Kuinka monta kertaa olet tänä vuonna ollut sairauslomalla?
Kommentit (94)
Olisinko kerran ollu 5 päivää. Yskin limaiset keuhkoni pihalle. Soitin pomolle, et saikku jatkuu ja röhisin limaa, se kauhistelikin puhelimessa. Nyt yskin taas. Katotaan, huomenna olis töitä. Tosin sunnuntaita ei halua missata. Menen siis töihin röhimään. Otan vain lääkettä ja pilleriä naamaan.
Muistaakseni kerran. Meillä saa olla viisi päivää omalla ilmoituksella. Olisinko ollut neljä päviää.
2pv +2pv. Vähän minä saikulla oon.
Kaksi kertaa; molemmat parin päivän mittaisia.
300 arkipäivää kuluneen vuoden aikana (ei kalenterivuosi).
Yhteensä noin 10 päivää. Sitä ennen olin työurallani (10v.) ollut ehkä yhteensä tuon verran poissa. Lapsen mukana tuli tauteja päiväkodista.
En kertaakaan. Viimeksi saikulla kevättalvella 2022.
O. En ole ollut koko 20-vuotisen urani aikana kuin 10 päivää sairaslomalla.
Tänä vuonna en yhtään, viime vuonna iski mm. korona, joten oli pari viikkoa sairauslomaa yhteensä.
En kertaakaan, sairastan vuosittaisen flunssani yleensä marraskuussa.
Kolmesti, joista yksi liittyi toimenpiteeseen. Sairauslomien kestot ovat olleet 1-2 päivää.
Tammikkuussa kerran ja oli kolmen päivän mittainen.
Vierailija kirjoitti:
En kertaakaan, sairastan vuosittaisen flunssani yleensä marraskuussa.
Ja lääkärin kirjoittamalla sairauslomalla olen ollut viimeksi vuonna 2009.
Kerran. 12 viikkoa. Leikkauksen takia.
En kertaakaan, tehnyt vaan kevyempää päivää ollessani sairaana. Teen etätöitä ja pienen sairasloman takia ei hommia siirretä tuurajalle, joten samapa se on teenkö osan töistä sairaana vai pitkää päivää kovassa stressissä tervehdyttyäni.
Varmaan 5 kertaa, koulussa kun taudit jylläävät ja kerran sattui työtapaturma (liukastuminen).
Pituudet parista päivästä reiluun viikkoon.