaa kortsua käyttänyt, enkä ajatellut jatkossakaan käyttää. Joskus ex-vaimon kanssa joutui käyttämään kun ei synnytyksen jälkeen ollut vielä pillereitä tai kierukkaa. Sitten jonkun 43 ikävuoden jälkeen kun alkoivat exän vaihevuosioireet, ei käytetty enää mitään, korkeintaan vedin ulos ennen ejakulaatiota.
Nyt on uusi naisystävä löytynyt ja tällä viikolla saatu puhtaat paperit spt-testeistä, joten paljaalla jatkossakin. Eivät 5-kymppiset lisäänny vaikka yrittäisivätkin.
Annoin eilen miehelle jota olen tavannut kolme kertaa. Sanoin etten halua tulla raskaaksi että sitten pitää vetää ajoissa ulos ja laueta vartalolleni. Mies vakuutti minut että osaa tehdä niin eikä halua naista raskaaksi
En ikinä anna paljaalla vaan käytän kumia. Ei oo väliä millanen muikkeli siinä on niin kumi aina väliin.
M45
Välillä annan paljaalla jopa yhden illan jutuissa.
M40
Vierailija kirjoitti:
M40
Hyi. Etkö pelkää saavasi 18 vuoden rangaistusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Onneksi sinä et lisäänny. Minulla sen sijaan on lapsia ja ihan tarkoituksella tehtyjä. Kerron sinulle kuitenkin pienen salaisuuden. Munasolun hedelmöittyminen tarvitsee siittiöitä. Hedelmöittymistä ei tapahdu, mikäli siittiöitä ei laske sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Onneksi sinä et lisäänny. Minulla sen sijaan on lapsia ja ihan tarkoituksella tehtyjä. Kerron sinulle kuitenkin pienen salaisuuden. Munasolun hedelmöittyminen tarvitsee siittiöitä. Hedelmöittymistä ei tapahdu, mikäli siittiöitä ei laske sisään.
On mulla lapsia ja tiedän kyllä miten ne syntyy. En todellakaan haluaisi lisää, varsinkaan tässä iässä enää.
M50
Antaako naiset yleisesti ilman kortsua yhden illan jutuissa? Vai vaaditteko miestä käyttämään kortsua?
Vierailija kirjoitti:
Antaako naiset yleisesti ilman kortsua yhden illan jutuissa? Vai vaaditteko miestä käyttämään kortsua?
Pääsääntöisesti yleisesti ilman kortsua
Nyt voi vihdoinkin nauttia seksistä ilman ehkäisystressiä: ehdottomasti paljaalla. N56
Vierailija kirjoitti:
Nyt voi vihdoinkin nauttia seksistä ilman ehkäisystressiä: ehdottomasti paljaalla. N56
Ai nyt? Eiköhän se aika riskitöntä ole raskauden kannalta ollut jo 10v sitten?
N47, turvallisilla vesillä jo.
Köyhä käyttäköön kumia ja varakas saa(joutuu :D ) paljaalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt? Eiköhän se aika riskitöntä ole raskauden kannalta ollut jo 10v sitten?
N47, turvallisilla vesillä jo.
Olet aivan oikeassa. Turvallisilla vesillä varmastikin olet. Itse en kyllä uskaltanut vielä tuossa iässä olla ilman ehkäisyä. Eron jälkeen minulla pitkä "kuiva kausi".
Vierailija kirjoitti:
Antaa. Mä olen45 v. Yhden yön juttuja takana n 200. 3x on menny jalat ristiin kun olen kieltäytynyt kumin käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Sekä miehelle että vakkarille ilman kortsua toki. Kierukka on ja molemmat em pelehtivät vain kanssani, tosin vakkari myös vaimonsa kanssa.
Ja vakkarin vaimo oman vakkarinsa kanssa, joka taas pelehtii vain vaimonsa kanssa, joka pelehtii oman vakkarinsa kanssa, joka...
Kun on näin luotettavat kumppanirinki, niin mikäs se on paljaalla painaa ja antaa.
Palstamiehen kirjoittama fantasia :)